O Hugo Martin, αφεντικό της ομάδας, σε συνέντευξή του στο GamesRadar+ αποκάλυψε πως η απόφαση για να μην υπάρχει multiplayer ήταν σωστή από την αρχή. "Πήραμε την απόφαση νωρίς στην ανάπτυξη για να εστιάσουμε όλη την ενέργεία μας για να φτιάξουμε το καλύτερο δυνατό campaign".
Επιπλέον, αναφέρει πως η ομάδα δεν ήθελε να βάλει multiplayer γιατί το παιχνίδι θα γινόταν live service και θα έπρεπε να αφαιρέσει μερικά aspects από το singleplayer.
Θυμίζουμε πως το Doom: The Dark Ages αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 13 Μαΐου 2025 για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S και PC.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity