Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

StarCraft II: Whispers of Oblivion

*
Το StarCraft II: Legacy of the Void, το τελευταίο πακέτο επέκτασης του SC2 αναμένεται πριν το τέλος της χρονιάς, ωστόσο όποιος προ-παραγγείλει τον τίτλο θα αποκτήσει άμεση πρόσβαση στην beta, καθώς και το “Whispers of Oblivion”. Το τελευταίο είναι ένα mini-campaign που λειτουργεί ως πρόλογος στο τελευταίο κεφάλαιο τόσο της τριλογίας, όσο και ολόκληρης της ιστορίας του StarCraft, μετά από 17 ολόκληρα χρόνια. Τα γεγονότα του Whispers of Oblivion λαμβάνουν χώρα μετά το τέλος του Heart of the Swarm. Ο τομέας Koprulu δεν έχει γνωρίσει την ειρήνη, αφού ο Amon έχει αναστηθεί σε έναν άγνωστο πλανήτη και η επιστροφή του προοιωνίζει το τέλος της ζωής, οποιασδήποτε ζωής, στο γαλαξία. Ο Zeratul συνεχίζει το ταξίδι του, αναζητώντας τα τελευταία κομμάτια μιας αρχαίας προφητείας, η οποία θα δώσει μια αχτίδα ελπίδας - πριν επιστρέψει στους Protoss και κριθεί για τις πράξεις του.



Οι μόλις τρεις αποστολές του Whispers of Oblivion δεν είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες, ενώ παρά το γεγονός ότι στο μέλλον θα κυκλοφορήσουν δωρεάν και θα λειτουργήσουν ως ένα είδος εισαγωγής για όσους δεν ασχολήθηκαν με τη σειρά στο παρελθόν, είναι περισσότερο σχεδιασμένες για όσους έχουν ήδη μια κάποια εμπειρία με το StarCraft. Από το πρώτο κιόλας λεπτό οι παίκτες καλούνται να ξεκινήσουν την ταχεία και προσεκτική ανάπτυξη σε ένα πεδίο μάχης ανάμεσα σε Terrans και Zerg, αποφεύγοντας τη μεταξύ τους αναμέτρηση με κάθε κόστος. Το concept πίσω από την πρώτη αποστολή κρίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον, αν και σε αυτό το σημείο οι fans ήδη περιμένουν αρκετά από την Blizzard αφού η ίδια έχει θέσει τον πήχη ψηλά, ακόμα και από το Wings of Liberty. Το ίδιο twist φαίνεται πως υιοθετείται και στη δεύτερη αποστολή, η οποία λαμβάνει χώρα σε έναν πλανήτη του οποίου τα αποθέματα vespene gas έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Ο στόχος του Zeratul είναι η πρόσβαση σε ένα ναό των Xel’Naga, η είσοδος του οποίου βέβαια φυλάσσεται από διόλου ευκαταφρόνητες εχθρικές δυνάμεις. Πολύ γρήγορα βέβαια οι παίκτες αντιλαμβάνονται πως υπάρχει -σχετικά εύκολος- τρόπος απόκτησης του πολυπόθητου resource, τροφοδοτώντας έτσι το στρατό τους. Αυτό δυστυχώς έχει ως αποτέλεσμα την μετατροπή μιας εξαιρετικά ενδιαφέρουσας πρόκλησης σε μια σειρά από skirmishes.



Το τελευταίο κεφάλαιο του προλόγου βρίσκει τον Zeratul να περιφέρεται στους σκοτεινούς διαδρόμους του προαναφερθέντος ναού με τη βοήθεια μιας μικρής ομάδας από Protoss. Συνολικά, οι περιπέτειες του Zeratul στο Whispers of Oblivion δε θα χρειαστούν περισσότερο από 2 με 3 ώρες για την ολοκλήρωσή τους, ενώ ως κύριο στόχο έχουν το «φρεσκάρισμα» της μνήμης των παικτών με τις μονάδες και τις τακτικές των Protoss, καθώς και την επιβολή (ή έστω την προσπάθεια αυτής) ενός πιο επιθετικού τρόπου ανάπτυξης, μάλλον ως entry point για το online multiplayer. Δυστυχώς κανένα από τα καινούρια units των Protoss δεν είναι διαθέσιμο, κάτι που θα μπορούσε να δώσει μια καλή πρώτη εικόνα της χρήσης τους στο single-player. Σίγουρα, το Whispers of Oblivion λειτουργεί ως ορεκτικό - και από αυτήν τη σκοπιά θα ήταν μάλλον άδικο να περιμένει κάποιος την πλήρη εμπειρία StarCraft από αυτό. Οι έξυπνες ιδέες υπάρχουν, και κανείς θα μπορούσε να πει ότι με τον τρόπο που δομούνται οι αποστολές δίνεται η καλύτερη ευκαιρία στους «σκουριασμένους» της σειράς να γνωρίσουν ξανά τους μηχανισμούς αλλά και να δοκιμάσουν ορισμένες από τις πιο περίπλοκες κινήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους θα τους βοηθήσουν στις online μάχες. Ωστόσο δημιουργούνται κάποια ερωτηματικά, κυρίως όσον αφορά στην αφήγηση και την ανάπτυξης της ιστορίας και των χαρακτήρων.


Αυτά παρουσιάζονται από τα πρώτα κιόλας λεπτά, αφού οι σημαντικοί χαρακτήρες της ιστορίας που κάνουν την εμφάνισή τους στο Whispers of Oblivion παρουσιάζονται παντελώς ανεπηρέαστοι από τα γεγονότα των Wings of Liberty και Heart of the Swarm, με την παραπάνω διαπίστωση να ισχύει ιδιαίτερα για την Kerrigan. Η παρουσία της τελευταίας θυμίζει σε ανησυχητικό βαθμό το Brood War, με το μίσος και την οργή της να ακυρώνουν πρακτικά τον επίλογο του HotS. Ταυτόχρονα, η γραφή φαίνεται πως δε συμβαδίζει με την κλίμακα και τη βαρύτητα της ιστορίας, αφού στην καλύτερη χαρακτηρίζεται ως στερεοτυπική - αν όχι φτωχή. Δεδομένων μάλιστα των περιστάσεων και της μεγαλειώδους τελικής μάχης που προλογίζει το Whispers of Oblivion, κανείς δεν μπορεί παρά να αισθανθεί ότι κάτι είναι «εκτός».



Το Whispers of Oblivion αν μη τι άλλο λειτουργεί ως ένα εξαιρετικό ορεκτικό για το Legacy of the Void, με την κυκλοφορία του τελευταίου να αναμένεται ως το τέλος της χρονιάς. Ταυτόχρονα, δεδομένου ότι μέχρι στιγμής διατίθεται αποκλειστικά σε όσους προ-παραγγείλουν τον τίτλο, δίνει και πρόσβαση στην beta του multiplayer, όπου και οι αλλαγές του meta παρουσιάζονται σε όλη τους τη δόξα. Οι ενστάσεις υπάρχουν, και κυρίως εστιάζονται στη φτωχή γραφή και την προβληματική ανάπτυξη των χαρακτήρων – κάτι που η Blizzard θα πρέπει να προσέξει αν δε θέλει να επαναλάβει τα ατοπήματα του Heart of the Swarm σε αυτόν τον τομέα. Η αλήθεια είναι πως δημιουργεί περισσότερα ερωτηματικά από αυτά που απαντάει, και σε ένα βαθμό εξάπτει την περιέργεια όσον αφορά το πώς η ομάδα θα καταφέρει να «δέσει» στα γεγονότα των προηγούμενων τίτλων μια μάχη που εν τέλει δεν απασχόλησε ιδιαίτερα κανέναν από τους πρωταγωνιστές, με εξαίρεση τον Zeratul. Εν αναμονή, λοιπόν…




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Blizzard Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*