Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Το PlayStation φέρεται να σταμάτησε τη συνεργασία με τη Sweet Baby Inc. ακυρώνοντας διάφορα projects (video)

NEWS
  • 3 ώρες πριν

Ένα απομονωμένο σπίτι και δύο αδέρφια σε απόγνωση είναι το νέο σκηνικό του Bring Her Back της Α24 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 5 ώρες πριν

Οι φίλοι της Marvel επιθυμούν διακαώς ο Doctor Doom να αντιμετωπίσει τον Thanos στο Avengers: Doomsday

NEWS
  • 8 ώρες πριν

Το Star Wars: Tales of the Underword μάς ξανασυστηνει τον υπόκοσμο του αγαπημένου σύμπαντος (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11 ώρες πριν

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο μαγνητικό πεδίο της Γης

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Έρχεται prequel του Killing Eve με πρωταγωνίστρια την Carolyn Martens

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Ο πρωταγωνιστης του Iron Fist θέλει άλλη μια ευκαρία στο MCU

NEWS
  • 17 ώρες πριν

H Disney ακυρώνει την live action ταινία για το Tangled (Μαλλιά Κουβάρια) μετά την αποτυχία του Snow White

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Shuhei Yoshida: «Το PlayStation θα πρέπει να πάψει να εστιάζει σε γραφικά αιχμής»

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Έρχονται οι Emma Frost και Ultron στην επόμενη σεζόν του Marvel Rivals (trailer)

VIDEO NEWS
  • 21 ώρες πριν

Five Nights at Freddy’s 2: Teaser trailer με επανεμφάνιση του William Afton

VIDEO NEWS
  • 05/04

“Ο κόσμος πρέπει να αποδεχτεί τις αλλαγές” λέει ο artist του Donkey Kong Country για το νέο design του χαρακτήρα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 04/04

Ο Showrunner της σειράς The Last of Us του HBO πιστεύει πως οι συνολικές πωλήσεις του GTA 6 θα έχουν ως μόνο ανταγωνισμό… τη Βίβλο

NEWS
  • 04/04

Φόβοι πως οι νέοι δασμοί του Trump θα εκτοξεύσουν τις τιμές των iPhone που θα φτάσουν τα 2300 δολάρια!

NEWS
  • 04/04

Η Nintendo εξηγεί γιατί το Nintendo Switch 2 δε θα μπορεί να αναπαράγει όλους τους τίτλους του πρώτου Switch στην εντέλεια

NEWS
  • 04/04

Digital Foundry: Το The Last of Us: Part II Remastered του PC τα πηγαίνει χειρότερα -αναλογικά- από την PS4 έκδοση! (video)

NEWS
  • 04/04

Μάθαμε ποια θα είναι τα GameCube games του Nintendo Switch Online στο launch του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Προσφορά: Μπορείς να αποκτήσεις τώρα δωρεάν ένα smartphone Redmi Note

NEWS
  • 04/04

Αυτή θα είναι η τιμή του Nintendo Switch 2 Welcome Tour demo

NEWS
  • 04/04

Νέα gameplay videos για τα Mario Kart World, Donkey Kong Bananza και άλλα Nintendo Switch 2 games

NEWS
  • 04/04

Πρώτα σημάδια αντίστασης κατά της νέας τιμολογιακής πολιτικής της Nintendo στα games του Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επί του πιεστηρίου: Ακυρώνεται η έναρξη των προ- παραγγελιών του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Tsamba_Gamer: Mafia III: Definitive Edition, South of Midnight και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 04/04

H Hori ανακοίνωσε Nintendo Switch 2 Camera σε μορφή Piranha Plant!

NEWS
  • 04/04

Χάος από παράπονα χρηστών στο Treehouse: Live του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επιτέλους, ημερομηνία κυκλοφορίας για το Drive Rally σε PC και κονσόλες (trailer)

NEWS
  • 04/04

Θα έχουμε θέματα drift στα Joy-Cons 2 του Nintendo Switch 2; Η Nintendo απαντά… πλαγίως

NEWS
  • 04/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Τιμή για κονσόλα, παιχνίδια και περιφερειακά στην Ευρώπη

NEWS
  • 04/04

Gametech Playground Ep83: €470 για το Nintendo Switch 2, €90 για το Mario Kart World!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 04/04

The Odyssey: Η ταινία του Christopher Nolan είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλά η Universal ήδη την εκθειάζει και λέει πως ο Όμηρος θα ήταν περήφανος

NEWS
  • 04/04

To Marathon της Bungie κατακλύζει τα social media του PlayStation

NEWS
  • 04/04

Φήμη: Το Titanfall 3 θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026

NEWS
  • 04/04

Με South of Midnight οι επόμενες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 04/04

Ο Ryan Hansen χειραγωγεί τη Rainey Qualley στο μουσικό δράμα Off the Record (trailer)

VIDEO NEWS
  • 04/04

KidFlix: Η Europol έκλεισε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα παιδεραστίας στον κόσμο

NEWS
  • 03/04

Πρώην στέλεχος της Blizzard κατακεραυνώνει την τιμή του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 03/04

Αγελάδες, κάβουρες και νεκρά ψάρια ανάμεσα στους 50+ playable χαρακτήρες του Mario Kart World

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: 10x οι επιδόσεις της GPU σε σχέση με τoν προκάτοχό του, λέει η Nvidia και υποστήριξη DLSS

NEWS
  • 03/04
  • 1

H Amazon πάει για το μεγάλο «μπαμ»

NEWS
  • 03/04

The Last of Us: Part II Remastered PC Review

REVIEWS
  • 03/04

Το GTA 5 επιστρέφει σύντομα στο Game Pass

FREE GAMES
  • 03/04

Cyberpunk 2077: Πρώτες πληροφορίες για τις επιδόσεις στο Nintendo Switch 2 και την τιμή του

NEWS
  • 03/04

Το Nintendo Switch 2 φέρνει στα Zelda Breath of the Wild και Tears of the Kingdom κάτι που ζητούσαν πολύ οι παίκτες

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έρχεται με ανανεωμένη διαδικασία διαμοιρασμού εικόνων και videos, αλλάζει και το mobile app

NEWS
  • 03/04

Αυτά είναι τα 46 third party games που έχουν επιβεβαιωθεί ήδη για το Nintendo Switch 2 (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Ο Satoru Iwata είχε απορρίψει την ιδέα των μαγνητικών Joy-Cons για το Nintendo Switch 2!

NEWS
  • 03/04

Αυτό είναι το μοναδικό παιχνίδι του Nintendo Switch που δεν παίζει στο Nintendo Switch 2, ποια έχουν ζητήματα συμβατότητας (λίστα)

NEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι τα εξώφυλλα των physical εκδόσεων, κάποια κουτιά θα έχουν μόνο ένα «κλειδί» και όχι το game (εικόνες)

NEWS
  • 03/04

OnePlus 13 Review

REVIEWS
  • 03/04

Nintendo Switch 2: Έτσι θα είναι η home screen του! (εικόνα)

NEWS
  • 03/04

Γιατί δεν ονομάστηκε τελικά Super Nintendo Switch τo Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ποια θα είναι η διάρκεια της μπαταρίας του Nintendo Switch 2;

NEWS
  • 03/04

Ανακοινώθηκε το The Sinking City Remastered για PS5, Xbox Series και PC

NEWS
  • 03/04

Ni No Kuni II: Revenant Kingdom Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Level-5

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Δύσκολο να το περιμένει κανείς αλλά το Ni No Kuni II: Revenant Kingdom είναι ερωτευμένο με τον ιμπεριαλισμό. Εντάξει, τον απολύτως αφελή, ρομαντικό, μη ρεαλιστικό ιμπεριαλισμό που μόνο στα παραμύθια έχει ελπίδες να σταθεί. Κι επειδή στις ΗΠΑ ισχύει το «κάτι ξέρουμε κι εμείς από ιμπεριαλισμό» όλα ξεκινούν με τον Roland, τον πρόεδρο των ΗΠΑ που καταλήγει νεότερος στον παράλληλο κόσμο του Evan, πάνω που ο τελευταίος ανακηρύσσεται μεν βασιλιάς του Ding Dong Dell και αμέσως ζει το πρώτο του πραξικόπημα και εκθρονίζεται.



Ο Evan όμως έχει ένα όνειρο από εκεί και πέρα. Να φτιάξει ένα βασίλειο, ενώνοντας όλα τα υπόλοιπα, με ξεκάθαρο και φαντασμαγορικά αφελή στόχο: να ζήσουν αυτοί καλύτερα κι εμείς το ίδιο. Για να το καταφέρει αυτό χρειάζεται στήριξη, πρώτα από φίλους και ύστερα από υπηκόους που πιστεύουν στο όραμά του. Φυσικά και η προσπάθειά του περνά από διάφορα άλλα βασίλεια, όχι για να κατατροπώσει ακριβώς τους αντίστοιχους μονάρχες, αλλά να τους δείξει πως οι μέθοδοί τους ξέφυγαν πολύ από τις αρχικά καλές τους προθέσεις. Φυσικά τέτοιοι στόχοι απαιτούν πολύπλοκες λύσεις για αυτό και το Ni No Kuni II βασίζεται σε τρία διαφορετικά είδη για τους μηχανισμούς και τις δραστηριότητές του, ενώ ξεφεύγει σημαντικά από τον προκάτοχό του, με τον οποίο σίγουρα συνδέεται ελάχιστα ως προς την ιστορία και σίγουρα πολύ λιγότερο σε όρους gameplay. Το σύστημα μάχης παύει να είναι συνδυασμός real-time και turn-based, οπότε ο παίκτης ελέγχει άμεσα κάθε έναν από τους τρεις χαρακτήρες του party του, μεταπηδώντας από τον έναν στον άλλον όποτε θέλει. Καθείς κραδαίνει από τρία όπλα, ενώ skills, spells και επιθέσεις εξ αποστάσεως καταναλώνουν από το λιγοστό MP που, ωστόσο, αναπληρώνεται εύκολα και γρήγορα, με κανονικές επιθέσεις κ.λπ. Η χρήση ενός όπλου ανεβάζει το μετρητή Zig και, όταν γεμίσει, τότε οι ίδιες επιθέσεις και skills ενισχύονται, ενώ παίζει ρόλο φυσικά η ποιότητα εξοπλισμού κ.ο.κ. Η τεχνητή νοημοσύνη των συντρόφων δεν κερδίζει βραβείο, εκείνη των εχθρών απλά τα βάζει πρωτίστως με όποιον ελέγχει ο παίκτης. Ο κύκλος συμπληρώνεται με μηχανισμό που λειτουργεί με δικό του «νόμισμα» που κερδίζεται στη μάχη, ο οποίος μας καλεί να διαλέξουμε buffs που συνεπάγονται debuffs για όλους τους χαρακτήρες. Μπορεί να γίνει ανακατανομή στον πίνακα στον οποίο βασιζόμαστε σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο κάθε επιλογή φέρνει πάντα προτερήματα και μειονεκτήματα. Είναι ένας καλός τρόπος να δοκιμάσουμε νέες ισορροπίες ανάλογα με τους εχθρούς που προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε, ακόμη και να καλύψουμε κενά που αφήνει η απόσταση που μπορεί να μας χωρίζει από το level των αντιπάλων.



Βέβαια έπρεπε να πούμε πως ο κύκλος κλείνει με τα Higgledies. Αυτά παίρνουν τη θέση των Familiars, ωστόσο κινούνται μόνα τους στο χώρο, τα μεταφέρουμε σε τετράδες και καθένας έχει τη συνοδεία του αλλά και τη λειτουργία του. Υπάρχει ολόκληρος μηχανισμός για τη σύνθεση διαφορετικών Higgledies, τα οποία βρίσκονται πάντως και σε διάφορες τοποθεσίες του παιχνιδιού. Δεν ελέγχονται από τον παίκτη, συνήθως προσφέρουν κάποιο buff κατά διαστήματα, ενίοτε όμως είναι έτοιμα για το skill τους, που ενεργοποιείται με το χαρακτήρα του παίκτη στον κύκλο που σχηματίζεται και με μια απλή εντολή. Η σύνθεση της τετράδας πάντως έχει μια κάποια σημασία, αφού κάθε Higgledy έχει την ιδιοσυγκρασία του και ταιριάζει συνήθως με Higgledies με τις αντίθετες αρετές. Ο καλός συνδυασμός σημαίνει π.χ. την αυτόματη χρήση skill που μιμείται κάποιο που μόλις ενεργοποιήθηκε, για διπλή βοήθεια. Τέλος, έχουμε τον Lofty που υπάρχει για comic relief, για να χαζεύει πανικόβλητος ή χαμένος στο διάστημα, αλλά, που και που, να μας φιλοδωρεί και με κάποιο buff κατά τη διάρκεια της μάχης. Πολλές οι βοήθειες λοιπόν και, γενικά, εύκολη υπόθεση η μάχη, μάχη που για ώρες συνεχόμενες θα μοιάζει με περίπατο. Για αυτόν το λόγο περιορίζεται αυτήν τη δόση η χρήση αντικειμένων κατά τη μάχη, σε συγκεκριμένο αριθμό. Τουλάχιστον σε αυτόν τον περίπατο δεν μπλέκει ο παίκτης με μάχες που δεν έχουν νόημα. Οι εχθροί φαίνονται στο χάρτη, ενώ οι πιο αδύναμοι δεν επιτίθενται αν δεν τους πειράξει κανείς. Οπότε είναι απολύτως εφικτό να ασχοληθεί ο παίκτης μόνο με εχθρούς που έχουν να προσφέρουν στην εμπειρία, στο σύστημα αναβαθμίσεων και στο loot, με τα δεδομένα που ισχύουν κάθε στιγμή. Το νέο σύστημα μάχης είναι μεν πολύ διαφορετικό, αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ ευχάριστο ως διαδικασία, παρότι αργεί πολύ να αναδείξει πραγματικές προκλήσεις. Στη μάχη, επίσης, έχουμε το περιθώριο να θαυμάσουμε την αισθητική του παιχνιδιού, που παραμένει, γενικά, στα επίπεδα του πρώτου τίτλου. Τουλάχιστον στο συγκεκριμένο τομέα. Διότι έχουμε δυο νέες πτυχές του Ni No Kuni II: Revenant Kingdom κατά νου που κάνουν στροφή προς chibi.



Πρώτο παράδειγμα το mode στο οποίο χτίζεται, κομμάτι κομμάτι, το νέο βασίλειο του Evan. Πρώτες ύλες οδηγούν σε κτίρια, που τοποθετούνται βέβαια σε συγκεκριμένα σημεία (δεν μπορείτε να έχετε άποψη για το πολεοδομικό σχέδιο δηλαδή) και φέρνουν εξελίξεις, ανάπτυξη, χρήμα, καλύτερα υλικά που βελτιώνουν πανοπλίες, νέα όπλα και πολλά, πολλά άλλα. Η έρευνα «τρέχει» σε πραγματικό χρόνο, όχι όμως όταν δεν τρέχει και το παιχνίδι στο σύστημά σας. Η διαδικασία μπορεί να θυμίζει free-to-play games, δεν είναι ζυγισμένη έτσι όμως. Ο μόνος πραγματικός περιορισμός είναι πως το χρήμα που παράγεται έχει πλαφόν και πρέπει να επιστρέψει ο παίκτης για να το μαζέψει πριν συνεχιστεί η συγκέντρωση επιπλέον χρήματος.
Η απόδοση όμως κάθε κτιρίου και εργασίας εξαρτάται από τον NPC που την αναλαμβάνει. Και υπάρχουν περί τους 100, με τις δικές τους κλίσεις και εξειδικεύσεις, για να τους βρείτε και να τους αναθέσετε την κατάλληλη εργασία για την καλύτερη δυνατή απόδοση. Όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό το μέρος του παιχνιδιού μπορεί να αποδειχθεί αναπάντεχα συναρπαστικό. Ενώ φαντάζει παράταιρο, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί η καλύτερη ιδέα που είχε η Level 5 για το παιχνίδι. Την οποία ιδέα φρόντισε να σαμποτάρει μόνη της όμως. Βλέπετε, αυτοί οι NPC δεν φυτρώνουν στα δέντρα. Αντ’ αυτού προκύπτουν από side quests και καμιά φορά χρειάζονται άλλα side quests προκειμένου να βρείτε τα άλλα sides quests που οδηγούν σε χαρακτήρα. Οι ίδιοι οι χαρακτήρες δεν αναπτύσσονται ποτέ, ωστόσο βασίζονται σε ιδέες με περίσσιο σκέρτσο. Το πρόβλημα είναι πως όλα τα quests που οδηγούν αυτούς χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: σε εκείνα που ζητούν τη θανάτωση συγκεκριμένου αριθμού πλασμάτων και σε εκείνα που ζητούν τη συγκέντρωση αντικειμένων. Ακόμη και αν αυτά ντύνονται με κάποια φανταστική ιδέα, όπως την απαίτηση μιας χαρακτήρα να μάθει κάτι από κηπουρική και γεωπονία ο Evan. Με λίγα λόγια η Level 5 ξέρει ότι τα side quests είναι κατά πολύ κατώτερα των περιστάσεων και προσπάθησε να τους δώσει χρώμα από τη μία και να τα δέσει με την ανάπτυξη του βασιλείου, με μια διαφορετική και ευχάριστη πτυχή του gameplay.



Λιγότερο συμβιωτική θεωρείται η σχέση του όλου με την έξοδο του Evan με τετράδες από λόχους, ο καθένας εκ των οποίων έχει κάποιον NPC επικεφαλής με συγκεκριμένη ιδιότητα, ενώ ο ίδιος ο λόχος είναι ταγμένος και σε συγκεκριμένο όπλο. Ο Evan είναι στο κέντρο, οι λόχοι των περιστοιχίζουν και εκείνος τους στρέφει όπως θέλει. Με τη μάχη να στηρίζεται σε προσέγγιση «πέτρα-ψαλίδι-χαρτί» η περιστροφή έχει τακτική σημασία, αφού μπορεί να φέρει μονάδες με πλεονέκτημα επί του εχθρού στη σωστή θέση, αλλά να εκθέσει και κάποιες άλλες σε μεγαλύτερο κίνδυνο. Αυτή η δόση στρατηγικής δεν είναι άσχημη, αλλά δεν έχει και φοβερό ενδιαφέρον. Είναι χαρακτηριστικό πως οι απαιτούμενες μάχες για την ολοκλήρωση της ιστορίες είναι λίγες κι αρκετά εύκολες, με τον παίκτη να πρέπει να επενδύσει πολύ περισσότερο χρόνο για να βγάλει κάτι παραπάνω, να ασχοληθεί με την κατάληψη πύργων στη διαδρομή προς στρατόπεδα κ.ά. Είναι γενική η αίσθηση πως όλο το παιχνίδι είναι εύκολο και το πιο απαιτητικό περιεχόμενο, όπως βαρετής και αυτοματοποιημένης διαρρύθμισης dungeons, υπάρχει για μετά και για όποιον θελήσει. Ακριβώς επειδή το σύνολο είναι εύκολο, πρέπει κανείς να αποφεύγει κάποια από τις τρεις βασικές δραστηριότητες για να χρειαστεί αργότερα να κάνει σοβαρό grind ή για να μάθει λίγο πριν το endgame ότι πρέπει να αναβαθμίσει την πόλη που παραμέλησε πριν ανοίξει ο δρόμος για το τέλος της ιστορίας.



Ο βαθμός δυσκολίας δεν είναι τυχαίος βέβαια, αφού είναι φως φανάρι πως το Ni No Kuni II: Revenant Kingdom επιθυμεί να είναι προσιτό. Αν μη τι άλλο η θεματολογία που πραγματεύεται, έστω και πιο ατυχώς από το πρώτο Ni No Kuni, σχεδιάζεται με παιδικά χρώματα. Το ότι θα την εκτιμήσουν λιγότερο οι μεγάλοι αυτήν τη φορά έγκειται κυρίως στην απουσία του Studio Ghibli παρά στην επιλογή της ομάδας να προσφέρει κάτι προσιτό και εύπεπτο. Παρά ταύτα βέβαια, η αλήθεια είναι πως δεν πείθει η ίδια η Level 5 πως έχει πίστη στην ιδέα της. Τα τρία είδη gameplay δεν είναι το ίδιο καλοδουλεμένα, είναι απαραίτητα και ταυτόχρονα επιτρέπεται στον παίκτη να τα αγνοεί για μεγάλο διάστημα αν δεν έχει όρεξη, κάτι που του βγαίνει σε κακό αργότερα. Η δυσκολία δε σίγουρα το παρακάνει με τη χαμηλή πτήση, αφού κάποιος που ξέρει τι του γίνεται με τους διαθέσιμους μηχανισμούς μπορεί να κατατροπώσει αντιπάλους που βρίσκονται 10 και 20 επίπεδα πάνω από τον ίδιο.



Βέβαια μπορεί να φταίει και το budget. Διότι σίγουρα δεν ήταν αρκετό για τη φιλοδοξία που δικαιούται να έχει η σειρά και η Level 5. Μπορεί τα γραφικά να μη το μαρτυρούν (εκτός από όταν τα βλέπουμε όλα chibi), αλλά τα voice overs και τα cut-scenes δεν κρύβουν το πρόβλημα. Έχει γίνει καλή δουλειά στην αγγλική μετάφραση και στους διαλόγους, οι οποίοι δεν είναι τόσο ανούσια μακρόσυρτοι όσο τους συνηθίζει η Level 5 (ευτυχώς, ευτυχώς, ευτυχώς). Ξεκινά όμως cut-scene, κρατά λίγα δευτερόλεπτα, συνεχίζεται ο διάλογος με φωνές για λίγα δευτερόλεπτα, ξαφνικά γίνεται στροφή σε κείμενο για το κυρίως πιάτο, ύστερα ξεκινά πάλι πολύ σύντομο cut-scene, πριν διακοπεί πάλι από κείμενο. Και όλα στην ίδια σκηνή. Δεν ερχόμαστε πρώτη φορά αντιμέτωποι με κείμενο προφανώς, αλλά η σαλαμοποίηση των cut-scenes με αυτόν τον τρόπο καταντά ενοχλητική. Θα ήταν προτιμότερο απλά να δεχτούμε ότι θα έχουμε μόνο κείμενο μπροστά μας. Το ότι ούτε οι βασικοί χαρακτήρες παρουσιάζουν κάποια ανάπτυξη ως προσωπικότητες είναι μια ένδειξη ακόμη για το budget. Και αν  όλα αυτά δεν σας πείθουν, να σας θυμίσουμε το ποιόν των side quests που μας απασχόλησε παραπάνω.



Το θετικό στο Ni No Kuni II είναι πως η Level 5, ενώ ήξερε ότι οι fans του πρώτου τίτλου μάλλον ήθελαν κάτι παρόμοιο, αποφάσισε να πειραματιστεί και να δει που θα τη βγάλει. Και η αλήθεια είναι πως κάποια πειράματα βγήκαν σε καλό, κάποια άλλα όχι, ενώ μερικά ήταν καταδικασμένα χωρίς χείρα βοηθείας από το Studio Ghibli. Το αποτέλεσμα μπορεί να γίνει γερό θεμέλιο για το επόμενο βήμα, budget επιτρέποντος, το οποίο ομολογούμε πως προσμένουμε. Διότι, παρά την εγγενή του αφέλεια, παρά τα στραβά του, το Ni No Kuni II: Revenant Kingdom αδυνατεί να μη φτιάξει το κέφι του παίκτη. Λόγω χαρακτήρα. Είναι κι αυτό κατόρθωμα. 

7

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Αναμενόμενα καλή αισθητική, όπου επιβιώνει από το πρωτότυπο
  • Η διαχείριση του βασιλείου είναι ευχάριστη έκπληξη
  • Η αλληλοϋποστήριξη και η λούπα των τριών εμπειριών
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Δεν καταπίνεται η προσέγγιση τύπου φασόν στα side quests
  • Μπορούσε να παραμείνει προσιτό και εύκολο, αλλά να κυλά πιο ομαλά
  • Cut-scenes που παίρνουν πιο σοβαρά το “cut” από το “scenes”
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...