Καταλήγετε έτσι σε ένα πλέγμα δωματίων που λειτουργεί μερικώς ως λαβύρινθος, με το προαναφερθέν κεντρικό δωμάτιο στη μέση όλων. Θα χρειαστεί να ψάξετε προς όλες τις κατευθύνσεις για να βρείτε τα μικρά Nomes, να τα κάνετε να σας εμπιστευθούν και τελικά να τα πάρετε μαζί σας εκεί που χρειάζεται. Το να σας εμπιστευθούν είναι μάλλον απλή υπόθεση. Μόλις βγουν από την κρυψώνα τους και σας δουν, τρομάζουν και είτε κρύβονται σε μια γωνία φοβισμένα, είτε τρέχουν πανικόβλητα μέσα στο δωμάτιο. Και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να βρεθείτε κοντά τους και να τα αγκαλιάσετε με το πάτημα συγκεκριμένου πλήκτρου για να νιώσουν ασφαλή. Όταν σας περιμένουν στη γωνία, όλα είναι καλά. Όταν όμως τρέχουν μέσα σε ένα τεράστιο χωνί με κάρβουνα, το να τρέξετε και να τα πιάσετε είναι ένας μικρός μπελάς.
Δεν εμπλέκεται κάποιος νέος μηχανισμός για να το κάνετε. Απλά είναι εμφανές πως το τρέξιμο του Little Nightmares δεν ενδείκνυται για μανούβρες και κυνηγητά με απότομες αλλαγές πορείας. Όταν τελικά τα καταφέρετε, τα Nomes σάς ακολουθούν και μπορεί μερικές φορείς να σας δείξουν προς τα που πρέπει να κατευθυνθείτε ή και να συνεργαστούν μαζί σας για να ξεπεράσετε ένα εμπόδιο. Μικροί γρίφοι όπου η χρήση των Nomes είναι απαραίτητη υπάρχουν, όμως το AI τους μερικές φορές αποτυγχάνει να καταλάβει πως πρέπει να σας ακολουθήσουν μέχρι το σημείο που η χρήση τους είναι αναγκαία. Οπότε μικρά πέρα δώθε θα συμβούν για να καταλάβουν και να σας έρθουν. Οι ίδιοι οι γρίφοι κρατούν την ισορροπία ακριβώς εκεί που χρειάζεται για να μην κουράσουν μυαλό και δάχτυλα, παρόλο που δεν αποτελούν κάτι πραγματικά δύσκολο.
Η όλη ιδέα είναι καλή και φαίνεται πως υπάρχει περιθώριο για καλούς γρίφους και ευχάριστα μπερδέματα. Δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει ποτέ και ενώ πάντα υπάρχει η ένδειξη πως κάτι καλύτερο θα μπορούσε να έρθει. Το ότι μιλάμε για ένα DLC ενός έτσι κι αλλιώς μικρού τίτλου δεν αφήνει πολλά περιθώρια από τη μια. Από την άλλη όμως η πολύ μικρή του διάρκεια, ακόμα και για αυτά τα δεδομένα, σίγουρα στοιχίζει το κάτι παραπάνω. Το καλό είναι πως όταν έρχεται η ώρα της απειλής, τα Nomes μένουν εκτός πλάνου για να μην μπερδέψουν το σύνολο. Ο κύριος με τα εξαιρετικά μεγάλα χέρια, την κάκιστη όραση και την αξιοθαύμαστη όσφρηση που κυνήγησε την Six στο βασικό τίτλο, εμφανίζεται κι εδώ, βάζοντάς εσάς στο μάτι και το stealth σε κίνηση. Ένας λίγο πιο πολύπλοκος γρίφος και ένα μεγάλο δωμάτιο με μερικές παραπάνω πλατφόρμες και διακλαδώσεις κάνουν την αναμέτρηση το πιο αξιομνημόνευτο κομμάτι του The Hideaway DLC. Δεν μιλάμε πάντως για κάτι εφάμιλλο με τα κυνηγητά της Six στο βασικό τίτλο.
Αυτό που σίγουρα καταφέρνει πάντως το The Hideaway DLC είναι να καταστήσει σαφές πως τα γεγονότα του λαμβάνουν χώρα παράλληλα με το ίδιο το Little Nightmares. Με δεδομένο πως μιλάμε για το δεύτερο εκ των τριών DLC, το τέλος του καταλήγει ένα μικρό cliffhanger. Δεν μπορούμε να πούμε πως δεν το περιμέναμε.
Τελικώς το The Hideaway DLC παραμένει στα ίδια επίπεδα με το πρώτο μέρος. Δεν δίνει πραγματικό βάθος στο σύνολο, έχει μερικές καλές ιδέες και μερικά εμβληματικά πλάνα να προσφέρει και σχεδόν καθόλου ιστορία για να ξεμπερδέψει. Τελικώς το βάρος πέφτει στο τελευταίο DLC, που θα πρέπει και να καταφέρει να εξηγήσει αυτήν τη μικρή παράλληλη περιπέτεια, αλλά και να της δώσει νόημα. Αν είμαστε τυχεροί θα ξεδιαλύνει περισσότερο και το τι συμβαίνει με τη βασική ιστορία του Little Nightmares. Ξέρουμε πως δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι να ελπίζουμε σε αυτό. Αλλά το κάνουμε. Γιατί τέτοιοι είμαστε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity