Σύμφωνα με τους developers, τα γραφικά αιχμής είναι ένας σημαντικός λόγος για αυτή την άκρως μη βιώσιμη πρακτική, καθώς αυξάνουν σημαντικά τον χρόνο ανάπτυξης των τίτλων ΑΑΑ. Τώρα, ο Shuhei Yoshida επέκρινε αυτή την προσέγγιση της Sony στα γραφικά, λέγοντας ότι υπάρχουν άλλα πράγματα στα οποία πρέπει να επικεντρωθεί.
Σε μια νέα του συνέντευξη, ο πρώην πρόεδρος της Sony δήλωσε ότι η εταιρεία πρέπει να επανεξετάσει την έμφαση που δίνει στα γραφικά αιχμής για να παραμείνει συντονισμένη με τις εξελίεξις. Ο Shuhei Yoshida παραδέχτηκε ότι αυτό αποτελεί μέρος του DNA του PlayStation εδώ και αρκετό καιρό και οι χρήστες περιμένουν επίσης τέτοια γραφικά από τα παιχνίδια του brand.
Ωστόσο, αν το PlayStation θέλει να συνεχίσει να είναι δημοφιλές στην ευρύτερη βάση παικτών, πρέπει να αλλάξει την προσέγγισή του και να επανεξετάσει την εστίασή του στα γραφικά αιχμής. Ο Yoshida δήλωσε ότι ναι μεν η παροχή της καλύτερης ποιότητας γραφικών στους παίκτες που την επιθυμούν είναι απαραίτητη, αλλά δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο παραμένει κανείς σημαντικός στη βιομηχανία.
«Αν θέλουν να συνεχίσουμε να είμαστε δημοφιλείς στους χρήστες με την ευρεία έννοια, πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης μας», τόνισε ο Yoshida.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity