Σε πρόσφατη συνέντευξη με το VGC, ο υπεύθυνος του studio Stephen Kick και ο director of business development Larry Kuperman μίλησαν για την επιθυμία να φτιάξουν remasters παιχνιδιών που κυκλοφόρησαν μόνο σε Xbox 360 ή PlayStation 3.
"Είμαστε έτοιμοι. Θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα. Ήταν Xbox exclusive ή υπήρχε κάποιο PC version; Γιατί αυτό αλλάζει πολλά. Έχουμε το πηγαίο κώδικα; Αν ναι, πως είναι η ποιότητα του; Τι γίνεται με τα assets τους. Όλα πρέπει να τα ερευνήσουμε. Με αυτά, υπάρχουν μερικά πολύ καλά παιχνίδια που κυκλοφόρησαν εκείνη τη περίοδο που δεν πρέπει να χαθούν" αναφέρει ο Kuperman.
Από την άλλη, ο Kick πρόσθεσε: "Ας πούμε για ένα παιχνίδι όπως το Haze. Ας πούμε πως έχουμε πρόσβαση αυτό και ήταν η μεγάλη μας κυκλοφορία για το 2028. Θα πηγαίναμε στους αρχικούς designer και θα λέγαμε: 'Δεν πήγε όπως ελπίζατε, είμαστε σίγουροι πως έχετε σκεφτεί τι θα κάνατε διαφορετικά'. Είχαμε κάνει τέτοιες συζητήσεις με developers μερικών παιχνιδιών και τους δώσαμε την ευκαιρία να μας πουν ότι 'αυτό θα κάναμε διαφορετικά'. Στη περίπτωση του System Shock 2 Remastered και πολλών άλλων παιχνιδιών που κοιτάζαμε, όταν ξεκινήσαμε να τα μεταφέρουμε σε νέο hardware, μερικά από τα προβλήματα ξεκίνησαν να λύνονται μόνα τους όπως το framerate, refresh rate, texture resolution, streaming και τα loading times".
O Kick αναφέρει πως τα remaster παιχνιδιών του PlayStation 3 είναι πιο δύσκολα γιατί η κονσόλα έχει μοναδική αρχιτεκτονική, ωστόσο πιστεύει πολύ στην ομάδα του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity