Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

RIDE 4 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Milestone

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Milestone

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • RIDE 4
    • 3+ pegi 3+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://ridevideogame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
*
Με το RIDE 4, η Milestone μας συστήνει με ένα πολύ δυνατό racing simulator που κλείνει με νόημα το μάτι στους λάτρεις των δύο τροχών. Η ιταλική ομάδα ανάπτυξης παραδίδει το νέο τίτλο της σειράς λίγους μόλις μήνες μετά το MotoGP 20 και, ύστερα από τις πρώτες κιόλας ώρες ενασχόλησης μαζί του αντιλαμβανόμαστε πως δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για κάτι που ήρθε να γεμίσει το κενό μεταξύ του τελευταίου και του αναπόφευκτου MotoGP 21. Χάρη όμως σε όσα καταφέρνει μέσα από το νεότερο πόνημά της καταφέρνει να γεμίσει άλλα, πιο ουσιώδη για την προκειμένη περίπτωση κενά, εξακολουθώντας όμως να αφήνει έκδηλα ορισμένα ατοπήματα που κατά καιρούς ενοχλούν στην εμπειρία μας με το παιχνίδι.



Η έναρξη του RIDE 4 μάς εισάγει με αρκετά κλασάτο τρόπο στο interface του παιχνιδιού, κάνοντάς μας να αισθανόμαστε ένα με την οικογένεια των μεγαλύτερων αναβατών του κόσμου. Ο τίτλος επιδεικνύει τα βελτιωμένα γραφικά του, μας υποδέχεται με το όμορφο soundtrack που περιλαμβάνει και μας γνωρίζει στο καινούργιο του menu. Ο παίκτης ξεκινά με τη διαμόρφωση του δικού του οδηγού, ορίζει την εθνικότητά του, τον ντύνει με την πρώτη του αγωνιστική στολή και επιλέγει το τουρνουά με το οποίο θα ξεκινήσει την καριέρα του, έχοντας να διαλέξει ανάμεσα στο αμερικανικό, το ευρωπαϊκό και το ασιατικό. Αυτή του η επιλογή θα ορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα συμφιλιωθεί με τον τρόπο παιχνιδιού του RIDE 4, αφού έως ότου ολοκληρώσει τις πρώτες πίστες του αντίστοιχου τουρνουά που θα επιλέξει δεν θα μπορεί να δοκιμάσει κάποιο άλλο (εκτός και αν θελήσει να παίξει έναν απλό αγώνα, οπότε και θα μπορέσει να διαλέξει οποιαδήποτε από τις 30 πίστες που είναι διαθέσιμες με το λανσάρισμα του παιχνιδιού). Στη συνέχεια θα μπορεί να συμμετάσχει σε όποιο θέλει, με απώτερο σκοπό να αγωνιστεί στο παγκόσμιο τουρνουά και να αναδειχθεί ο καλύτερος του κόσμου. Ξεκινώντας λοιπόν με το αγωνιστικό μέρος του RIDE 4 αντιλαμβανόμαστε το πόσο απαιτητικό είναι το παιχνίδι. Εννοείται πως δεν πρόκειται για ένα casual racing game, όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι πιο δύσκολο από όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι και σήμερα. Ο παίκτης είναι σχεδόν βέβαιο πως θα τα βρει σκούρα στην αρχή, όμως για αυτόν ακριβώς το λόγο έχει στη διάθεσή του διάφορα βοηθήματα (τα περισσότερα που έχει προσφέρει μέχρι σήμερα η σειρά) για να ξεκινήσει με ομαλό τρόπο. Κάθε μηχανή έχει τη δική της συμπεριφορά στην άσφαλτο και αυτό γίνεται αντιληπτό μετά την πρώτη γκαζιά. Όχι μόνο έχουν σημασία τα χαρακτηριστικά με τα οποία έρχεται, αλλά και τα λάστιχα που φοράει, τη συμπίεση και την ακαμψία των εμπρόσθιων και οπίσθιων ελατηρίων, την αντοχή και την πίεση των αμορτισέρ, την αναλογία των γραναζιών και τον τρόπο με τον οποίο επιταχύνει ή επιβραδύνει την ταχύτητά της η μηχανή.



Ο παίκτης μπορεί μάλιστα να ρυθμίσει το πόσα δάχτυλα χρησιμοποιεί ο αναβάτης του κάθε φορά που πατά το φρένο, αλλά και τη στάση με την οποία γέρνει πάνω στη μηχανή του όταν παίρνει στροφές. Η διαδικασία ρύθμισης όλων των παραπάνω είναι όσο το δυνατόν πιο απλή γίνεται για να κάνει εύκολη τη ζωή του παίκτη, αφήνοντάς του τον απαραίτητο χώρο και χρόνο να ασχοληθεί με την επεξεργασία της μηχανής του πριν από κάθε αγώνα. Το γεγονός ότι κάθε ρύθμιση που κάνουμε έχει και τον αντίστοιχο -και κυρίως αντιληπτό- αντίκτυπο στην πράξη, μας κάνει να επενδύουμε στο πως θα αντιμετωπίσουμε τον κάθε αγώνα, αντί να ξεκινάμε με τα στάνταρ στατιστικά ελπίζοντας για το καλύτερο. Όπως είπαμε και προηγουμένως, κάθε μηχανή βγάζει διαφορετικό τρόπο οδήγησης στον αγώνα. Ο παίκτης χρειάζεται να μάθει τα… τερτίπια της ώστε να μπορέσει να την οδηγήσει με το σωστό τρόπο και να μη βρίσκεται συνεχώς σωριασμένος στο έδαφος. Κάθε μηχανή “προειδοποιεί” πριν πετάξει τον αναβάτη της από τη θέση του με χαρακτηριστικές ανώμαλες κινήσεις των τροχών της. Ο παίκτης θα πρέπει να αντιδράσει σωστά ώστε να σώσει τον οδηγό του από την πτώση, κάτι που μπορεί να κάνει στρίβοντας αντίθετα με το ρεύμα ή επιβραδύνοντας. Σχεδόν πάντα όμως υπάρχει το περιθώριο για λίγο ρίσκο παραπάνω, χαρίζοντάς μας έτσι το αίσθημα της… επιτυχίας κάθε φορά που παίρνουμε επικίνδυνη στροφή με επιθετικό τρόπο.



Παρόλα αυτά υπάρχουν και αντίπαλοι στους αγώνες, οι οποίοι είναι ένας επίσης λόγος για τον οποίο πέφτουμε ιδιαιτέρως συχνά στο δρόμο, κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και όταν έχουν πέσει πρώτα εκείνοι και η πορεία της επίσης πεσμένης μηχανής τους συναντά τη δική μας. Ο παίκτης θα αναγκαστεί να κάνει επανεκκίνηση αρκετές φορές σε διάφορους αγώνες, μόνο και μόνο επειδή στην πρώτη μόλις στροφή γίνεται χαμός από μηχανές με αποτέλεσμα σχεδόν οι μισοί αναβάτες να πέσουν κάτω. Ένα σημαντικό πρόβλημα που συναντήσαμε πολλάκις ήταν όταν ο αυτόματος πιλότος πριν την έναρξη αγώνα μας άφηνε να συνεχίσουμε πάνω σε στροφή, ακριβώς τη στιγμή που κάποιος αντίπαλος πέφτει πάνω μας. Εδώ να σημειωθεί πως σε τέτοιες περιπτώσεις οι αντίπαλες μηχανές τρέχουν με τυχαίο και όχι προκαθορισμένο τρόπο, οπότε και εξαρτάται από τα κέφια του αυτόματου πιλότου το αν θα ξεκινήσουμε τον αγώνα τελευταίοι λόγω πτώσης. Το μεγαλύτερο θέμα που συναντάμε και που μας βάζει φρένο στον ενθουσιασμό είναι τα συχνά προβλήματα της κάμερας. Ανεξαρτήτως του που βρισκόμαστε μέσα στην πίστα, η κάμερα θα αρχίζει να παίζει δεξιά και αριστερά, επηρεάζοντας πολύ αρνητικά το παιχνίδι. Τις περισσότερες φορές το φαινόμενο εξαφανίζεται όταν πατήσουμε το πλήκτρο που μας δείχνει τι συμβαίνει ακριβώς πίσω από τη μηχανή μας, όμως υπάρχουν περιστατικά που το πρόβλημα επιμένει και μας αναγκάζει στο να εγκαταλείψουμε τον αγώνα. Βέβαια όταν αναγκαζόμαστε να καταφύγουμε στην ίδια λύση καθώς παίζουμε αγώνα με άλλους παίκτες online, τα πράγματα είναι σαφώς χειρότερα. Αν εδώ συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι τα lobbies που βρίσκουμε διαθέσιμα όταν επιχειρούμε να παίξουμε online είναι από λιγοστά έως και ανύπαρκτα μιλάμε για την απόλυτη καταστροφή.



Οι πίστες του παιχνιδιού προσφέρουν δυνατότητες για υψηλά επίπεδα ρεαλισμού και το οπτικό αποτέλεσμα είναι πανέμορφο κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, ιδιαίτερα όμως κατά τη διάρκεια βροχής. Ο βρεγμένος δρόμος δείχνει εντυπωσιακά αληθοφανής, όμως το ίδιο συμβαίνει και όταν πέφτει πάνω του το δυνατό φως του ήλιου. Το θέαμα είναι εξίσου θεαματικό κατά τη διάρκεια αγώνων endurance, όταν και μπορεί να αγωνιζόμαστε για πάνω από μια ώρα οπότε και βλέπουμε τον ουρανό να περνά στη φάση του ηλιοβασιλέματος και να καταλήγει στο σκοτάδι. Οι μηχανές είναι εξίσου καλοσχεδιασμένες, πιστές στα αντίστοιχα πραγματικά τους μοντέλα, ενώ οι λεπτομέρεια που έχει δοθεί στα εξαρτήματα που φέρουν πάνω τους δεν μπορεί παρά να κερδίσει το θαυμασμό του παίκτη.



Το RIDE 4 είναι σαφώς το καλύτερο παιχνίδι της σειράς, αλλά και ένα από τα καλύτερα simulation racing games με μηχανές που έχουμε δει μέχρι και σήμερα… μέχρι να εμφανίσει τα ελαττώματα του. Το γεγονός ότι έχει λιγότερες μηχανές και πίστες από τους προκατόχους του το συγχωρούμε αφού γνωρίζουμε ήδη πως θα έρθει περισσότερο υλικό σύντομα, όμως μικρές απροσεξίες που οδηγούν σε μεγάλα προβλήματα είναι και οι παράγοντες που του βάζουν φρένο. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Εξαιρετικά επίπεδα ρεαλισμού στις πίστες, στις μηχανές και στις ρυθμίσεις τους
  • Απαιτητικός χειρισμός που επιβραβεύει με εντυπωσιακούς αγώνες
  • Πολλά βοηθήματα για τους νεοφερμένους στη σειρά παίκτες
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Θέματα με το AI
  • Τεράστιο πρόβλημα της κάμερας που ζαλίζει την ώρα του παιχνιδιού
  • Λιγοστά διαθέσιμα lobbies στο online mode
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*