Έχουν περάσει σχεδόν επτά χρόνια από την κυκλοφορία του Kingdom Come: Deliverance, ένα παιχνίδι που πρωτοτύπησε με το μοναδικό σύστημα μάχης του και το μεσαιωνικό ρεαλισμό που πρόσφερε. Λίγο πριν την κυκλοφορία του Kingdom Come: Deliverance 2 στις 4 Φεβρουαρίου, η Deep Silver και η Warhorse Studios μάς έδωσαν την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε και να σας μεταφέρουμε τις πρώτές μας εντυπώσεις μέσω αυτού του Hands On Preview.
Το παιχνίδι μάς μεταφέρει στη Τσεχία του 15ου αιώνα και συνεχίζει να αφηγείται τη ζωή του Henry, ο οποίος πλέον είναι σωματοφύλακας του Sir Hans Capon. Μαζί ταξιδεύουν στο Trosky Castle έτσι ώστε να βρουν συμμάχους εναντίων του Holy Roman Emperor Sigismund. Η αποστολή πάει στραβά και ο Henry καλείται να ορθοποδήσει κάνοντας διάφορες εργασίες όπως blacksmithing, milling μεταξύ πολλών άλλων. Αμέτρητες επιλογές, των οποίων τα βήματα για την ολοκλήρωσή τους απαιτούν λεπτομέρεια, προσφέροντας μια άκρως ρεαλιστική εμπειρία, μια πινελιά από τη ζωή στη μεσαιωνική Τσεχία.
Ο κόσμος είναι πανέμορφος και τα γραφικά εντυπωσιακά. Εξάλλου, γνωστό είναι πως η Deep Silver ήθελε μια αυθεντική μεταφορά της Bohemia του 15ου αιώνα και η Warhorse Studios το κατάφερε στο μέγιστο βαθμό. Η πολυμορφία του περιβάλλοντος και τα μεσαιωνικά χωριά αυξάνουν τη θέληση για εξερεύνηση, να βρει κάποιος και τη παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμη και οι κάτοικοι των περιοχών είναι προσεκτικά σχεδιασμένοι για να αντικατοπτρίζουν τις δυσκολίες της ζωής κατά την περίοδο εκείνη. Οι πλούσιοι πάντα όμορφοι και περιποιημένοι, οι εργάτες μέσα στη μιζέρια και τη ταλαιπωρία.
Το σημαντικότερο κομμάτι του, βέβαια, παραμένει το gameplay. Όπως προαναφέραμε, όλες οι δραστηριότητες έχουν μεταφερθεί με πλήρη ρεαλισμό. Ο παίκτης θα πρέπει να εργαστεί σκληρά για να βγάλει το μεροκάματό του - κάτι που δεν θα αρέσει σε όλους. Απαιτεί grind και θα κουράσει αρκετούς. Ένα κομμάτι που ωστόσο έχει βελτιωθεί, αλλά έχει κρατήσει την ουσία του από το πρώτο παιχνίδι είναι το combat system. Το αμφιλεγόμενο - κατά κάποιους - σύστημα μάχης έχει γίνει ελαφρώς απλούστερο. Οι επιθέσεις είναι κατευθυνόμενες, με το Henry να τις εκτελεί είτε από πάνω, είτε από αριστερά, είτε από δεξιά. Η κάτω κατεύθυνση είναι slash attack. Πλέον, είναι ευκολότερο να μπλοκαριστεί και να γίνει counter μια επίθεση αντιπάλου, κάτι που είναι πιο διασκεδαστικό ενώ παράλληλα διατηρείται η περιπλοκότητα της μάχης.
Ο παίκτης - ανάλογα το στυλ που θέλει να εφαρμόσει - μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλούς τρόπους για να γλυτώσει από μια συμπλοκή ή να προχωρήσει σε κάποιο quest. Θέλει να είναι θορυβώδης και να διαλύσει τα πάντα στο διάβα του; Θέλει να είναι πιο πονηρός και να αρπάξει την ευκαιρία σιωπηλά; Είναι επιλογή του. Βέβαια, η κάθε επιλογή θα έχει και την αντίστοιχη επίπτωση. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το optimization του παιχνιδιού. Είναι πολύ πιο προσεγμένο από τον πρώτο τίτλο της σειράς, δεν έχει κανένα πρόβλημα ως προς τις επιδόσεις ενώ δεν βρήκαμε κανένα bug σε quest που θα μας εμπόδιζε στη πρόοδο.
Μπορούμε κάλλιστα να πούμε πως οι πρώτες ώρες μας στο Kingdom Come: Deliverance 2 μας άφησαν έκπληκτους. Η ομάδα ανάπτυξης φαίνεται πως έκανε αρκετή δουλειά στη βελτίωση του τίτλου από τον προκάτοχό του, τον πρόσεξε περισσότερο αλλά πρόσθεσε και αρκετά κομμάτια στο gameplay για να τον διαφοροποιήσει, κρατώντας ωστόσο την ουσία της σειράς.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity