Η Nvidia μίλησε για το Switch 2 - και επιβεβαίωσε διάφορες πληροφορίες που κυκλοφόρησαν μετά το hands-on event της ιαπωνικής εταιρείας για τον Τύπο - σε μια ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, αναφερόμενη στον επεξεργαστή της κονσόλας ως «προσαρμοσμένο» σχεδιασμό που διαθέτει «αποκλειστικούς πυρήνες RT και πυρήνες Tensor», μαζί με βελτιώσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Αυτοί οι πυρήνες Tensor, όπως ισχυρίζεται, «ενισχύουν τα γραφικά με AI, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση ενέργειας σε ικανοποιητικά επίπεδα», ενώ οι πυρήνες RT «ενισχύουν τον ρεαλισμό στο παιχνίδι με δυναμικό φωτισμό και φυσικές αντανακλάσεις».
Η Nvidia επανέλαβε επίσης ότι το HDR και το AI upscaling - μέσω DLSS - υποστηρίζονται στο Switch 2, και ότι η GPU της κονσόλας είναι ικανή για γραφικά 4K (σε ένα απροσδιόριστο υψηλό καρέ ανά δευτερόλεπτο) ενώ βρίσκεται στο dock και έως 120fps στα 1080p σε handheld mode. Υποστηρίζεται επίσης μεταβλητός ρυθμός ανανέωσης μέσω G-Sync ενώ βρίσκεστε σε handheld mode για «εξαιρετικά ομαλό χωρίς tearing» gameplay. «Με 1.000 χρόνια προσπάθειας από πλευράς των μηχανικών σε κάθε στοιχείο - από το σχεδιασμό του συστήματος και του chip μέχρι την προσαρμοσμένη GPU, τo API και τα εργαλεία ανάπτυξης παγκόσμιας κλάσης», συνεχίζει η ανακοίνωση, “το Switch 2 φέρνει σημαντικές αναβαθμίσεις”.
1.000 χρόνια;;
Αθροίζουν τι εργατοώρες...