Ακόμα μια χρονιά, ακόμα ένα Call of Duty, ακόμα μια προσπάθεια της Activision να λανσάρει τη τελευταία εκδοχή της ετήσιας κυκλοφορίας ενός από τα πιο αναγνωρίσιμα franchises της εποχής μας. Είμαστε ακόμα σχεδόν ένα μήνα μακριά από την κυκλοφορία του Modern Warfare III, και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το τι μας περιμένει αυτή την περίοδο των γιορτών. Με την beta να είναι διαθέσιμη αρχικά για το PlayStation 5, δε χάσαμε ευκαιρία να δοκιμάσουμε την πρόταση της Sledgehammer και να δούμε τι άλλαξε από το Vanguard.
Για τις ανάγκες της δοκιμαστικής έκδοσης τα διαθέσιμα modes που δοκιμάσαμε ήταν τα Mosh Pit και Ground War. Κανένα από τα δύο δε χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού το τελευταίο είναι λίγο-πολύ το Ground War που γνωρίζουμε, κάτι που κατά τον γράφων δεν είναι η προτεινόμενη εμπειρία CoD, ενώ το mosh pit ήταν μια μίξη από τα γνωστά modes όπως Hardpoint, Domination και Team Deathmatch. Οι χάρτες είναι όλοι από το MW2 του 2009 (Estate, Favella, Skidrow και Rust) και όπως και να ‘χει ο παράγοντας της νοσταλγίας παίζει μεγάλο ρόλο. Η αίσθηση της κίνησης στον χώρο είναι πιο γρήγορη ενώ το TTK (Time To Kill) φαίνεται μεγαλύτερο, ένας συνδυασμός που χρειάζεται μια κάποια εξοικείωση – αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει πρακτικά κάθε χρόνο.
Τα Perks είναι ενεργά από την αρχή κάθε αγώνα και ουσιαστικά επιλέγονται σαν γάντια, παπούτσια και vests. Η αλλαγή είναι ευπρόσδεκτη, αν και χρειάζεται προσεκτική επιλογή του συνδυασμού των perks που θα επιλεχθούν για όποιον θέλει να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα στο πεδίο της μάχης. Η αίσθηση των όπλων από πλευράς βάρους είναι καλή, αλλά στον αντίποδα σχεδόν όλα τα όπλα έχουν τον ίδιο ήχο, ενώ πρέπει να σημειωθεί πως όλα τα όπλα φαίνονται να έχουν πρακτικά ανοσία στο recoil. Το τελευταίο είναι κάτι που η Sledgehammer θα πρέπει να προσέξει πάρα πολύ, γιατί ενώ στην αρχή η αίσθηση είναι αδιαμφισβήτητα κολακευτική, σύντομα γίνεται σαφές ότι τα όπλα απλά έχουν διαφορετική «δύναμη» σε μια κατά τα άλλα παρόμοια, αν όχι σχεδόν ίδια συμπεριφορά.
Αρκετή δουλειά θα πρέπει να γίνει και στον τομέα του ήχου και των γραφικών, αφού πέραν των όπλων που όπως προαναφέρθηκε έχουν έναν παρόμοιο «κενό» ήχο, κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρξει προσαρμογή και στον ήχο που δημιουργούν οι ίδιοι οι παίκτες στον χώρο όταν τρέχουν, χρησιμοποιούν εξοπλισμό κλπ. Τα γραφικά επίσης δε θα εντυπωσιάσουν κανέναν, αφού είναι σε αισθητά χαμηλότερο επίπεδο ακόμα και από το remake του MW, πριν από 4 χρόνια. Δεδομένου βέβαια ότι μιλάμε για beta, είναι πολύ πιθανό η εικόνα που θα δούμε στην τελική κυκλοφορία να είναι αρκετά διαφορετική.
Το ίδιο ευχόμαστε και για το γενικότερο gameplay αφού είναι εμφανές ότι χρειάζονται αλλαγές σε αρκετές πτυχές του τίτλου, με πιο σημαντική αυτή του recoil στα όπλα (όσα τέλος πάντων ήταν διαθέσιμα στην beta). Για το σύστημα spawn δεν είχαμε τη δυνατότητα να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, δεδομένου του περιορισμένου χρόνου που ήταν διαθέσιμος, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι και αυτό θα είναι ανάμεσα στη λίστα των πραγμάτων που χρειάζονται βελτίωση, αν ποτέ κάτι τέτοιο συμβεί – δεδομένου ότι η ιστορία μέχρι στιγμής αποδεικνύει πως κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Σε γενικές γραμμές, οι εντυπώσεις που άφησε η beta του MW3 ήταν ανάμεικτες. Είναι η κλασσική, δοκιμασμένη συνταγή του Call of Duty, με κάποια συστατικά να ταιριάζουν και κάποια όχι. Η διασκέδαση είναι λίγο πολύ εγγυημένη και όταν τα πράγματα πηγαίνουν με το μέρος μας, το αίσθημα είναι πραγματικά ασύγκριτο. Από την άλλη, πέραν των θεμάτων που αναφέρθηκαν παραπάνω, δεν μπορεί κανείς παρά να νιώθει πως η κυκλοφορία του επόμενου μήνα θα μπορούσε να είναι ένα πακέτο επέκταση για το MW2 και όχι μια αυτόνομη κυκλοφορία ενός «πλήρους» τίτλου.
Οι περισσότεροι fans της σειράς δε θα είχαν ιδιαίτερες ενστάσεις, ενώ μια χαμηλότερη τιμή θα μπορούσε να εγγυηθεί το ενδιαφέρον του κοινού και την πιθανή αγορά του. Ταυτόχρονα θα ήταν και μια ευκαιρία να ξεφύγουμε από τον μύλο των ετήσιων κυκλοφοριών του Call of Duty, δίνοντας λίγο χρόνο στις ομάδες της Activision να δημιουργήσουν κάτι πιο ουσιαστικό. Αλλά αυτά είναι για το review που θα ακολουθήσει τον επόμενο μήνα. Μέχρι τότε μπορούμε να ελπίζουμε πως η Sledgehammer ακούει το κοινό της – κάτι που ευτυχώς φαίνεται πως ισχύει, με αλλαγές να γίνονται στην beta από την πρώτη κιόλας μέρα. Εν αναμονή λοιπόν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity