Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Greek Way: Μοιράζεται η τράπουλα

Η αλήθεια είναι ότι είχαμε χρόνια να ζήσουμε σημαντική αλλαγή σε μια αντιπροσωπεία μεγάλου publisher στη χώρα μας. Αν δεν με γελάει η μνήμη μου, η τελευταία φορά που έγινε κάτι τέτοιο είναι σχεδόν δύο χρόνια πριν ανοίξει το Enternity, όταν και η CD Media συμφωνούσε (το 2009) να αναλάβει την αντιπροσωπεία της Ubisoft, την οποία και πήρε από την Diaktis (του ομίλου Nortec). Την περασμένη εβδομάδα ωστόσο είχαμε δύο ανακοινώσεις, σχεδόν ταυτόχρονα.

Η μεν CD Media αποκάλυψε πως αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία της Nintendo από την 1η Οκτωβρίου 2016, ενώ ταυτόχρονα το ελληνικό τμήμα της Bandai Namco ανακοίνωνε πως αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία της Electronic Arts από τις αρχές Ιουλίου. Οι εξελίξεις αυτές αλλάζουν αρκετά το τοπίο, σε σχέση με τις ελληνικές εταιρείες και ξαναμοιράζουν την τράπουλα. Από τη μία πλευρά, η CD Media διατηρεί ένα τεράστιο portfolio αντιπροσωπειών, χάνοντας ωστόσο ένα από τα πιο εμπορικά της games, το FIFA. Πάνω σε αυτό το κομμάτι, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η «ζημιά» είναι μεγάλη, αν και υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη υποσημείωση. Η ΕΑ δείχνει τα τελευταία χρόνια ότι δεν ασχολείται ιδιαίτερα με την ελληνική αγορά. Πολύ λιγότερες ήταν οι ενέργειες που έκανε τον τελευταίο καιρό γενικότερα (σε επίπεδο διαφήμισης και προώθησης), ενώ και σε θέμα κάλυψης ύλης (παρουσιάσεων κ.τ.λ.), ήταν αρκετά πιο «σφιχτή» και «δύσκολη». Παιχνίδια δεν μας έρχονταν καν ή έρχονταν κατόπιν εορτής, δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον για να δώσει πρόσβαση στα ελληνικά media σε events όπως το EA Play κ.τ.λ. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτό οφειλόταν στο ότι γνώριζε πως μπαίνει σε μεταβατική περίοδο, ωστόσο και πάλι δεν δικαιολογείται το παραπάνω.



Από πλευράς Nintendo, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Η ιαπωνική εταιρεία θα έμπαινε αργά ή γρήγορα στην ελληνική αγορά, αν και στην Ε3 οι άνθρωποι της Nintendo ισχυρίζονταν πως ακόμη δεν έχουν κάτι ανακοινώσιμο και πως εξέταζαν αν θα επιστρέψουν άμεσα στην Ελλάδα. Η έναρξη της συνεργασίας των δύο πλευρών, φέρνει τη CD Media να καλείται να γεμίσει το ράφι των καταστημάτων που έχει…στεγνώσει εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, ενώ πλέον έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της Nintendo στην ελληνική αγορά, με μια σημαντική προσθήκη: αυτή της αλυσίδας Πλαίσιο. Υπενθυμίζω (ή σημειώνω, για όσους δεν γνωρίζουν) ότι το Πλαίσιο είχε βγάλει εκτός γκάμας του τα προϊόντα της Nintendo εδώ και αρκετά χρόνια.

Στα της Bandai Namco τώρα. Το ελληνικό γραφείο διαχειρίζεται τόσο την ελληνική αγορά, όσο και αρκετές ακόμη στην Ανατολή και κατά καιρούς έχει αναλάβει διάφορα έξτρα projects, κατόπιν συμφωνιών της Bandai Namco από τα κεντρικά (π.χ. διανομή τίτλων της Milestone). Η ομάδα ενισχύθηκε με ένα σημαντικό στέλεχος που έχει ιδιαίτερα μεγάλη εμπειρία στην αγορά και διαχειριζόταν το κομμάτι του marketing της EA επί εποχής EA Hellas και πλέον όλα είναι ανοιχτά. Το μεγάλο ερωτηματικό είναι το κατά πόσο η ίδια η ΕΑ θα βοηθήσει το ελληνικό team να κάνει όσα θέλει ή πιστεύει ότι χρειάζονται για να διαφημιστούν και να προβληθούν καλύτερα τόσο τα παιχνίδια της εταιρείας, όσο και το ίδιο το brand.

Εδώ θα είμαστε να τα παρακολουθούμε όλα...


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Blackstorm
    • Αν αυξηθεί η υποστήριξη από την ΕΑ θα λυθούν απορίες. Επίσης να επισημάνω, λόγω προσωπικής εμπειρίας, ότι αναμένω ραγδαία αύξηση των σημείων πώλησης προϊόντων Nintendo, αρκεί η Nintendo να έχει προϊόντα εάν με εννοείτε.

    • lovesfool
    • Δεν θα το έδενα και κόμπο το ζήτημα επιστροφής των προϊόντων Nintendo στο Πλαίσιο, πάντως, εκτός αν έχουν πρόθεση να βγάλουν ειδική κονσόλα που θα γράφει επάνω TurboX... Είναι ξεκάθαρη η στρατηγική του συγκεκριμένου λιανέμπορου σε ότι αφορά τα προϊόντα που θέλει να πουλάει και τα private label του. Στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων, από laptop μέχρι κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις, προωθεί ξεκάθαρα το δικό του brand.

      Να δούμε αν θα μείνουμε σε αυτά ή αν πρόκειται να δούμε κι άλλο ανακάτεμα της τράπουλας, γιατί μπορεί να έχει ανοίξει η όρεξη σε διάφορους η όλη διαδικασία που προέκυψε με EA και Nintendo κι όποιος ψάχνει, συχνά, βρίσκει...

*