Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Gran Turismo Sport Beta Preview

*
Μπορεί το Gran Turismo Sport να μην έχει, τουλάχιστον την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, συγκεκριμένη ημερομηνία κυκλοφορίας, όμως η Sony αδιαμφισβήτητα δεν το έχει εγκαταλείψει. Τουναντίον, η beta τρέχει εδώ και καιρό και ήρθε και η δική μας σειρά να δοκιμάσουμε τη καινούρια δημιουργία του Kazunori Yamauchi. Η closed beta μάς επέτρεπε μόνο τη δοκιμή του Sport Mode, ενώ η παρουσία του και στο όνομα του τίτλου μάλλον σημαίνει ότι αυτό θα είναι και το κυριότερο. Εδώ είχαμε διαθέσιμους τρεις αγώνες οι οποίοι άλλαζαν κάθε 24 ώρες και διαδραματίζονταν σε τρεις πίστες. Ανάμεσα στις ώρες που διεξάγονται οι αγώνες, οι πίστες ήταν ανοικτές για τον καθένα, να τις δοκιμάσει, να τις απομνημονεύσει όσο το δυνατόν καλύτερα και συνεπώς να φτάσει στα όριά του με τα αυτοκίνητα που διαθέτει στο εικονικό γκαράζ του. Οι χρόνοι του εκάστοτε οδηγού καταγράφονται και χρησιμοποιούνται ως qualifying, όταν έρθει η ώρα του αγώνα. Το matchmaking που έφερνε όλους τους αντιπάλους στον αγώνα ήταν γρήγορο και σχετικά απροβλημάτιστο. Μόνο μια φορά, για άγνωστο λόγο, το παιχνίδι δεν αναγνώρισε το χρόνο μας και μας έβαλε να ξεκινήσουμε στην ουρά της κατάταξης.



Η εκκίνηση κάθε αγώνα χαοτική, όπως προβλέπεται άλλωστε, και η αίσθηση του ανταγωνισμού έντονη, γεγονός που μας άρεσε στο συγκεκριμένο mode. Η απόδοσή μας φαινόταν μέσω δύο μετρητών, του Driver Rating και του Sportsmanship Rating. Το πρώτο αφορά στις επιδόσεις μας, σε χρόνους αλλά, το κυριότερο, σε κερδισμένες θέσεις εντός του αγώνα. Το δεύτερο αφορά στη συμπεριφορά μας ως οδηγοί απέναντι στους αντιπάλους μας. Αν στρίβαμε πάνω σε αντιπάλους μας ή αν σπρώχναμε κάποιον οδηγό εκτός πίστας, το παιχνίδι μάς τιμωρούσε με μείωση του SR. Το ίδιο και αν «κόβαμε δρόμο» εκτός πίστας. Το matchmaking φρόντιζε κάθε φορά ώστε οι αντίπαλοί μας να έχουν παρόμοια ratings με εμάς και στις δύο περιπτώσεις. Πριν περάσουμε στον τομέα της οδήγησης, αξίζει να σταθούμε σε κάτι που μας παραξένεψε. Δεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα είναι δυνατόν οι συνολικά τέσσερις κατηγορίες οχημάτων που θα υπάρχουν στο Gran Turismo Sport να περιέχουν παρόμοια και συγκρίσιμα οχήματα μεταξύ τους. Για παράδειγμα, η μικρή κατηγορία στην οποία ξεκινήσαμε, περιείχε από Renault Megane RS Trophy μέχρι Evo X. Παρά την αναβάθμιση που μας παρείχε ο τίτλος πριν από την έναρξη των δοκιμών μας (αύξηση ιπποδύναμης/μείωση βάρους), ήταν σαφές ότι δεν μπορούσαμε να ανταγωνιστούμε τους αντιπάλους με τα Mitsubishi, αφού μας περνούσαν σαν τρένα στις ευθείες, όπως θα έλεγε και ο Sebastian Vettel. Προφανώς και στο τελικό προϊόν θα είναι διαθέσιμα όλα τα αυτοκίνητα, οπότε για την επιλογή του οχήματος θα είναι υπεύθυνος αποκλειστικά και μόνο ο παίκτης, αλλά. πιθανώς, μετά από λίγο καιρό, οι αγώνες κάθε κατηγορίας να καταλήξουν να περιέχουν αποκλειστικά ένα-δύο μοντέλα. Ίσως η ύπαρξη περισσότερων κατηγοριών να βοηθούσε στον πιο ουσιαστικό διαχωρισμό των αυτοκινήτων.



Η οδήγηση του κάθε μοντέλου, από την άλλη, είναι σίγουρα απολαυστική και ουσιαστικά διαφορετική όσο αλλάζουμε οχήματα. Άλλη προσέγγιση απαιτεί άλλωστε ένα θηρίο όπως το Nissan GTR και άλλη ένα επροσθοκίνητο Scirocco R, όμως και στις δύο περιπτώσεις η εύρεση του ορίου του κάθε αυτοκινήτου είναι απολαυστική. Η αίσθηση του βάρους του σασί και η μεταφορά του στις ρόδες μέσω των αναρτήσεων είναι ακόμα καλύτερη από τον προηγούμενο τίτλο, κάτι μάλλον αναμενόμενο βέβαια αφού το Gran Turismo 6 κυκλοφόρησε στο PlayStation 3 πριν από τρεισήμισι χρόνια. Ευτυχώς η closed beta δεν άφησε παραπονεμένους ούτε τους λάτρεις του tuning, αφού μας έδωσε την ευκαιρία να πειράξουμε γωνίες σύγκλισης και απόκλισης, σκληρότητα αναρτήσεων, διαφορικά και ό,τι άλλο φανταζόμασταν για να φέρουμε κάθε αυτοκίνητο στα μέτρα μας, ενώ καλοδεχούμενη ήταν και η δυνατότητα αποθήκευσης διαφορετικών setup για κάθε περίπτωση.



Τεχνικά, η beta του Gran Turismo Sport στάθηκε αξιοπρεπώς, όμως δεν έθεσε νέα ποιοτικά στάνταρ όπως μας είχε συνηθίσει η σειρά με τις προηγούμενες κυκλοφορίες της. Το frame rate κρατήθηκε σταθερό στα 60 καρέ στις περισσότερες των περιπτώσεων ενώ υπήρχε και η δυνατότητα για ενεργοποίηση του HDR, κάτι που δυστυχώς δεν υποστήριζε η τηλεόραση που είχαμε στη διάθεσή μας. Τουλάχιστον αυτήν τη φορά, όσον αφορά στο σχεδιασμό των οχημάτων, δεν θα υπάρχουν μοντέλα «δύο ταχυτήτων», όπως στον προηγούμενο τίτλο όπου οδηγούσαμε οχήματα που δεν είχαν σχεδιασμένο…εσωτερικό. Προτιμούμε όμως να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για τον τεχνικό τομέα με την κυκλοφορία του τίτλου, όποτε αυτή γίνει.



Η στροφή στο online του Gran Turismo φαίνεται να του πηγαίνει. Η αίσθηση του ανταγωνισμού ήταν έντονη στους αγώνες, ενώ η δυνατότητα να γράφουμε χρόνους ανά πάσα στιγμή και ο καλύτερος εξ αυτών να μετριέται για την κατάταξή μας, μας έκανε να μη θέλουμε να σταματήσουμε την προπόνηση. Θέλουμε να δούμε όμως την τελική κατηγοριοποίηση των οχημάτων και πώς αυτή θα επηρεάσει τις επιλογές των παικτών, να δοκιμάσουμε περισσότερες πίστες, τα υπόλοιπα modes του παιχνιδιού και, φυσικά, τη σταθερότητα του online. Θυμίζουμε ότι το Gran Turismo Sport αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του τρέχοντος έτους. Καλό θα ήταν δε να μην εκλάβετε την έλλειψη αριθμού δίπλα από το όνομα ως σημάδι…”μικρής” κυκλοφορίας. Αν κάτι σημαίνει αυτό, είναι ότι οι προτεραιότητες της Polyphony Digital είναι αυτήν τη φορά διαφορετικές. Και αυτό είναι σίγουρα κάτι που σεβόμαστε.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Polyphony Digital

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*