Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Οι φίλοι της Marvel επιθυμούν διακαώς ο Doctor Doom να αντιμετωπίσει τον Thanos στο Avengers: Doomsday

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το Star Wars: Tales of the Underword μάς ξανασυστηνει τον υπόκοσμο του αγαπημένου σύμπαντος (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο μαγνητικό πεδίο της Γης

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έρχεται prequel του Killing Eve με πρωταγωνίστρια την Carolyn Martens

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ο πρωταγωνιστης του Iron Fist θέλει άλλη μια ευκαρία στο MCU

NEWS
  • 11 ώρες πριν

H Disney ακυρώνει την live action ταινία για το Tangled (Μαλλιά Κουβάρια) μετά την αποτυχία του Snow White

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Shuhei Yoshida: «Το PlayStation θα πρέπει να πάψει να εστιάζει σε γραφικά αιχμής»

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Έρχονται οι Emma Frost και Ultron στην επόμενη σεζόν του Marvel Rivals (trailer)

VIDEO NEWS
  • 15 ώρες πριν

Five Nights at Freddy’s 2: Teaser trailer με επανεμφάνιση του William Afton

VIDEO NEWS
  • 21 ώρες πριν

“Ο κόσμος πρέπει να αποδεχτεί τις αλλαγές” λέει ο artist του Donkey Kong Country για το νέο design του χαρακτήρα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 23 ώρες πριν

Ο Showrunner της σειράς The Last of Us του HBO πιστεύει πως οι συνολικές πωλήσεις του GTA 6 θα έχουν ως μόνο ανταγωνισμό… τη Βίβλο

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Φόβοι πως οι νέοι δασμοί του Trump θα εκτοξεύσουν τις τιμές των iPhone που θα φτάσουν τα 2300 δολάρια!

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Η Nintendo εξηγεί γιατί το Nintendo Switch 2 δε θα μπορεί να αναπαράγει όλους τους τίτλους του πρώτου Switch στην εντέλεια

NEWS
  • 04/04

Digital Foundry: Το The Last of Us: Part II Remastered του PC τα πηγαίνει χειρότερα -αναλογικά- από την PS4 έκδοση! (video)

NEWS
  • 04/04

Μάθαμε ποια θα είναι τα GameCube games του Nintendo Switch Online στο launch του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Προσφορά: Μπορείς να αποκτήσεις τώρα δωρεάν ένα smartphone Redmi Note

NEWS
  • 04/04

Αυτή θα είναι η τιμή του Nintendo Switch 2 Welcome Tour demo

NEWS
  • 04/04

Νέα gameplay videos για τα Mario Kart World, Donkey Kong Bananza και άλλα Nintendo Switch 2 games

NEWS
  • 04/04

Πρώτα σημάδια αντίστασης κατά της νέας τιμολογιακής πολιτικής της Nintendo στα games του Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επί του πιεστηρίου: Ακυρώνεται η έναρξη των προ- παραγγελιών του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Tsamba_Gamer: Mafia III: Definitive Edition, South of Midnight και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 04/04

H Hori ανακοίνωσε Nintendo Switch 2 Camera σε μορφή Piranha Plant!

NEWS
  • 04/04

Χάος από παράπονα χρηστών στο Treehouse: Live του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επιτέλους, ημερομηνία κυκλοφορίας για το Drive Rally σε PC και κονσόλες (trailer)

NEWS
  • 04/04

Θα έχουμε θέματα drift στα Joy-Cons 2 του Nintendo Switch 2; Η Nintendo απαντά… πλαγίως

NEWS
  • 04/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Τιμή για κονσόλα, παιχνίδια και περιφερειακά στην Ευρώπη

NEWS
  • 04/04

Gametech Playground Ep83: €470 για το Nintendo Switch 2, €90 για το Mario Kart World!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 04/04

The Odyssey: Η ταινία του Christopher Nolan είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλά η Universal ήδη την εκθειάζει και λέει πως ο Όμηρος θα ήταν περήφανος

NEWS
  • 04/04

To Marathon της Bungie κατακλύζει τα social media του PlayStation

NEWS
  • 04/04

Φήμη: Το Titanfall 3 θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026

NEWS
  • 04/04

Με South of Midnight οι επόμενες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 04/04

Ο Ryan Hansen χειραγωγεί τη Rainey Qualley στο μουσικό δράμα Off the Record (trailer)

VIDEO NEWS
  • 04/04

KidFlix: Η Europol έκλεισε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παιδεραστίας στον κόσμο

NEWS
  • 03/04

Πρώην στέλεχος της Blizzard κατακεραυνώνει την τιμή του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 03/04

Αγελάδες, κάβουρες και νεκρά ψάρια ανάμεσα στους 50+ playable χαρακτήρες του Mario Kart World

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: 10x οι επιδόσεις της GPU σε σχέση με τoν προκάτοχό του, λέει η Nvidia και υποστήριξη DLSS

NEWS
  • 03/04
  • 1

H Amazon πάει για το μεγάλο «μπαμ»

NEWS
  • 03/04

The Last of Us: Part II Remastered PC Review

REVIEWS
  • 03/04

Το GTA 5 επιστρέφει σύντομα στο Game Pass

FREE GAMES
  • 03/04

Cyberpunk 2077: Πρώτες πληροφορίες για τις επιδόσεις στο Nintendo Switch 2 και την τιμή του

NEWS
  • 03/04

Το Nintendo Switch 2 φέρνει στα Zelda Breath of the Wild και Tears of the Kingdom κάτι που ζητούσαν πολύ οι παίκτες

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έρχεται με ανανεωμένη διαδικασία διαμοιρασμού εικόνων και videos, αλλάζει και το mobile app

NEWS
  • 03/04

Αυτά είναι τα 46 third party games που έχουν επιβεβαιωθεί ήδη για το Nintendo Switch 2 (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Ο Satoru Iwata είχε απορρίψει την ιδέα των μαγνητικών Joy-Cons για το Nintendo Switch 2!

NEWS
  • 03/04

Αυτό είναι το μοναδικό παιχνίδι του Nintendo Switch που δεν παίζει στο Nintendo Switch 2, ποια έχουν ζητήματα συμβατότητας (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι τα εξώφυλλα των physical εκδόσεων, κάποια κουτιά θα έχουν μόνο ένα «κλειδί» και όχι το game (εικόνες)

NEWS
  • 03/04

OnePlus 13 Review

REVIEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι η home screen του! (εικόνα)

NEWS
  • 03/04

Γιατί δεν ονομάστηκε τελικά Super Nintendo Switch τo Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ποια θα είναι η διάρκεια της μπαταρίας του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ανακοινώθηκε το The Sinking City Remastered για PS5, Xbox Series και PC

NEWS
  • 03/04

To Doom: The Dark Ages δεν έχει multiplayer για ένα συγκεκριμένο λόγο

NEWS
  • 03/04

Παραμένει region locked το The Last of Us Part 2 Remastered για PC

NEWS
  • 03/04

«H Nintendo ίσως αποχαιρετήσει στην εποχή του Nintendo Switch 2 όλη την παλιά φρουρά της»

NEWS
  • 02/04

20 χρόνια μετά την… πτώση του, το N-Gage υποδέχεται νέο videogame σε physical μορφή! (video)

NEWS
  • 02/04

Dynasty Warriors 9 Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Omega Force

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei Tecmo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Δεν μπορείτε να πείτε. Κάναμε αρκετή υπομονή, περιμέναμε αρκετά patches ύστερα από τη σχετική απογοήτευση του day one patch και δώσαμε αρκετές ευκαιρίες μέχρι να έρθει η ώρα να γραφτούν οι συγκεκριμένες γραμμές. Το Dynasty Warriors 9 είναι ο πρώτος τίτλος της σειράς αλλά και του «σύμπαντος» Musou της Koei Tecmo που κάνει τον κόπο, από την εποχή του Dynasty Warriors 2, να ενσωματώσει μερικές σαφείς αλλαγές στη βασική δομή του παιχνιδιού, ελπίζοντας τόσο να κερδηθούν περισσότεροι στη Δύση αλλά και να αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον στην Ανατολή. Και το αποτέλεσμα είναι, μεταξύ άλλων, ένας τίτλος που πραγματικά δεν λειτουργεί όπως πρέπει σε καμία ρύθμιση και σε καμία έκδοση κονσόλας, ενώ καταφέρνει δε να είναι συστηματικά αναξιόπιστο ακόμη και στα PS4 Pro και Xbox One X. Το ότι σε σημεία το PS4 Pro έχει μικρό πλεονέκτημα παρότι το Xbox One X είναι ισχυρότερο δείχνει ότι η Omega Force ξεκίνησε ολοκληρωτικό πόλεμο με τη βελτιστοποίηση ως έννοια



Σπάνια ξεκινά ένα review με τον τεχνικό τομέα, ακόμη σπανιότερα αφιερώνεται πολύς χώρος σε αυτόν, αλλά εδώ έχουμε περίπτωση-φαινόμενο. Ο τίτλος μένει σε ανάλυση 720p στο Xbox One και σίγουρα τα χειρότερα γραφικά σε σύγκριση με κάθε άλλο σενάριο. Στο PS4 η ανάλυση ανεβαίνει σε 900p και ο τεχνικός τομέας βελτιώνεται, ενώ αργότερα προστέθηκε performance mode που, υποτίθεται, σταθεροποιεί το frame rate και ανεβάζει την ανάλυση σε 1080p. Σε PS4 Pro και Xbox One X υπάρχει performance και movie mode, με προτεραιότητα σε frame rate και ποιότητα εικόνας και γραφικών αντίστοιχα. Το PS4 Pro λειτουργεί πάντα σε 1080p όμως, ενώ το Xbox One X λειτουργεί σε 1440p. Και σε όλα αυτά τα ενδεχόμενα, πότε με V-Sync πότε όχι, με το ταβάνι στα 30fps ή όπου μπορεί να φτάσει σε κάθε περίπτωση, το frame rate, γενικότερα, είναι από εξαιρετικά ασταθές έως απαράδεκτο. Και για να προστεθεί και λίγη παράνοια ακόμη, μπορεί το Xbox One X να έχει καλύτερη εικόνα, αλλά το PS4 Pro έχει μερικά εφέ παραπάνω οπότε καταλήγει με συγκριτικό πλεονέκτημα στα γραφικά. Το ότι σε κάθε περίπτωση μπορούμε να βρεθούμε ακόμη και κάτω από τα 20 καρέ βέβαια δεν σώζεται από όλα τα εφέ του κόσμου. Κι ακόμη κι έτσι texture pop-in, unit po-in και λοιπές αμαρτίες δεν αποφεύγονται. Τόσο ανήμπορη ήταν η ομάδα ανάπτυξης να διαχειριστεί το πέρασμα του franchise σε ανοιχτό κόσμο που δεν πέτυχε καλή απόδοση σε καμία περίπτωση και ασχέτως διαθέσιμων πόρων. Περιμένουμε πως και πως να έρθει η σειρά της έκδοσης για PC, θεωρώντας ότι θα συγκλονιστούμε από το σύστημα που θα απαιτείται για να καταφέρει να τρέχει ανθρώπινα το παιχνίδι.



Βέβαια, τουλάχιστον, ήρθε η ώρα της αλλαγής για το franchise που κατάφερε να είναι ταυτόχρονα και το ίδιο του το είδος. Ισχύει. Αντί κάθε αποστολή να φορτώνεται ως κάτι ξεχωριστό και να ζει απλά σε μενού, ο τίτλος απεικονίζει όλη την Κίνα του 3ου αιώνα. Και όντως ο χάρτης είναι τεράστιος, οπότε η Omega Force δεν υπερέβαλλε όταν έλεγε πως χρειάζονται δυο ώρες για να το διασχίσει κανείς. Η ιστορία χωρίζεται σε κεφάλαια και το κάθε κεφάλαιο έχει τα βασικά του ζητούμενα, παράπλευρες αποστολές και συμπληρωματικές δραστηριότητες. Με το σκεπτικό ότι ο κόσμος δεν υπάρχει απλά για τον παίκτη, μπορούμε να βλέπουμε εξελίξεις γύρω μας καθώς μένουμε άπραγοι, εξελίξεις βέβαια που υφίστανται για διακόσμηση. Παρότι σχεδόν τίποτα από όσα βλέπει κανείς μπροστά του δεν απεικονίζεται ρεαλιστικά, με σχετική εξαίρεση κάποια ιστορικά κτίρια αλλά και την, πέραν αυτού, πολύ καλή καλλιτεχνική διεύθυνση, υπάρχει μια κάποια εμμονή στην ιστορική ακρίβεια. Αυτό σημαίνει πως ο παίκτης θα δει τη μάχη από τη σκοπιά διαφορετικών ηρώων, τους οποίους αποχωρίζεται αναγκαστικά τότε ακριβώς που, ιστορικά, έπεσαν στο πεδίο της μάχης. Για να μην καταστρέφεται ο παίκτης σε κάθε τέτοια περίπτωση, οι βελτιώσεις που έχει εξασφαλίσει για ένα χαρακτήρα μεταφέρονται και στον επόμενο. Αυτή η διευκόλυνση και άπειρα άλλα στοιχεία δεν είναι ούτε ρεαλιστικά, ούτε ακριβή. Οπότε η ακρίβεια μάλλον χρησιμεύει για να δούμε όσο μεγαλύτερο μέρος του roster γίνεται. Έτσι κι αλλιώς εξαρτάται και από την επιλογή χαρακτήρα κάθε φορά που αλλάζει σκοπιά ο παίκτης, και σίγουρα χρειάζονται πολλαπλές επαναφορές στις ίδιες αποστολές για να ξεκλειδωθούν και για μετέπειτα χρήση, δηλαδή σε αποστολές όπου κανονικά δεν διατίθενται ή δεν εμφανίζονται καν, οι περισσότεροι από 80 διαθέσιμοι χαρακτήρες.
Για πλοκή ας μη μιλήσουμε καλύτερα, διότι μπορεί η ιστορική περίοδος με την οποία καταπιάνεται παραδοσιακά η σειρά να έχει φοβερό ενδιαφέρον, η απόδοσή της όμως μένει πάντα στο επίπεδο της σαπουνόπερας, αυτήν τη φορά μάλιστα με χειρότερους αγγλικούς διαλόγους από το συνηθισμένο. Υπάρχει περιθώριο επιλογής ιαπωνικών διαλόγων και, για πρώτη φορά, και κινεζικών. Λόγω θεματικής, θεωρούμε λογικότερη και πιο ταιριαστή στο κλίμα την τελευταία επιλογή. Εκεί που απογοητεύει το roster πάντως είναι στο ότι δεν επιδεικνύει την ίδια μοναδικότητα από μονάδα σε μονάδα, όχι όπως παλιά. Προηγουμένως κάπως ξεχώριζε στην πράξη κάθε χαρακτήρας, οπότε υπήρχε λόγος να έχει συγκεκριμένες συμπάθειες κάποιος. Αυτήν τη φορά τα πράγματα είναι λίγο πιο επίπεδα, αν και υπάρχει λόγος. Το νέο σύστημα μάχης είναι δύσκολο να έρθει με μοναδικά move sets για κάθε έναν από τους δεκάδες χαρακτήρες, τουλάχιστον όχι με το καλημέρα. Και το διαφοροποιημένο αυτό σύστημα, με flow και reaction moves στις γνωστές θέσεις, συμπληρώνεται από τρεις κοινές κινήσεις/επιλογές για όλους: stun, εκτίναξη του αντιπάλου στον αέρα, σώριασμα του δεύτερου στο έδαφος. Όλα είναι ανοίγματα ή συνδετικοί κρίκοι για combos και κάνουν λίγο πιο ευχάριστη απ' ό,τι συνήθως τη μάχη. Για να επιτευχθεί κι αυτό, χάνεται η ποικιλία όπως αναφέραμε. Γλυκόπικρη η γεύση που μένει δηλαδή και ουσιαστικά πρόκειται για το πιο ουσιωδώς εξελιγμένο μέρος της κλασικής συνταγής.



Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων, για την ώρα όμως, είναι ο ανοιχτός κόσμος. Εδώ βρίσκουμε towers α λα Ubisoft (πάνω που τους ξεφορτώνεται η ίδια η Ubisoft), διάφορες πρώτες ύλες και πολύτιμα αντικείμενα με σκοπό το crafting που ποτέ δεν καταφέρνει να δικαιολογήσει εαυτόν κόντρα στις επιλογές που έχουμε σε εμπόρους που συναντούμε. Επιπλέον ο ανοιχτός κόσμος και τα προβλήματα στις επιδόσεις κάνουν τις σημαντικές μάχες να παρουσιάζονται μικρότερης κλίμακας σε σχέση με το παρελθόν. Παράλληλα η έφιππη μάχη είναι…αστεία, τουλάχιστον υπάρχει λειτουργικό lock on για τους αντιπάλους. Σε σημεία φαίνεται όμως ότι υπάρχει ένα κάποιο όραμα που απλά δεν λειτουργεί στο Dynasty Warriors 9. Για παράδειγμα, καθώς ο παίκτης συναντά αντίπαλες περιπόλους ή διαφόρους εγκληματίες στη διαδρομή του, μπορεί να τους αντιμετωπίσει ή αν τους αγνοήσει. Αν κάνει τον κόπο εδώ κι εκεί, επηρεάζει τις συνθήκες της σημαντικότερης μάχης που ακολουθεί, αποδυναμώνοντας ουσιαστικά την αντίπερα όχθη. Λίγο ρόλο παίζουν κι αυτά βέβαια σε οποιοδήποτε επίπεδο δυσκολίας πλην του υψηλότερου, λογική που εκτείνεται και στη μάχη, έτσι κι αλλιώς, με προβλήματα να προκύπτουν, κι αυτά υπό συνθήκη, εκτός αν ήρωας και αντίπαλος αξιωματικός χωρίζονται από 10 και πλέον levels. Άρα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η ενασχόληση με τις υπόλοιπες δραστηριότητες είναι και δεν είναι απαραίτητη. Και για να ακυρωθεί ακόμη περισσότερο ο ανοιχτός κόσμος και τα θεωρητικά οφέλη του, αυτές οι παρεμβάσεις που αλλάζουν τις συνθήκες της μάχης, προκύπτουν μεν σε ενιαίο κόσμο, ακυρώνονται όμως στο επόμενο κεφάλαιο, γιατί δεν ταιριάζουν με τα ιστορικά γεγονότα.



Οι καλές ιδέες διαφαίνονται κι αλλού. Υπάρχει κύκλος ημέρας που πραγματικά έχει επιρροή. Τη νύχτα οι περιπολίες «μαζεύονται» και οι δρόμοι «ανοίγουν». Οι αλλαγές του καιρού είναι ακόμη πιο ενδιαφέρουσες, αφού η βροχή κάνει τον εχθρό πιο αργό ενώ καθιστά τα βήματα του χαρακτήρα μας πιο αθόρυβα. Τι σημασία έχει αυτό; Μα υπάρχει stealth στο Dynasty Warriors 9. Το τι νόημα έχει η αθόρυβη εισβολή σε κάστρο από τη στιγμή που κάθε εχθρός, πλην αξιωματικών, είναι εκεί με μόνη φιλοδοξία να γίνει αλοιφή με το λιγότερο δυνατό κόπο, μάλλον κανείς δεν ξέρει. Από κάλυψη πάντως το τόξο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πλέον καταλήγει παντοδύναμο, ικανό να ξεκάνει αντίπαλο αξιωματικό με τη μία, το ίδιο και αξιωματικούς με τεράστια διαφορά σε levels, απλά με περισσότερες βολές. Που από κάλυψη είναι πιο εύκολη υπόθεση από όσο πρέπει ή φαντάζεται κανείς. Κοινώς, σχεδόν όλες οι «καλές ιδέες» δεν λειτουργούν. Απλά εφαρμόζονται πρόχειρα για να έχουμε να λέμε. Τι άλλο θα μπορούσε να αποδειχθεί λοιπόν το Dynasty Warriors 9 αν όχι αποτυχία; Το ερωτηματικό που μένει δεν είναι αν σώζεται η κατάσταση (εδώ λείπουν ολόκληρα modes που παλιά θεωρούνταν δεδομένα, ποιος θα πείσει ότι θα αφιερωθεί χρόνος για να έρθουν τα πάνω κάτω;), αλλά κατά πόσο θα γίνει η απαραίτητη δουλειά που θα κάνει όλες αυτές τις στραβοβαλμένες ιδέες να πάρουν τη μορφή που θα τους επιτρέψει να στηρίζουν αντί να υποσκάπτουν τη νέα εποχή στο franchise της Omega Force. Δεν είναι εύκολη υπόθεση και δεν ξέρουμε αν έχει νόημα να περιμένουμε επαρκείς διορθώσεις στον αμέσως επόμενο τίτλος με την ίδια συνταγή, ειδικά δε από ομάδα που βγάζει τίτλους Musou με ρυθμό πολυβόλου.



Εμπορικά μιλώντας, αν το Monster Hunter World είναι ο τίτλος που κατάφερε να εκσυγχρονίσει το franchise και να κερδίσει κόσμο που το απέφευγε εδώ και χρόνια, ειδικά στη Δύση, το Dynasty Warriors 9 αποτελεί εντελώς αντίθετο φαινόμενο, πολύ φοβόμαστε, με ανάλογα φαντασμαγορικό τρόπο. Πάλι καλά που, αν είναι να μας τύχει το 10 το καλό, είμαστε ακόμη στο 9. 

3

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ευχάριστα τροποποιημένο σύστημα μάχης
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Οι επιδόσεις είναι κωμικές σε κάθε περίπτωση hardware
  • Ο ανοιχτός κόσμος υπόσχεται πολλά και δεν πετυχαίνει τίποτα
  • Νέοι μηχανισμοί κεντρίζουν την περιέργεια και ύστερα αποδεικνύουν την αχρηστία τους
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • vonzuchter
    • πρεπει νομιζω επιτελους να κλεισει ο κυκλος με τα dynasty warriors

      • yaponvezos
      • Ή να δεχτούν ότι δεν πρόκειται να ισιώσει κάτι όταν βγαίνουν τόσοι τίτλοι Warriors κάθε χρόνο. Το καλύτερο πλάνο στο σύμπαν να σκαρφιστούν, η εφαρμογή του δεν γίνεται με σάλιο.

*
Loading...