Δύο από τους βασικότερους λόγους για αυτό είναι το γεγονός πως οι καταναλωτές που σκέφτονται να αγοράσουν το PS4 (βασική πηγή τζίρου για τα ελληνικά καταστήματα) περίμεναν τις ανακοινώσεις της Sony και οι πιο hardcore εξ αυτών «πάγωσαν» τις όποιες αγορές τους μέχρι την κυκλοφορία του PS4 Pro, αλλά και το γεγονός ότι η φετινή έκδοση του PES (ένα από τα παραδοσιακά εμπορικά videogames στη χώρα μας) δεν έχει κινηθεί καλά. Για την ακρίβεια, όπως μαρτυρά το λιανεμπόριο, η απουσία ελληνικών ομάδων (κυρίως), αλλά και η έλλειψη ενδιαφέροντος που δείχνει πλέον η Konami για τη χώρα μας έχoyn στρέψει το ενδιαφέρον των ποδοσφαιρόφιλων στην απέναντι όχθη. Το θέμα με τα δύο ποδοσφαιρικά παιχνίδια δεν είναι όμως απλά ότι ο κόσμος παρέμεινε σκεπτικός πριν την αγορά του PES 2017, αλλά ότι η διαφορά των δύο παιχνιδιών αυτήν τη στιγμή στα ελληνικά καταστήματα είναι «αρκετά μεγάλη». Κάτι τέτοιο σημαίνει πως το FIFA 17 θα τερματίσει, με τα σημερινά δεδομένα, πρώτο στη φετινή κούρσα, συνεχίζοντας μια σταθερά ανοδική πορεία που καταγράφει τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά.
Στην κόντρα των συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας, τώρα, τα πράγματα παρέμειναν όπως τα ξέραμε. Στα του PS4 δεν υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο ακόμη, μιας και τώρα ξεκίνησαν οι προσφορές με τη slim έκδοση, ενώ σίγουρα θα πήρε το μάτι σας την προσφορά που «τρέχει» σε όλο το λιανεμπόριο με την κονσόλα και το FIFA 17 υπό την μορφή soft bundle (πακέτου δηλαδή που δημιουργείται από τα καταστήματα χωρίς νέο εξώφυλλο του πακέτου). Δεν θα μπορούσαμε να δούμε κάτι πιο…επίσημο, αφού η συνεργασία Microsoft - ΕΑ για τη γνωστή ποδοσφαιρική σειρά είναι δεδομένη. Στα του Xbox One έχουμε την ενδιαφέρουσα προσθήκη της refurbished έκδοσης, η οποία φαίνεται πως έχει καταφέρει να διατηρήσει τα νούμερα του Xbox το τελευταίο δίμηνο. Δεν κατάφερε να αλλάξει τα δεδομένα έστω και για λίγο, αλλά σίγουρα κράτησε σταθερό επίπεδο πωλήσεων για το Xbox hardware, έτσι ώστε με τη διάθεση των πρώτων πακέτων για το Xbox One S, να υπάρξουν οι προϋποθέσεις για κάτι καλύτερο.
Η τρίτη και τελευταία κόντρα που αξίζει να παρακολουθήσουμε στα ελληνικά καταστήματα είναι αυτή των Battlefield 1 και Call of Duty: Infinite Warfare. Το παιχνίδι της Activision ξεκίνησε αρκετά δειλά και ειδικά μετά την έντονη δυσφορία που δημιουργήθηκε στην gaming κοινότητα «χτύπησαν καμπανάκια». Η πορεία των προ-παραγγελιών στα ελληνικά καταστήματα διορθώθηκε αρκετά τους τελευταίους μήνες (και ιδιαίτερα μέσα στο καλοκαίρι). Από την άλλη, το Battlefield 1 έχει ξεκινήσει δυνατά και συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό, καταφέρνοντας αυτήν τη στιγμή ένα προβάδισμα προπαραγγελιών της τάξης του 10 - 15%. Το πως θα καταλήξει η διαφορά των δύο τίτλων θα το δούμε στην πορεία της χρονιάς.
Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, σας καλωσορίζω στη νέα σεζόν μέσα από τη στήλη!
Ε όχι και αποτυχία το Wii !!!!
Λογικά η νέα σεζόν θα είναι ακόμη πιο δυναμική αν όχι για όλους τους ανταγωνιστές, τουλάχιστον για τη SONY και τη Microsoft.
Φυσικά, ο δικός μου ευσεβής πόθος είναι η SONY να κερδίσει όσο γίνεται περισσότερο έδαφος.
@clapiotis που ακριβώς διάβασες για το Wii;