Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Avatar: Frontiers of Pandora Hands Οn Preview

*
Στο πλαίσιο ενός online hands on preview event που διοργάνωσε η Ubisoft, είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με τον επόμενο φιλόδοξο τίτλο της Ubisoft, το Avatar: Frontiers of Pandora, που θα κυκλοφορήσει στις 7 Δεκεμβρίου 2023 για PS5, Xbox Series X, Xbox Series S και PC. Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος δεν ήταν επαρκής για να δούμε όλα όσα προέβλεπε ο προγραμματισμός του session και σε αυτό συνέβαλε το γεγονός ότι ξεκινήσαμε κάπου από τη μέση του σεναρίου, με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε να μπούμε στο κλίμα και να βρούμε τα πατήματά μας στον κόσμο του Frontiers of Pandora. Υπήρξαν και κάποια τεχνικά θέματα που καθυστέρησαν επιπλέον την πρόοδο, όμως αυτά είναι πολύ λογικό να υπάρχουν σε ένα video game που ακόμα δεν έχει καν ολοκληρωθεί η ανάπτυξή του. Για να το πούμε με απλά λόγια, ακόμα δεν έχει γίνει Gold.



Αν βάλει κανείς σε έναν πίνακα τα όλα όσα είδαμε και προσπαθήσει να τα ταξινομήσει, θα καταλάβει πολύ γρήγορα ότι το παιχνίδι έχει πολλά στοιχεία τα οποία αν όντως χρησιμοποιηθούν σωστά, τότε θα οδηγήσουν στην επιτυχία του. Ξεκινάμε από αυτό που είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε περισσότερο απ' όλα και είναι ο πανέμορφος ανοικτός κόσμος του, ένας τομέας που η Ubisoft έχει αποδείξει πολλές φορές την αξία της. Αυτή τη φορά, έχει επιλέξει να βασίσει το σενάριο σε μια ήδη επιτυχημένη ιστορία, σε μια σειρά ταινιών που έχει σπάσει τα ταμεία των κινηματογραφικών αιθουσών. Τα γεγονότα διαδραματίζονται πριν από αυτά του Avatar: The Way of the Water και η αφήγηση επικεντρώνεται σε πρόσωπα που κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στην ήπειρο Western Frontier.



Ο χαρακτήρας, που οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν οι ίδιοι, όμως ήταν ήδη έτοιμος για εμάς για προφανείς λόγους, έπεσε θύμα απαγωγής από τη μιλιταριστική οργάνωση RDA, μαζί με μερικούς άλλους νεαρούς Na’vi πριν μερικά χρόνια και για να υπηρετήσουν ο σκοπός του The Ambassador Program. Όμως το σχέδιο διακόπτεται από τη μάχη των Hallelujah Mountains Αλληλούγια και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την τοποθέτηση του πρωταγωνιστή/ της πρωταγωνίστριας σε έναν παγωμένο θάλαμο σε κατάσταση νάρκης. Ξυπνάει μετά από 15 χρόνια, έχοντας κερδίσει την ελευθερία του όμως αισθάνεται σαν ξένος στην ίδια του την πατρίδα. Η RDA επιστρέφει και συνεχίζει τη δίχως έλεγχο καταστροφή του τόπου, οπότε έχετε μια ευκαιρία να κερδίσετε την εμπιστοσύνη όλων των φυλών και να αποκαταστήσετε το φυσικό περιβάλλον.



Ένας από τους στόχους του preview ήταν να ρίξουμε μια ματιά στις δυνατότητες εξερεύνησης, σε έναν ζωντανό κόσμο που αντιδράει σε κάθε κίνηση των πλασμάτων, των Na’vi και της RDA. Οι απειλές δεν είναι λίγες και στη διάθεσή σας θα έχετε ένα αναβαθμίσιμο οπλοστάσιο, παράλληλα με ένα δέντρο δεξιοτήτων για να δώσετε το βάρος της διαμόρφωσης του χαρακτήρα εκεί ακριβώς που επιθυμείτε, επενδύοντας τα skill points που θα κερδίζετε κατά τη διάρκεια του gameplay. Survivor, Warrior, Hunter, Rider και Maker, είναι τα πέντε διαφορετικά skill paths που θα προσφέρει ο τίτλος και σίγουρα είναι πολύ αργά για να προστεθεί ή να αφαιρεθεί κάποιο. Πάντως, όλα όσα έχετε στη διάθεσή σας, τουλάχιστον ως το σημείο που μπορέσαμε να δούμε, είναι μάλλον πρωτόγονα σε σχέση με τους εκτοξευτές ρουκετών, τα shotguns και των λοιπό εξοπλισμό των μισθοφόρων της RDA. Οπότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το περιβάλλον και το μυαλό σας για να αποκτήσετε πλεονέκτημα στις μάχες εναντίον τους. Τουλάχιστον υπάρχει ο κλασσικός χάρτης, με πολλές πληροφορίες που θα διευκολύνουν τις μετακινήσεις (δεν λείπουν τα fast travel points), αλλά και καθοδήγηση με βάση σημάδια τη στιγμή που βρίσκεστε στο περιβάλλον της Western Frontier. Σημειώνεται ότι για όσους θέλουν τις λιγότερες δυνατές βοήθειες για να βρουν τον δρόμο τους θα υπάρχει και Exploration Mode.



Προλάβαμε να ασχοληθούμε με δύο φάσεις του demo. Στην πρώτη έπρεπε να συλλέξουμε hive nectar για το τελετουργικό της Kinglorqueen η οποία είναι τραυματισμένη και οι υποψίες για την κατάστασή της πέφτουν στην RDA. Κατά τη διάρκεια της αποστολής αυτής είδαμε το πως χρησιμοποιούνται οι αισθήσεις του χαρακτήρα για τον εντοπισμό του hive nectar και τη συλλογή του δίχως να τραυματιστεί το φυσικό περιβάλλον και στη συνέχεια το παραδώσαμε στην Nefika και την Etuwa, σημαντικές προσωπικότητες της Aranahe Clan, στο Glade of Light, που λειτούργησαν παρά τις επιθυμίες του ηγέτη τους, Ka'nat. Η δεύτερη φάση είχε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον, μιας και έπρεπε να κάνουμε ένα ιπτάμενο πλάσμα Ikran να μας συμπαθήσει και να μας επιτρέψει να το χρησιμοποιούμε ως μέσο για τις μετακινήσεις μας. Μάθαμε τους μηχανισμούς της αναρρίχησης, κληθήκαμε να λύσουμε κάποιους περιβαλλοντικούς γρίφους που και απαιτούσαν πολύ ψάξιμο και δεν έβγαζαν ιδιαίτερο νόημα και τελικά, μετά από αρκετή προσπάθεια και αποτυχίες στο ενδιάμεσο, κατορθώσαμε να κάνουμε ένα Ikran να μας εμπιστευτεί και ανεβήκαμε στην πλάτη του για μια βόλτα. Που όμως δεν μας άφησε κάποια ιδιαίτερη αίσθηση, πέρα από μια απλή "βόλτα".



Τέλος, σχετικά με το τι γεύση μας άφησε το Avatar: Frontiers of Pandora; Περιμένουμε την τελική έκδοση για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα και να μην αδικήσουμε την προσπάθεια των δημιουργών.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Massive Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*