Μιλώντας στο PlayStation Blog, ο director του Horizon Forbidden West, Mathijs de Jonge σημείωσε: “Στο Horizon Forbidden West, για όλα όσα προσθέσαμε ή αυξήσαμε, ήταν στοιχεία για τα οποία θα έπρεπε να έχουμε ένα έτοιμο πλάνο σχετικά με το πως να τα βελτιστοποιήσουμε και στο PS4".
"Στο Burning Shores, αφού μπορούμε απλώς να επικεντρωθούμε στο PS5, καταφέραμε να κάνουμε βήματα προς τα μπρος είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για το ότι καταφέραμε να δημιουργήσουμε αυτήν την εκπληκτική μετα-μετα-αποκαλυπτική έκδοση του Λος Άντζελες".
Οι λεπτομέρειες του ανοικτού κόσμου είναι για τον De Jonge ένα από τα πλεονεκτήματα της αποκλειστικότητας του DLC για το PlayStation 5.
"Τα ερείπια του αστικού τοπίου του Λος Άντζελες και τα περίχωρά του είναι εξαιρετικά λεπτομερή και απαιτούν μεγάλη επεξεργαστική ισχύ καθώς και τεχνολογία γρήγορου streaming για να αναπαρασταθούν σωστά. Ειδικά όταν ο παίκτης πετά πάνω από τα εδάφη και μπορεί να δει πολλά ταυτόχρονα. Ένας από τους οικισμούς βρίσκεται μέσα και γύρω από αυτά τα λεπτομερή ερείπια, και μπορέσαμε να στριμώξουμε εκεί πολλές δραστηριότητες".
Στο Burning Shores η Aloy θα εξερευνήσει μια κατεστραμμένη εκδοχή του Λος Άντζελες. Φαίνεται ότι θα επισκεφθεί πολλά αξιοθέατα, όπως η πινακίδα του Hollywood, το Capitol Records Building και η Venice Beach.
Ο De Jonge είπε επίσης πως ένα συγκεκριμένο κομμάτι του DLC θα χρησιμοποιεί το hardware του PS5. "Ένα άλλο αξιοσημείωτο είναι μια συγκεκριμένη σκηνή μάχης που απαιτεί πολλή μνήμη και επεξεργαστική ισχύ! Για να επιτύχουμε αυτό το μεγάλο όραμα τόσο τεχνικά όσο και δημιουργικά, ήμασταν ευγνώμονες για τα πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει το hardware του PS5".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity