Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Horizon Zero Dawn Remastered: Νυχτερινές υπερωρίες από 30 και πλέον dev kits του PS5 για το έλεγχο των φωτισμών

*
Ο director της Guerrilla Games, Jan-Bart van Beek, έριξε φως στο ταξίδι της ανάπτυξης του Horizon Zero Dawn Remastered. Συγκεκριμένα, αυτό περιλάμβανε τη σύνδεση περισσότερων από 30 dev kits του PlayStation 5, με τους developers να εξερευνούν τον μεγάλο ανοιχτό χάρτη του παιχνιδιού κάθε βράδυ, προκειμένου να βεβαιωθείτε ότι όλα έχουν υλοποιηθεί σωστά.

Η λεπτομέρεια προέρχεται από μια συνομιλία μεταξύ του van Beek και ενός fan του Horizon στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X, αφού ο τελευταίος μοιράστηκε ένα εντυπωσιακά φωτεινό στιγμιότυπο από το remaster του Horizon Zero Dawn, μαζί με μια αισθητά πιο θαμπή εικόνα από την αρχική έκδοση ως σύγκριση.


Η πρώτη περιπέτεια της Aloy ήταν το πρώτο παιχνίδι ανοιχτού κόσμου της Guerrilla Games - κάτι που χρειάστηκε λίγο χρόνο για να το διαχειριστεί η ομάδα του studio που ασχολείται με τους φωτισμούς, καθώς "περιείχε τοποθεσίες σε μια περιοχή 30+ τετραγωνικών χιλιομέτρων σε έναν κύκλο φωτός 24 ωρών.

Η κλίμακα του project σήμαινε ότι ήταν «εξαιρετικά δύσκολο» για τη Guerrilla να «ελέγχει κάθε γωνιά του κόσμου για να δει αν ο φωτισμός λειτουργούσε σωστά», έγραψε ο Van Beek. Πράγματι, οι εικόνες που δημοσίευσε ο fan έδειχναν μια περιοχή στο αρχικό παιχνίδι όπου o φωτισμός δεν ήταν σωστός, γι' αυτό η διαφορά σε σύγκριση με το remake του παιχνιδιού ήταν τόσο εντυπωσιακή.

Όταν ρωτήθηκε περαιτέρω εάν η Guerrilla έχει τώρα ένα σύστημα για να ελέγξει το σύνολο του κόσμου του Horizon Zero Dawn, ο van Beek επιβεβαίωσε ότι το studio χρησιμοποιεί τώρα κάτι που ονομάζεται Autobot.

"Εκκινεί το παιχνίδι και δημιουργεί μια σειρά από στιγμιότυπα οθόνης σε χιλιάδες τοποθεσίες πολλές φορές εντός της ημέρας", εξήγησε ο προγραμματιστής. "Το κάνει αυτό κάθε βράδυ, χρησιμοποιούνται 30+ dev kits του PlayStation, αλλά ο έλεγχος των αποτελεσμάτων εξακολουθεί να είναι μια ανθρώπινη προσπάθεια".

Το Horizon Zero Dawn Remastered θα κυκλοφορήσει στις 31 Οκτωβρίου, σε PlayStation 5 και PC. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nixxes Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*