Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

XCOM 2 Preview

To XCOM 2 βρέθηκε στη σκιά των μεγαλύτερων ανακοινώσεων της έκθεσης χωρίς όμως να υστερεί σε τίποτα τόσο σε πιστό κοινό όσο σε καινοτομίες. Ο τίτλος θα είναι αποκλειστικός για PC και θα εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες των υπολογιστών στηρίζοντας το modding. Αυτό θα περιλαμβάνει τόσο το Steam Workshop όσο και τον editor της Unreal Engine, οπότε θα ξεφεύγει από το περιορισμένο tweaking των στρατιωτών περνώντας σε πλήρη πακέτα αλλαγών και total conversion mods. Ακόμα και η source gameplay engine θα δοθεί στο κοινό για εκτεταμένο πειραματισμό. Πρόκειται για πολύ σημαντική προσθήκη, αναμενόμενη για τα PC, που σίγουρα θα δώσει πολύ περισσότερο βάθος σε ένα gameplay που ήδη θα επεκταθεί αρκετά - και φημιζόταν για την πολυπλοκότητα και δυσκολία του.



Θα προστεθεί deployment phase (ή concealment για να είμαστε πιο σωστοί) στην αρχή της αποστολής όπου ο παίκτης θα κινείται χωρίς οι εξωγήινου να γνωρίζουν πως είναι στην περιοχή και αν τον εντοπίσουν δεν θα γίνονται αυτόματα εχθρικοί ενώ θα είναι λιγότερο παρατηρητικοί. Μάλιστα ο παίκτης θα μπορεί να κρυφτεί πίσω από εμπόδια για να μη γίνει αντιληπτός κατά τη διάρκειά του και να κερδίσει έτσι τακτικά πλεονεκτήματα ή και να εξολοθρεύσει εύκολα εχθρικές ομάδες. Η λογική είναι πως πλέον οι εξωγήινοι έχουν επικρατήσει και οι άνθρωποι επιδίδονται σε ανταρτοπόλεμο διεισδύοντας σε κατεκτημένες περιοχές. Το σύστημα του εξοπλισμού που αποκομίζεται από αποστολές έχει επίσης βελτιωθεί, με την εμφάνιση του loot που μπορεί να αποκτηθεί με την έρευνα και τη χρήση του στη βάση για customizable όπλα και ικανότητες. Το περιβάλλον μπορεί πλέον να καταστραφεί σε μεγαλύτερη έκταση και θα είναι πιο interactive. Η αντοχή του κάθε είδους κάλυψης παραμένει αλλά πλέον τα ταβάνια θα μπορούν να πέσουν (με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όσους είναι στο δεύτερο όροφο).



Μια άλλη πολύ σημαντική αλλαγή είναι η τυχαιότητα των χαρτών, όπως και η δυνατότητα ενισχύσεων υπό συνθήκες. Όχι μόνο οι χάρτες αλλά και τα objectives θα δημιουργούνται τυχαία, αν και όχι χαοτικά ή εντελώς χύμα. Όπως μας ειπώθηκε δε θα είναι scripted, ή τουλάχιστον όχι πάντα. Ο παίκτης μπορεί να μην ξέρει από την αρχή τι ακριβώς πρέπει να κάνει και σίγουρα δε θα μπορεί να προβλέψει την πορεία της κάθε αποστολής από την πρώτη στιγμή που θα δει το χάρτη.



Δεν υπάρχει ούτε μία αμφισβητούμενη προσθήκη ή εξέλιξη, κατά τη γνώμη μας, στο XCOM 2. Δεν προσανατολίζονται σε έναν πιο εύκολο, πιο εύπεπτο ή λιγότερο hardcore τίτλο αλλά προσπαθούν ειλικρινά να επεκτείνουν τη βάση του πρώτου παιχνιδιού με ουσιαστικές προσθήκες, που ορισμένες προέρχονται από το παρελθόν της σειράς. Όλα αυτά βεβαίως βάζουν θέματα ισορροπίας. Η μάχιμη ομάδα του Enternity όμως έχει δείξει πως μπορεί να τα βάλει με όλους και με όλα, κόντρα σε κάθε πιθανότητα. Μείνετε μαζί μας.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Firaxis Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    2K Games

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • XCOM 2
    • 16+ pegi 16+
      • 8.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (6)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://xcom.com/ FOLLOWERS 12 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*