Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Drive Rally Hands On Preview

*
Tο Drive Rally φαίνεται πως θα αποτελέσει μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις τις φετινής χρονιάς.

Στο θέμα του racing τα τελευταία χρόνια οι επιλογές σε ότι αφορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, ή αλλιώς WRC, είναι περιορισμένες και όλες εστιάζουν στον ρεαλισμό και την τεχνική σκοπιά του αθλήματος, αποφεύγοντας πιο arcade προσεγγίσεις. Απ’ ότι φαίνεται η ομάδα ανάπτυξης Pixel Perfect Dude αυτό το πήρε προσωπικά και το #Drive Rally είναι γεγονός. Ένα indie arcade racer που βάζει τους παίκτες πίσω από το τιμόνι κάποιων εμβληματικών αυτοκινήτων της δεκαετίας του ’80 και ’90.


Πιο συγκεκριμένα, στο preview build που είχαμε στη διάθεσή μας και είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, το #Drive Rally μας πήρε σε ένα νοσταλγικό ταξίδι μέσα από 3 διαφορετικές περιοχές (και τουλάχιστον μία ακόμα στο launch) σε μια σειρά από διαδρομές και με αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Πολύ γρήγορα γίνεται σαφές ότι οι επίσημες άδειες και διαδρομές δεν συμπεριλαμβάνονται, ενώ ούτε τα αυτοκίνητα είναι πιστά αντίγραφα των αυθεντικών – αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αφού η όλη εμπειρία είναι πάνω απ’ όλα διασκεδαστική και θυμίζει arcades μιας άλλης εποχής.

Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις διαθέσιμες τοποθεσίες ήταν χωρισμένες πρακτικά σε είδη διαφορετικών διαδρομών – έρημος, χιονισμένα τοπία και ορεινό δάσος. Ο κάθε τύπος διαδρομής έχει τις δικές του απαιτήσεις και το δικό του αντίκτυπο στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου, τα οποία με τη σειρά τους έχουν διαφορετική συμπεριφορά και επιδόσεις, ανάλογα με τον τύπο κίνησης (μπροστινή, πίσω και τετρακίνηση). Τα ονόματα και τα λογότυπα των κατασκευαστών είναι παραποιημένα, αλλά είναι εμφανές το τι αντιπροσωπεύουν, όπως για παράδειγμα το “Das Sandsturm 1984” είναι προφανώς το Audi Quattro, ή το Celestia που είναι το Toyota Celica. Το οδηγικό μοντέλο γενικότερα χρειάζεται μια γενικότερη εξοικείωση αλλά αυτή έρχεται γρήγορα και σύντομα το αυτοκίνητο «πετάει» στις ειδικές διαδρομές, με τους παίκτες να μπορούν με σχετική άνεση να σημειώσουν χρόνους καλύτερους από το ΑΙ, αλλά και με την επιλογή των online leaderboards παικτών, για όποιον θέλει μια καλή επαναφορά στην πραγματικότητα.

Τα γραφικά δεν προσπαθούν σε καμία περίπτωση να πείσουν με τον ρεαλισμό τους, αλλά αντί αυτού η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε cel shaded απεικόνιση με σαφείς arcade και retro προσανατολισμούς. Το ευχάριστο είναι ότι οι απαιτήσεις συστήματος δεν είναι καθόλου «τσουχτερές» και ο τίτλος τρέχει με ευκολία και σε πιο αδύναμα μηχανήματα, ενώ ακόμα και σε αυτήν την preview έκδοση έτρεχε απρόσκοπτα και με πολύ καλές επιδόσεις και στο Steam Deck. Η παρουσίαση είναι επίσης ενδιαφέρουσα και κάπως πιο προσεγμένη από τα απλά και βασικά, τόσο για το championship mode όσο και για τα υπόλοιπα modes, ενώ αρκετά καλή δουλειά έχει γίνει και στους διαφορετικούς συνοδηγούς, που δίνουν ταυτόχρονα και μια πιο αστεία νότα με τα σχόλια τους αλλά και την εκάστοτε περσόνα (ο γερμανός συνοδηγός για παράδειγμα ακούγεται σαν τον Arnold Schwarzenegger).

Σε γενικές γραμμές το #Drive Rally φαίνεται πως θα αποτελέσει μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις τις φετινής χρονιάς, με την κυκλοφορία του να αναμένεται και μέχρι το τέλος του χρόνου. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να κερδίσει τους φίλους των racers με τον ρεαλισμό του και την πιστότητα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά θα προσφέρει αδιαμφισβήτητα πολλές ώρες διασκέδασης και -γιατί όχι- χαλάρωσης σε όποιον θέλει να δοκιμάσει τις οδηγικές του ικανότητες και να περάσει ευχάριστα κάνοντάς το, χωρίς να ανησυχεί για περίπλοκες στρατηγικές και τι ελαστικά θα φορέσει για τις επόμενες διαδρομές. Ακόμα κι αν είναι σε μικρές δόσεις.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*