Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ghost of Tsushima: Director's Cut PC Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nixxes Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το Ghost of Tsushima αποτελεί το πρώτο παιχνίδι της Sucker Punch που κυκλοφορεί για PC. Ανταποκρίνεται ωστόσο το Ghost of Tsushima: Director's Cut PC στις απαιτήσεις; Περισσότερα στο review μας.

Για πρώτη φορά στα 26 χρόνια λειτουργίας της η Sucker Punch Productions, με τη βοήθεια της Nixxes Software, μεταφέρει έναν από τους πετυχημένους τίτλους της στους υπολογιστές. Το Ghost of Tsushima κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στις 17 Ιουλίου 2020 για PlayStation 4 σπάζοντας το ρεκόρ της εταιρίας ως προς τις πωλήσεις, με κριτικούς και κοινό να το αποθεώνουν. Το παιχνίδι μέχρι τον Ιούλιο του 2022 είχε πουλήσει κοντά στα 10 εκατομμύρια αντίτυπα και είναι από τα original games της Sony με τις ταχύτερες πωλήσεις.




H έκδοση που λανσαρίστηκε για το PC είναι το Director's Cut, η οποία είχε κυκλοφορήσει για PlayStation 4 και PlayStation 5 τον Αύγουστο του 2021. Παράλληλα με το βασικό παιχνίδι, το Director's Cut περιλαμβάνει το Legends Mode και το Iki Island expansion. Η ιστορία του παραμένει η ίδια. Ο samurai Jin Sakai είναι ο αρχηγός και το τελευταίο μέλος της Clan Sakai. Είναι ανιψιός και μαθητής του Lord Shimura, διοικητής (jitō) της Tsushima. To 1274 η Tsushima δέχεται επίθεση από τους Μογγόλους με αρχηγό τον Khotun Khan, εγγονό του Genghis Khan. Ο Jin καλείται να σώσει την πατρίδα του από τους εισβολείς, κάτι που δεν μπορεί να καταφέρει με τις παραδοσιακές τακτικές των samurai. Θα πρέπει να μάθει να πολεμάει σαν αντάρτης. Στο δρόμο του θα συναντήσει σημαντικούς συμμάχους, θα αποκτήσει το όνομα "Ghost" και θα έρθει αντιμέτωπος με αρκετές δυσκολίες και σκαμπανεβάσματα.



Όσον αφορά το gameplay, δεν υπάρχει σημαντική διαφορά σε σχέση με την αρχική έκδοση. Σε θέματα προσβασιμότητας, υπάρχει η υποστήριξη ελληνικών μέσα από υπότιτλους, ενώ όσοι θέλουν να παίξουν στο παραδοσιακό ιαπωνικό στυλ, υπάρχει το Kurosawa Mode όπου προσθέτει ένα ασπρόμαυρο φίλτρο, ιαπωνικούς διαλόγους και αγγλικούς υπότιτλους. Το παραπάνω mode είναι εμπνευσμένο από τον θρυλικoύ Ιάπωνα σκηνοθέτη Akira Kurosawa. Το παιχνίδι δοκιμάστηκε με χειριστήριο του Xbox και το mapping των πλήκτρων είναι παρόμοιο με αυτό του PlayStation 4. Η απόκριση ήταν άμεση και δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε εντολή. Δεδομένο είναι πως αν κάποιος θέλει να ζήσει την αυθεντική εμπειρία υπάρχει πλήρης υποστήριξη DualShock 4 και DualSense.



Το Ghost of Tsushima: Director's Cut δοκιμάστηκε σε υπολογιστή με επεξεργαστή AMD Ryzen 5 5600x, κάρτα γραφικών RTX 4060 και 16GB μνήμης RAM. Η ανάλυση είχε οριστεί στα 1080p (VSync off), ενώ σε όλη την διάρκεια της δοκιμής τα NVIDIA DLSS και NVIDIA Reflex Low Latency ήταν ενεργοποθημένα και το Dynamic Resolution Scaling ορισμένο στα 60. Το παιχνίδι στις ρυθμίσεις Ultra έτρεχε κατά μέσο όρο στα 70-95 frames per second ανάλογα τις περιοχές και τα cutscenes. Με τις ρυθμίσεις στο high, έτρεχε με 85-90 frames σταθερά. Δεν παρουσιάστηκε ουδεμία στιγμή κάποια απότομη πτώση στο framerate και καθ’ όλη την διάρκεια του gameplay υπήρχε μια ομαλή ροή. Το μόνο 'πρόβλημα' που βρήκαμε είναι ότι στα pre-rendered cutscenes, ενώ το FPS counter έδειχνε κοντά στα 200fps, το cutscene έπαιζε στα 30 frames per second. Βέβαια, δεν ήταν τόσο συχνό φαινόμενο και ούτε χαλάει την ροή που είχε το παιχνίδι.



Στον οπτικό τομέα, η Nixxes (και κατ' επέκταση η Sucker Punch Productions) έχει κάνει εξαιρετική δουλειά ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Σε οποιαδήποτε ρύθμιση το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Οι μάχες έμοιαζαν ζωντανές και σαγηνευτικές, με τα λεπτομερή εφέ να είναι το κερασάκι στη τούρτα. Η Nixxes κατάφερε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις πρόσφατες τεχνολογίες, κυρίως των καρτών γραφικών, για να παραδώσει στο παίκτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία.



Εν κατακλείδι, η Nixxes κατάφερε να δημιουργήσει ένα πραγματικά εντυπωσιακό port, το οποίο δεν χρειάστηκε κάποιο day one patch για να διορθωθούν προβλήματα ως προς το framerate και τη συνολική εμπειρία. Το μόνο αρνητικό - που δεν είναι απαραίτητα λάθος της Nixxes - είναι η προϋπόθεση σύνδεσης σε PlayStation Network account για να παίξει κάποιος το Legends Mode (Στο Single-player campaign δεν υπάρχει η παραπάνω απαίτηση). 

9

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Ένα πολύ καλοφτιαγμένο port με ομαλή εμπειρία από την αρχή ως το τέλος
  • Πλήρης υποστήριξη των DualShock 4 και DualSense
  • Αποτελεσματική ενσωμάτωση των τεχνολογιών DLSS και NVIDIA Reflex
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η χρήση PSN Account για το Legends Mode
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*