Μιλώντας εκ μέρους της ιαπωνικής εταιρείας, ο Takuhiro Dohta είπε πως «όταν ξεκινήσαμε την ανάπτυξη του Switch 2, η προσοχή μας ήταν στραμμένη στη βελτιστοποίηση των επιδόσεών του ως hardware, οπότε και η συμβατότητα των προηγούμενων τίτλων δεν ήταν προτεραιότητα. Για παράδειγμα, τα παιχνίδια του Nintendo DS ήταν playable στο Nintendo 3DS κι αυτά του Wii ήταν playable στο Wii U, όμως ήταν δύσκολο να πετύχουμε το ίδιο επίπεδο backwards compatibility με το Switch 2, καθώς η προσέγγισή μας στον σχεδιασμό του δικού του hardware ήταν πολύ διαφορετική σε σχέση με εκείνα τα συστήματα».
Ο Dohta πρόσθετε ότι σε περίπτωση που η Nintendo επέλεγε να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες όπως software emulators, το Switch 2 θα χρειαζόταν όλες του τις δυνάμεις προκειμένου να αναπαράγει τους τίτλους και άρα η μπαταρία του θα άδειαζε υπερβολικά γρήγορα. «Τελικά επιλέξαμε κάτι ανάμεσα σε software emulator και native συμβατότητα hardware».
Η Nintendo συνεχίζει να δουλεύει προς την κατεύθυνση της βελτίωσης των τίτλων που φέρονται να έχουν θέματα αναπαραγωγής στο Nintendo Switch 2, μεταξύ των οποίων είναι τα Alan Wake Remastered, Fall Guys, Street Fighter 30th Anniversary Collection, Rocket League και Wolfenstein 2: The New Colossus. Μένει να δούμε αν θα καταφέρει να εξαλείψει τα εν λόγω θέματα πριν από τις 5 Ιουνίου, όταν και το Nintendo Switch βρεθεί επίσημα στα ράφια των καταστημάτων.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity