Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Anthem Hands-On Preview

*
Άξιζε τελικά ο ντόρος γύρω από το Anthem; Παίξαμε το VIP demo του τίτλου της BioWare και αυτές είναι οι εντυπώσεις μας.

Ας ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα από την αρχή του παρόντος κειμένου. Το VIP demo του Anthem, που άνοιξε για τον Τύπο και όσους έχουν προπαραγγείλει τον τίτλο, στις 25 Ιανουαρίου, δεν ήταν έτοιμο, τουλάχιστον από τεχνικής άποψης. Πολλές οι δυσκολίες και τις τρεις ημέρες, με θέματα τα οποία θα μπορούσαν να δώσουν σε κάθε παίκτη μια αφορμή να κάνει ένα ωραιότατο uninstall, όμως εμείς καταφέραμε να παίξουμε περίπου έξι ώρες και να σχηματίσουμε μια αχνή εικόνα για το τι θέλει να πετύχει η BioWare.




Πολλές φορές, λόγω ιδιότητας, συναντάμε bugs που μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου έχουν επιλυθεί, όμως ουδέποτε πέσαμε σε περίπτωση σαν του Anthem όπου, δύο στις τρεις φορές φόρτωσης expedition, κρασάρει εντελώς το παιχνίδι και πρέπει να το κλείσουμε. Σαν να μην έφτανε αυτό, η ταυτόχρονη παρουσία του Origin στην έκδοση των υπολογιστών που δοκιμάσαμε, φρόντισε να σιγουρέψει ότι το να ξεπερνάμε το συγκεκριμένο bug δεν θα ήταν εύκολο. Κάθε φορά που το παιχνίδι κολλούσε στο loading και αναγκαζόμασταν να το κλείσουμε, το client app αδυνατούσε να αντιληφθεί την πρόθεσή μας, οπότε το ξεκινούσε από μόνο του εκ νέου, χωρίς όμως να επιλύεται το πρόβλημα. Η χειροκίνητη επανεκκίνηση και των δύο υπηρεσιών ήταν η μόνη λύση για να προσπεράσουμε το συγκεκριμένο bug και να προχωρήσουμε στην ουσία του Anthem, το gameplay. Αναλαμβάνοντας τον έλεγχο του Javelin, μνήμες από το πρόσφατο Mass Effect: Andromeda έρχονται αμέσως στο μυαλό. Όχι τόσο στο σκηνικό και το σενάριο, μα στο σύστημα στόχευσης και στα λίγα όπλα που είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε. Από εκεί και πέρα όμως, κατά τη πρώτη μας δοκιμή, ο νέος τίτλος της BioWare κάνει ό,τι μπορεί για να μας πείσει για τη διαφορετική του ταυτότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής η πτήση, η οποία εκτελείται πατώντας το «κουμπί» του αριστερού αναλογικού μοχλού και ενσωματώνεται οργανικά στο χειρισμό του Javelin. Δεν χρησιμοποιείται μόνο για μετακίνηση, μα και για μάχη αφού με όλες τις κλάσεις που δοκιμάσαμε μπορείτε να αιωρηθείτε πάνω από τους εχθρούς και να πυροβολείτε από μια κάποια ασφαλή απόσταση.



Από τα πιο διασκεδαστικά τμήματα του VIP demo αποτέλεσε η εκμάθηση του Javelin, ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε την πτήση στον κόσμο του Anthem αλλά και τις δυνατότητές του στη μάχη. Ελπίζουμε δε η τελευταία να είναι το ίδιο ικανοποιητική και στο τελικό προϊόν, με εχθρούς που θα είναι δύσκολοι μα όχι ανίκητοι σε μοναχικό παιχνίδι, κάτι που έχει δηλώσει η ίδια η BioWare ότι θεωρεί ως αποδεκτή προσέγγιση. Μένει να δούμε τον τρόπο που θα επιλέξει η ομάδα ανάπτυξης για να φέρει εις πέρας αυτό το δύσκολο εγχείρημα, διατηρώντας σταθερές τις ισορροπίες. Οι τρεις αποστολές που περιέχονται στο demo σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν ενδεικτικές της ιστορίας που περιμένουμε να μας διηγηθεί η BioWare μέσω του Anthem. Παρόλα αυτά πήραμε μια μικρή γεύση από το πώς αυτή δίνεται στον παίκτη, κυρίως στο Tarsis, όπου παίζουμε πρακτικά μόνοι μας, βρίσκοντας χαρακτήρες και εκτελώντας τις αποστολές που μας αναθέτουν, είτε αυτές αφορούν σε κάποιο expedition είτε στην εύρεση κάποιου άλλου χαρακτήρα εντός του Tarsis. Η BioWare έχει υποσχεθεί δε επιπλέον hub, στο οποίο θα μπορούμε να συναντιόμαστε και με άλλους παίκτες, όμως πρέπει να το δούμε αυτό στην πράξη για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα ως προς την υλοποίησή του και, φυσικά, το σε τι θα εξυπηρετήσει.



Εν τέλει όμως, το Anthem είναι στον πυρήνα του ένα loot-based third person shooter και ως τέτοιο θα πρέπει να κριθεί, όταν έρθει η ώρα. Αν και πήραμε μια μικρή γεύση από τον τρόπο με τον οποίο δίνεται ο εξοπλισμός στους παίκτες, οι ώρες της δοκιμής μας είναι πολύ λίγες για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα ως προς τον σημαντικότερο παράγοντα ενός τέτοιου παιχνιδιού.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Anthem
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.ea.com/games/anthem FOLLOWERS 7 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • morakis-g
    • Απο το preview σας και απο οσα εχω δει απο αλλα site στο εξωτερικο ( Youtubers included ) εχουμε δει πολυ λιγα πράματα από το single player campaign του Anthem.
      Το παιχνιδι κυκλοφορεί σύντομα και σαν φαν της Bioware φοβάμαι. Το παιχνιδι φαίνεται σαν ενα καθαρο looter-shooter, κατι μεταξυ Destiny και Division. Να πω την αμαρτία μου το ME AndromedΑ μου αρεσε, οχι τοσο οσο το ME 1-ME 2 αλλα ειχε .καλο....story. Βέβαια το Andromeda φτιάχτηκε απο την Bioware Montreal που ήταν άπειρη και ολοι ξέρουμε την συνεχεια.
      Αυτο που θέλω να πω ειναι οτι φοβάμαι οτι αν η EA ....τα μπλέξει λιγο μπορει το παιχνίδι να μην είναι εμπορικά επιτυχημένο. Φοβάμαι μην γίνει η Bioware η επόμενη Visceral!!!!

      • yaponvezos
      • Έτσι όπως τα έχει κάνει η EA, το παιχνίδι μπορεί να πουλήσει εκατομμύρια και πάλι να το θεωρήσει αποτυχία. Το BFV πούλησε 7,3 εκατομμύρια και θεωρήθηκε απογοήτευση γιατί δεν πούλησε ένα εκατομμύριο παραπάνω. Άντε βγάλε άκρη δηλαδή.

      • platonxii
      • Καλά κάνεις και φοβάσαι.

        Χώρια των πωλήσεων που αναφέρει και ο Μάνος, οι οποίες είναι εντελώς άλλο κεφάλαιο και εξαρτάται από το τι θα κατεβάσει η κούτρα του κάθε publisher, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να στραβώσουν στο Anthem, είτε τη πρώτη περίοδο είτε αργότερα. Από άποψη συνδέσεων, μέχρι περιεχομένου.

        Η ιστορία θα δείξει, ακόμα και στη περίπτωση που όλα πάνε περίφημα, τι θα γίνει με τη BioWare, πάντως και μένα δεν μπορεί να μου φύγει η εντύπωση ότι είναι το αντίστοιχό της FF.

    • Georgebor
    • Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι, αν το single player θα μπορεί να παιχτεί χωρίς psplus ή ακόμα και offline ή θα είναι απαραίτητο το plus; Επίσης το single player θα είναι κανονικό story με 50-60 ώρες ή θα μας δώσουν κανένα 5ωρο-8ωρο με αποστολές σε φάση να ρίξουμε 5-6 outpost;;; και θα κινηθεί περισσότερο στο online; όποιος ξέρει ή έχει καταλάβει ας βοηθήσει. ειδάλλως θα περιμένουμε μια βδομάδα περίπου για να μάθουμε.

*