Το Achilles: Legends Untold είναι πρακτικά αυτό που συμβαίνει αν κανείς συνδυάσει την κίνηση και τους βασικούς μηχανισμούς του Diablo, με μια ιδέα από Souls. Πιο συγκεκριμένα, η ισομετρική προοπτική με σταθερή κάμερα (που αλλάζει γωνίες και zoom όταν θέλει να εστιάσει σε σημαντικά στοιχεία της πλοκής) μας βοηθάει να πλοηγηθούμε στον χώρο ακριβώς όπως συμβαίνει στις εκδόσεις του Diablo για κονσόλες (ή με gamepad), ενώ οι περισσότερες μάχες είναι υπόθεση ελάχιστων συμμετεχόντων, με τις κινήσεις του επιτιθέμενου και αμυνόμενου να είναι μετρημένες σε αριθμό, αλλά με μεγαλύτερο αντίκτυπο. Όπως γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό, το ασταμάτητο mashing δεν αποτελεί κάποια σοβαρή στρατηγική, ενώ οι παίκτες ενθαρρύνονται να δοκιμάσουν όλους τους διαφορετικούς τύπους όπλων μέχρι να βρουν αυτό που είτε τους αρέσει, είτε είναι το ιδανικό για την εκάστοτε αναμέτρηση.
Έχοντας αναφέρει βέβαια αυτό, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ενώ πράγματι οι διαφορετικοί τύποι όπλων (τσεκούρια, σπαθιά, δόρατα κλπ) δεν έχουν τα ίδια σετ κινήσεων, ο Αχιλλέας αποδεικνύεται πως έχει μεγάλη συμπάθεια στα melee όπλα, αφού για τις όποιες ranged επιθέσεις το ρόλο αναλαμβάνει η ασπίδα (αν δε χρησιμοποιείται dual handed όπλο), με τον συμπαθέστατο κατά τα άλλα ήρωα να την πετάει σαν άλλος Captain America. Φυσικά και υπάρχει σύστημα xp, ενώ με κάθε level και κάποιες συγκεκριμένες δράσεις κερδίζονται και skill levels, τα οποία και επεκτείνουν τις ικανότητες του πρωταγωνιστή τόσο με νέες ικανότητες, όσο με αναβαθμίσεις στα βασικά του attributes (health, stamina, wrath). Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται μια κάποια εξοικείωση με το κατά τα άλλα καλαίσθητο και ευφάνταστο σύστημα skills, αλλά πολύ γρήγορα όλα μπαίνουν στη θέση τους και η πρόοδος αποκτάει κάποιον απτό στόχο.
Οι τύποι των εχθρών είναι λίγο-πολύ αναμενόμενοι, με τους κλασσικούς αρχαιοελληνικούς πολεμιστές, τα λιοντάρια και τα φανταστικά πλάσματα της ελληνικής μυθολογίας να δίνουν το «παρών» και να προσφέρουν την απαραίτητη πρόκληση, μέχρι φυσικά να έρθει η ώρα των boss fights. Τα τελευταία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ικανοποιητικά, ενώ και εδώ το ζητούμενο είναι η απομνημόνευση των μοτίβων των επιθέσεων και η εκμετάλλευση των όποιων ανοιγμάτων με αντεπίθεση – και υπομονή. Τα drops είναι διαρκή και με καλό ρυθμό, ενώ μετά τα πρώτα λεπτά και την απαραίτητη εξοικείωση με τους μηχανισμούς, η δράση είναι σχεδόν διαρκής μέχρι την ώρα που θα πέσουν οι τίτλοι του τέλος – και αυτό δε θα χρειαστεί περισσότερες από 6-8 ώρες.
Τουλάχιστον για την πρώτη φορά, αφού στη συνέχεια ο τίτλος προσφέρει επιλογές για συνέχεια και εξερεύνηση ή New Game+, παροτρύνοντας τους παίκτες να μην σταματήσουν και να ανακαλύψουν ακόμα περισσότερα μυστικά και loot. Μπορεί να είναι κάπως μικρή η διάρκεια της ιστορίας, αλλά η αλήθεια είναι ότι όλο το σύνολο δένει πολύ αρμονικά με αυτή τη διάρκεια, κρατώντας το ενδιαφέρον. Και εν τέλει αυτό συγκαταλέγεται μάλλον στα θετικά του τίτλου, αφού τα όποια ατοπήματα ή ελλείψεις είναι δύσκολο να χρωματίσουν την όλη εμπειρία – και δεν είναι ότι μιλάμε για κάποιον ΑΑΑ τίτλο με μεγάλο budget, ο indie χαρακτήρας είναι εμφανής. Τουλάχιστον τα γραφικά αν και δε «θαμπώνουν» είναι αρκετά συμπαθητικά, ενώ ο χρόνος loading είναι από ελάχιστος ως μηδενικός.
Σε γενικές γραμμές το Achilles: Legends Untold είναι μια πολύ ευχάριστη και σύντομη περιπέτεια, που θα δώσει μια ικανοποιητική δόση σε όσους πεθύμησαν τόσο το Diablo, όσο και αυτούς που θέλουν να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό, αλλά ταυτόχρονα οικείο. Είναι μια προσπάθεια από ανθρώπους που τους αρέσει αυτό που κάνουν – και με κάποιο τρόπο αυτό φαίνεται.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity