Εκεί που στον προηγούμενο τίτλο ένα βαρύ χτύπημα δημιουργούσε τα κατάλληλα ανοίγματα, τώρα δεν αρκεί, ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με αρκετούς εχθρούς, καλά αμυνόμενους και αρκετά επιθετικούς από την πλευρά τους. Η διαφορά δυναμικής καλύπτεται όμως από τις ειδικές ικανότητες που έχει στη θέση του ο πρωταγωνιστής, χάρη στο δόρυ του Λεωνίδα. Στο στάδιο προόδου που βρισκόμασταν, μάλιστα, όχι απλά υπήρχε κι από μία σε κάθε face button που ενεργοποιείται σε συνδυασμό με shoulder button, αλλά υπήρχε και δεύτερη…σελίδα. Οπότε πάνω στη μάχη μπορούμε να αλλάζουμε τετράδες ικανοτήτων και να έχουμε, συνολικά, πρόσβαση σε 8. Αυτές μπορεί να είναι βοηθητικές, όπως εκείνη που ανανεώνει τη ενέργεια του χαρακτήρα, εστιασμένες σε έναν αντίπαλο, όπως εκείνη που του διαλύει την ασπίδα ή ό,τι πρέπει για crowd control, με επίθεση με area of effect που ρίχνει τους πάντες εντός εμβέλειας στο έδαφος. Όλες αυτές οι ικανότητες καταναλώνουν μέρος της ειδικής μπάρας που είδαμε και στο Origins, ενώ παραμένουν τα πιο δυνατά ξεσπάσματα που ενεργοποιούνται με τελείως γεμάτη μπάρα και την αδειάζουν. Μόλις έγινε το κατάλληλο «κλικ» στη σκέψη καταλήξαμε να ρίχνουμε σχεδόν όλο το βάρος στο dodging, τα γρήγορα χτυπήματα για να καταλήξουμε με καλή στάθμη στην ειδική μπάρα ώστε, τελικά, να πάρουν σειρά οι «μαγικές» ιδιότητες που μας χαρίζει το δόρυ του Λεωνίδα. Χρειάζεται σίγουρα προσοχή και τακτική.
Η εντύπωσή μας παραμένει ίδια με την προηγούμενη φορά που δοκιμάσαμε το παιχνίδι. Και εκείνοι που έχουν χρόνια να πιάσουν τίτλο της σειράς αλλά και εκείνοι που επένδυσαν πολύ χρόνο στον αμέσως προηγούμενο, θα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα λογική της μάχης. Το πόσο απότομη θα είναι αυτή η προσαρμογή δεν μπορούμε να το υποθέσουμε στην τύχη και σίγουρα όχι από το συγκεκριμένο demo. Διότι μπορεί να ακούγεται πολύ διασκεδαστικό να έχουμε σχεδόν κάθε ιδιότητα στη διάθεσή μας, να βρισκόμαστε πολύ πέρα στο skill tree και να έχουμε και περίσσεια skill points να επενδύσουμε, ωστόσο όλα αυτά σημαίνουν πως έχουμε ένα βουνό από παράγοντες στους οποίους δεν προσαρμοστήκαμε σταδιακά, όπως συμβαίνει συνήθως στη ροή ενός παιχνιδιού. Η επόμενη παρατήρηση έχει να κάνει με τη δομή του quest που φαίνεται ίδια κι απαράλλαχτη από εκείνη που συναντήσαμε στο Origins. Μιλάμε με κάποιον, τον ακολουθούμε ή απλά κάνουμε μόνοι κάποιες διαδρομές, ψάχνουμε αντικείμενα, μαζεύουμε τα απαραίτητα (ένα κλειδί στην προκειμένη) και πάμε ακόμη πιο μακριά, σε άλλο νησί κιόλας για το συγκεκριμένο demo, για να βρούμε ένα μυθικό τέρας που υποτίθεται ότι έχει αρπάξει την αγαπημένη της γυναίκας που βοηθούμε. Αυτό και κάνουμε, μέχρι που συνειδητοποιούμε ότι η συγκεκριμένη αγαπημένη είναι πλέον στο ρόλο της Μέδουσας, δεν έχει κανένα πρόβλημα να μας πετρώσει και έχει και παρέα. Κάπως έτσι βρεθήκαμε σε boss fight με μερικές φάσεις και συγκεκριμένο ρυθμό. Χρειάστηκε να αποφεύγουμε την ακτίνα της Μέδουσας για να μην πετρώσουμε. Αντέχουμε για λίγα δευτερόλεπτα, πετρώνουμε σταδιακά και μπορούμε να «ξεκολλήσουμε» αν δεν ξεπεραστεί κάποιο όριο. Ωστόσο πρέπει να αντιμετωπίζουμε άλλους λίθινους εχθρούς, μετά από κάθε κύμα των οποίων προκύπτουν και τα καλύτερα ανοίγματα για επίθεση στην ίδια τη Μέδουσα, μέχρι να ξεμπερδέψουμε.
Ένα boss fight δεν είναι απόδειξη για τίποτα, μπορούμε να πούμε πάντως ότι φάνηκε πιο καλοστημένο μηχανικά από αρκετά του Origins. Αν αυτό είναι ένα σημείο βελτίωσης για το παιχνίδι, θα το θεωρήσουμε καλοδεχούμενο. Από τη στιγμή που μάχη και boss fights προέχουν των γρίφων και των κλασικών δολοφονιών, ας βρεθεί ο θετικότερος δρόμος κι ας βαδίσουμε σε αυτόν. Μια άλλη λεπτομέρεια που παρατηρήσαμε είχε να κάνει με τη μουσική. Προστέθηκε νέα διασκευή του κλασικού μουσικού θέματος που μάθαμε πρώτα ως “Ezio’s Family” στο Assassin’s Creed II και το έχουμε ακούσει να μεταμορφώνεται πολλές φορές. Αυτήν τη δόση, κι αν δεν αλλάξει κάτι, φαίνεται πως είναι η δεδομένη ηχητική συνοδεία του μενού και του χάρτη.
Γενικότερα, πάντως, ένα θέμα παραμένει. Για τίτλος που υποστηρίζεται ότι ολοκληρώνει τη στροφή του franchise προς το RPG, εξακολουθούμε να μην έχουμε αγγίξει demo που να προσπαθεί να αναδείξει με ξεκάθαρο τρόπο αυτήν τη μετάβαση. Κι επειδή δεν μένει πολύς χρόνος για νέα demo, άκρη θα βγει, ως συνήθως, όταν θα φτάσει στα χέρια μας το παιχνίδι. Δεν απέχει και πολύ πάντως. Ούτε έξι εβδομάδες δεν έμειναν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity