Κάθε χαρακτήρας, στρατιώτης, τέρας και ήρωας είναι γνωστός ή γνώριμος σε όποιον έχει ασχοληθεί με το The Witcher 3 και τον κόσμο του, αλλά η προσοχή που έχει δοθεί στο σχεδιασμό των καρτών αισθητικά σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και των νεοφερμένων στο σύμπαν του The Witcher. Τα factions είναι τα γνωστά από το "βασικό" παιχνίδι, αντιπροσωπεύοντας τα σημαντικότερα βασίλεια και οργανώσεις: Northern Realms, Skellige (που πρωτοεμφανίστηκε στο expansion Blood and Wine), Nilfgaard, Scoia'tael (οι non-human αντάρτες του κόσμου) και, φυσικά, τα Monsters. Δε θα ήταν παράλογο να υποθέσουμε ότι θα προστεθούν ενδεχομένως και άλλα factions, είτε πριν, είτε μετά την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, (με πρώτο και σχεδόν βέβαιο υποψήφιο το παραμυθένιο Toussaint του Blood and Wine). Προς το παρόν, η πιο πρόσφατη προσθήκη στην closed beta ήταν το Nilfgaard, η δύναμη του οποίου βασίζεται στους κατασκόπους και στα ύπουλα στρατηγήματα.
Κάθε faction έχει το δικό του στιλ παιχνιδιού και ηγέτη, ο καθένας με κάποια ξεχωριστή ικανότητα, η οποία συνήθως χρησιμοποιείται μία φορά σε κάθε παρτίδα. Η παρτίδα αποτελείται από τρεις γύρους, με νικητή όποιον καταφέρει πρώτος να κερδίσει δύο φορές. Ο γύρος, με τη σειρά του, κερδίζεται από όποιον παίκτη συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους στο τραπέζι. Αυτό επιτυγχάνεται κυρίως παίζοντας κάρτες που αντιπροσωπεύουν στρατιώτες, ήρωες, πολεμικές μηχανές και τέρατα κάθε είδους. Ασφαλώς υπάρχουν και οι "ειδικές" κάρτες που δεν προσφέρουν πόντους από μόνες τους, αλλά ενισχύουν, αποδυναμώνουν ή και καταστρέφουν άλλες κάρτες στο τραπέζι. Όπως και στο Hearthstone, αν και οι μηχανισμοί είναι απλοί, το ίδιο το παιχνίδι είναι πιο περίπλοκο απ' ότι φαίνεται και βασίζεται όχι τόσο στην ωμή δύναμη των καρτών, όσο στον τρόπο με τον οποίο τις αξιοποιεί ο παίκτης. Φυσικά, εφόσον το Gwent δεν έχει φτάσει στην τελική του μορφή, είναι δύσκολο να βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα σχετικά με την ισορροπία του καρτών και των factions μεταξύ τους. Είναι ήδη φανερό, ωστόσο, ότι οι developers έχουν αλλάξει, προς το παρόν τουλάχιστον, ορισμένες δυνάμεις και κάρτες οι οποίες ενδεχομένως να θεωρούνταν πολύ ισχυρές σε περιβάλλον multiplayer.
Για παράδειγμα, οι healers των Northern Kingdoms δεν επαναφέρουν πια μια κάρτα επιλογής του παίκτη από το νεκροταφείο, αλλά κάποια τυχαία μονάδα. Η ειδική ικανότητα του ίδιου faction επίσης, που ήταν το τράβηγμα μιας επιπλέον κάρτας σε περίπτωση νίκης σε ένα γύρο, έχει πλέον αλλάξει. Παρόλο που ο τίτλος βρίσκεται ακόμα σε φάση closed beta και δεν υπάρχει ακόμα το single player μέρος, έτσι ώστε να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα, το Gwent φαίνεται ήδη αρκετά ενδιαφέρον. Εξάλλου είναι δεδομένο ότι το multiplayer game θα προσφέρει μεγαλύτερη πρόκληση στον έμπειρο παίκτη από οποιοδήποτε AI. Αυτό θα μπορέσετε να το διαπιστώσετε σύντομα, εξάλλου, όταν το Gwent θα μπει σε φάση open beta. Ως τότε, εξάσκηση στο gwent του Witcher 3.
Mε ψήνει αρκετά το συγκεκριμένο και περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία την open beta. Όχι βέβαια ότι χρειάζομαι και άλλο τέτοιο "καψιμέικο" παιχνίδι στην ζωή μου, αλλά τέσπα... :P
Ξέρουμε ημερομηνία κυκλοφορίας ?
Λειπει απο την ζωη μου ενα τετοιο παιχνιδι...το hearthstone καλα ηταν στην αρχη ,μετα χαλασε υπερβολικα
@ensternistis: Προς το παρόν το μόνο γνωστό είναι ότι εκτός απροόπτου η Open beta θα ξεκινήσει κάποια στιγμή μέσα στην άνοιξη.