Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο Tech4Gamers, ο game director της GSC Game World, Ievgen Grygorovych, ρωτήθηκε σχετικά με την εμπειρία των στελεχών του studio όσον αφορά τη βελτιστοποίηση του τίτλου για διαφορετικές πλατφόρμες, ειδικά για το Xbox Series S.
Ο Grygorovych αποκάλυψε ότι στην πραγματικότητα είναι πιο εύκολο να βελτιστοποιήσεις ένα παιχνίδι στο Xbox από ό,τι στο PC.
“Πρώτον, το Xbox προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον υπολογιστή: ένα σταθερό hardware configuration για όλους τους παίκτες. Εκμεταλλευτήκαμε αυτό το πλεονέκτημα κατανοώντας σε βάθος το hardware. Ακόμη και απλές βελτιώσεις μπορούν να αποφέρουν σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση”, σημείωσε ο Ievgen Grygorovych.
Ο Grygorovych αποκάλυψε επίσης ότι η Microsoft παρείχε στο studio εκτεταμένη υποστήριξη όχι μόνο στη βελτιστοποίηση του παιχνιδιού αλλά και σε πολλούς άλλους τομείς. Έτσι, φαίνεται ότι η Microsoft έκανε τους developers να νιώσουν σαν στο σπίτι τους και τους προσέφερε βοήθεια σε πραγματικό χρόνο.
“Η πιο παραγωγική συνεργασία μας ήταν όταν επισκέφθηκαν τα γραφεία μας για playtesting, να δημιουργήσουν προφίλ και να αντιμετωπίσουν προβλήματα, βοηθώντας μας να διερευνήσουμε λύσεις”, συμπλήρωσε ο Grygorovych.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity