Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Οι φίλοι της Marvel επιθυμούν διακαώς ο Doctor Doom να αντιμετωπίσει τον Thanos στο Avengers: Doomsday

NEWS
  • 2 ώρες πριν

Το Star Wars: Tales of the Underword μάς ξανασυστηνει τον υπόκοσμο του αγαπημένου σύμπαντος (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο μαγνητικό πεδίο της Γης

NEWS
  • 6 ώρες πριν

Έρχεται prequel του Killing Eve με πρωταγωνίστρια την Carolyn Martens

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Ο πρωταγωνιστης του Iron Fist θέλει άλλη μια ευκαρία στο MCU

NEWS
  • 11 ώρες πριν

H Disney ακυρώνει την live action ταινία για το Tangled (Μαλλιά Κουβάρια) μετά την αποτυχία του Snow White

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Shuhei Yoshida: «Το PlayStation θα πρέπει να πάψει να εστιάζει σε γραφικά αιχμής»

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Έρχονται οι Emma Frost και Ultron στην επόμενη σεζόν του Marvel Rivals (trailer)

VIDEO NEWS
  • 15 ώρες πριν

Five Nights at Freddy’s 2: Teaser trailer με επανεμφάνιση του William Afton

VIDEO NEWS
  • 21 ώρες πριν

“Ο κόσμος πρέπει να αποδεχτεί τις αλλαγές” λέει ο artist του Donkey Kong Country για το νέο design του χαρακτήρα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 23 ώρες πριν

Ο Showrunner της σειράς The Last of Us του HBO πιστεύει πως οι συνολικές πωλήσεις του GTA 6 θα έχουν ως μόνο ανταγωνισμό… τη Βίβλο

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Φόβοι πως οι νέοι δασμοί του Trump θα εκτοξεύσουν τις τιμές των iPhone που θα φτάσουν τα 2300 δολάρια!

NEWS
  • 24 ώρες πριν

Η Nintendo εξηγεί γιατί το Nintendo Switch 2 δε θα μπορεί να αναπαράγει όλους τους τίτλους του πρώτου Switch στην εντέλεια

NEWS
  • 04/04

Digital Foundry: Το The Last of Us: Part II Remastered του PC τα πηγαίνει χειρότερα -αναλογικά- από την PS4 έκδοση! (video)

NEWS
  • 04/04

Μάθαμε ποια θα είναι τα GameCube games του Nintendo Switch Online στο launch του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Προσφορά: Μπορείς να αποκτήσεις τώρα δωρεάν ένα smartphone Redmi Note

NEWS
  • 04/04

Αυτή θα είναι η τιμή του Nintendo Switch 2 Welcome Tour demo

NEWS
  • 04/04

Νέα gameplay videos για τα Mario Kart World, Donkey Kong Bananza και άλλα Nintendo Switch 2 games

NEWS
  • 04/04

Πρώτα σημάδια αντίστασης κατά της νέας τιμολογιακής πολιτικής της Nintendo στα games του Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επί του πιεστηρίου: Ακυρώνεται η έναρξη των προ- παραγγελιών του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Tsamba_Gamer: Mafia III: Definitive Edition, South of Midnight και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 04/04

H Hori ανακοίνωσε Nintendo Switch 2 Camera σε μορφή Piranha Plant!

NEWS
  • 04/04

Χάος από παράπονα χρηστών στο Treehouse: Live του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επιτέλους, ημερομηνία κυκλοφορίας για το Drive Rally σε PC και κονσόλες (trailer)

NEWS
  • 04/04

Θα έχουμε θέματα drift στα Joy-Cons 2 του Nintendo Switch 2; Η Nintendo απαντά… πλαγίως

NEWS
  • 04/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Τιμή για κονσόλα, παιχνίδια και περιφερειακά στην Ευρώπη

NEWS
  • 04/04

Gametech Playground Ep83: €470 για το Nintendo Switch 2, €90 για το Mario Kart World!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 04/04

The Odyssey: Η ταινία του Christopher Nolan είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλά η Universal ήδη την εκθειάζει και λέει πως ο Όμηρος θα ήταν περήφανος

NEWS
  • 04/04

To Marathon της Bungie κατακλύζει τα social media του PlayStation

NEWS
  • 04/04

Φήμη: Το Titanfall 3 θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026

NEWS
  • 04/04

Με South of Midnight οι επόμενες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 04/04

Ο Ryan Hansen χειραγωγεί τη Rainey Qualley στο μουσικό δράμα Off the Record (trailer)

VIDEO NEWS
  • 04/04

KidFlix: Η Europol έκλεισε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παιδεραστίας στον κόσμο

NEWS
  • 03/04

Πρώην στέλεχος της Blizzard κατακεραυνώνει την τιμή του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 03/04

Αγελάδες, κάβουρες και νεκρά ψάρια ανάμεσα στους 50+ playable χαρακτήρες του Mario Kart World

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: 10x οι επιδόσεις της GPU σε σχέση με τoν προκάτοχό του, λέει η Nvidia και υποστήριξη DLSS

NEWS
  • 03/04
  • 1

H Amazon πάει για το μεγάλο «μπαμ»

NEWS
  • 03/04

The Last of Us: Part II Remastered PC Review

REVIEWS
  • 03/04

Το GTA 5 επιστρέφει σύντομα στο Game Pass

FREE GAMES
  • 03/04

Cyberpunk 2077: Πρώτες πληροφορίες για τις επιδόσεις στο Nintendo Switch 2 και την τιμή του

NEWS
  • 03/04

Το Nintendo Switch 2 φέρνει στα Zelda Breath of the Wild και Tears of the Kingdom κάτι που ζητούσαν πολύ οι παίκτες

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έρχεται με ανανεωμένη διαδικασία διαμοιρασμού εικόνων και videos, αλλάζει και το mobile app

NEWS
  • 03/04

Αυτά είναι τα 46 third party games που έχουν επιβεβαιωθεί ήδη για το Nintendo Switch 2 (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Ο Satoru Iwata είχε απορρίψει την ιδέα των μαγνητικών Joy-Cons για το Nintendo Switch 2!

NEWS
  • 03/04

Αυτό είναι το μοναδικό παιχνίδι του Nintendo Switch που δεν παίζει στο Nintendo Switch 2, ποια έχουν ζητήματα συμβατότητας (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι τα εξώφυλλα των physical εκδόσεων, κάποια κουτιά θα έχουν μόνο ένα «κλειδί» και όχι το game (εικόνες)

NEWS
  • 03/04

OnePlus 13 Review

REVIEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι η home screen του! (εικόνα)

NEWS
  • 03/04

Γιατί δεν ονομάστηκε τελικά Super Nintendo Switch τo Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ποια θα είναι η διάρκεια της μπαταρίας του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ανακοινώθηκε το The Sinking City Remastered για PS5, Xbox Series και PC

NEWS
  • 03/04

To Doom: The Dark Ages δεν έχει multiplayer για ένα συγκεκριμένο λόγο

NEWS
  • 03/04

Παραμένει region locked το The Last of Us Part 2 Remastered για PC

NEWS
  • 03/04

«H Nintendo ίσως αποχαιρετήσει στην εποχή του Nintendo Switch 2 όλη την παλιά φρουρά της»

NEWS
  • 02/04

20 χρόνια μετά την… πτώση του, το N-Gage υποδέχεται νέο videogame σε physical μορφή! (video)

NEWS
  • 02/04

Killing Floor 2 Preview

*
Το Killing Floor θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο απλά concepts πάνω στα οποία μπορεί να βασιστεί ένας τίτλος. Από το ντεμπούτο του ως mod του Unreal Tournament 2004, βασίζεται κυρίως στην επανάληψη για να δημιουργήσει μια εμπειρία που μπορεί εκ πρώτης όψεως να αποθαρρύνει πολλούς, αλλά καταφέρνει να αιχμαλωτίσει αυτούς που θα αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί του. Μετά την standalone κυκλοφορία του το 2009, η Tripwire Interactive ετοιμάζει το sequel, το οποίο ήδη διατίθεται ως «Early Access» στην πλατφόρμα του Steam για όσους ενδιαφερόμενους θέλουν να πάρουν μια πρώτη γεύση του Killing Floor 2 - και να αποτελέσουν ουσιαστικά μέρος της ανάπτυξής του. Από πλευράς ιστορίας (γιατί όσο δύσκολο και αν είναι για κάποιον να το πιστέψει, ναι, αυτή υπάρχει) το Killing Floor 2 είναι άμεσο sequel, αν και αυτό ελάχιστα θα απασχολήσει (σχεδόν) τον οποιονδήποτε, αφού εν προκειμένω το ζητούμενο δεν είναι άλλο από το gameplay και δη το πώς αυτό εξελίσσεται και βελτιώνει τις φόρμες του προκατόχου του. Σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που θα πρέπει να σημειωθεί ότι το Killing Floor 2 δίνει περισσότερο την εντύπωση ενός remake, παρά αυτήν ενός sequel. Βέβαια, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αν κανείς σκεφτεί την ίδια τη φύση του τίτλου.



Πρώτα απ’ όλα, και πάντα έχοντας κατά νου ότι ο τίτλος ακόμη βρίσκεται σε στάδιο “Early Access”, όσοι είχαν έστω και ελάχιστη εμπειρία με το KF θα νιώσουν αμέσως οικεία. Για ακόμη μια φορά έχουμε να κάνουμε με ένα co-op shooter που υποστηρίζει ομάδες (μέχρι) 6 ατόμων, οι οποίες και καλούνται να εξολοθρεύσουν κύματα από Zeds, μέχρι την εμφάνιση -και αναπόφευκτη αναμέτρηση- του τελικού Boss. Πολύτιμος αρωγός σε αυτήν την προσπάθεια δεν είναι άλλος από τα όπλα, στα οποία η Tripwire έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, δεδομένης και της εμπειρίας της με τη σειρά Red Orchestra. Το κάθε όπλο χαρακτηρίζεται όχι μόνο από εξαιρετικό animation, αλλά και από την πιστή συμπεριφορά και το απαραίτητο βάρος, ανάλογα με το είδος και τον τύπο του. Από τα απλά πιστόλια μέχρι τις επαναληπτικές καραμπίνες και τα αυτόματα, η συμπεριφορά του κάθε όπλου είναι αυτή που θα περίμενε κανείς, με τη διαχείριση πυρομαχικών και τη σωστή επιλογή να αποτελούν πολύ γρήγορα σημαντικούς παράγοντες που κάποιος θα πρέπει να λάβει υπ’ όψιν του σε κάθε αναμέτρηση. Την επιστροφή τους κάνουν και τα όπλα melee αν κάποιος θέλει να…γνωριστεί καλύτερα με τους Zeds, αυτήν την φορά με καλύτερο βάρος και αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν - αν και εξακολουθούν στις περισσότερες των περιπτώσεων να υστερούν σε σύγκριση με τα πυροβόλα όλα, σε όρους αίσθησης και χρήσης.



Μέχρι στιγμής υπάρχουν τέσσερις διαθέσιμες κλάσεις, με κάθε μια από αυτές να ειδικεύεται σε έναν τύπο οπλισμού και να διαθέτει τις αντίστοιχες ικανότητες, οι οποίες και ξεκλειδώνονται σταδιακά μέσω του συστήματος προόδου. Έτσι, ο Berserker ειδικεύεται στα melee, ο Support στις καραμπίνες, ο Commando στα αυτόματα και ο Field Medic σε μια πιο ευρεία γκάμα οπλισμού, η οποία όμως προσφέρει τη δυνατότητα άμεσου healing στους συμπαίκτες. Μέχρι το 25ο level, το οποίο αποτελεί και το -προς το παρόν- cap, υπάρχουν 5 milestones (κάθε 5ο διαδοχικό level) όπου οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαθέσιμα perks, άμεσα συνδεδεμένα με τις ικανότητες και το ρόλο της κάθε κλάσης. Τα 4 επίπεδα που έρχονται από την Tripwire χαρακτηρίζονται από το κλασικό «κυκλικό» μοτίβο, με περισσότερους από ένα διαδρόμους που οδηγούν στο ίδιο σημείο, χωρίς βέβαια να λείπουν και τα κλειστοφοβικά σημεία, τα οποία και αποτελούν τις τέλειες παγίδες για όποιον έχει την ατυχία να βρεθεί στο λάθος μέρος την λάθος στιγμή. Η συνεχής κίνηση είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για να καταφέρει κάποιος να επιβιώσει, αν και δεν θα λείψουν οι στιγμές όπου ολόκληρη η ομάδα θα πρέπει να καταφύγει σε τακτικές τύπου «last stand», με την οχύρωση μιας θέσης (η οποία και φυσικά έχει περισσότερες από μια διόδους από και προς αυτήν) και την υπεράσπισή της μέχρι την εξόντωση του τελευταίου εχθρού - ή μέχρι να τελειώσουν οι σφαίρες. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το γεγονός ότι οι παίκτες θα πρέπει πλέον να είναι πολύ προσεκτικοί ως προς το ποιες πόρτες αποφασίζουν να σφραγίσουν και σε ποιο γύρο, αφού όταν μια πόρτα σπάσει, τότε αυτή τίθεται εκτός λειτουργίας για το υπόλοιπο του παιχνιδιού.



Μετά το πέρας των waves έρχεται η ώρα της μάλλον χλιαρής αναμέτρησης με το τελικό boss. Αυτό, όπως και κάποια είδη εχθρών που κάνουν την εμφάνισή τους στα μεγαλύτερα waves (όπως τα flesh pounds και τα scrakes) ουσιαστικά αποτελεί ένα bullet sponge, το οποίο μπορεί να εξολοθρεύσει ολόκληρη την ομάδα μέσα σε δευτερόλεπτα αν δεν υπάρξει απόλυτη συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της και μεθοδευμένη προσπάθεια. Γρήγορα μπορεί να αντιληφθεί κανείς γιατί η παραπάνω αναμέτρηση χαρακτηρίζεται ως “χλιαρή”, αφού το γρήγορο pacing του κάθε wave δίνει την θέση του σε μια αναμέτρηση με έναν και μοναδικό εχθρό, και δη εξαιρετικά αργή. Τέλος, θα πρέπει να γίνει και αναφορά στο σύστημα δυσκολίας και το πώς αυτό επηρεάζει το gameplay, αφού πέραν του damage output και της αντοχής του κάθε εχθρού, όσο αυξάνεται το επίπεδο δυσκολίας αλλάζουν και τα μοτίβα επιθέσεων και συμπεριφοράς των εχθρών, κάτι που σημαίνει ότι η πρόοδος του χαρακτήρα δεν εγγυάται και την επιβίωση. Και αυτό είναι σε γενικές γραμμές το Killing Floor 2, σε αυτό το στάδιο ανάπτυξής, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Ως τίτλος Early Access σίγουρα διαθέτει ορισμένα ενοχλητικά bugs και χρειάζεται το απαραίτητο…«σιδέρωμα», όπως για παράδειγμα, παρά το γεγονός ότι υποστηρίζεται πλήρως ο χειρισμός μέσω gamepad, ο γράφων δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί αυτήν τη δυνατότητα (ούτε με Xbox 360 gamepad αλλά και ούτε και του One), ή το γεγονός ότι η επιλογή παιχνιδιού από τον server browser οδηγούσε σχεδόν πάντα σε timeout μετά από λίγα δευτερόλεπτα (κάτι που δεν συνέβαινε μέσω matchmaking). Ωστόσο, ακόμα και για Early Access, δεν δίνει την εντύπωση ημιτελούς προσπάθειας, τουλάχιστον όχι με την κακή έννοια.



Η συνταγή ακολουθεί πιστά τη φόρμα του προκατόχου του και εγγυάται ώρες επί ωρών ασταμάτητης δράσης. Επαλαμβανόμενης μεν, αλλά πέρα για πέρα διασκεδαστικής. Η συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της ομάδας επιδρά πολλαπλασιαστικά στη διασκέδαση, κάτι που αδιαμφισβήτητα σημαίνει ότι η Tripwire έχει επιτύχει το στόχο της στην επιλογή του κάθε στοιχείου και τη δημιουργία ενός συνόλου. Τέλος, η ενσωμάτωση του Steam Workshop έχει ήδη ως αποτέλεσμα την εμφάνιση custom επιπέδων, ενώ στο μέλλον η συνεισφορά της κοινότητας είναι ικανή να εγγυηθεί την πληθώρα περιεχομένου που μπορεί να κρατήσει τους παίκτες απασχολημένους για πολύ καιρό.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Tripwire Interactive

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Tripwire Interactive

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Killing Floor 2
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.killingfloor2.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 6

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*
Loading...