Αυτές οι πληροφορίες επιβεβαιώθηκαν σε συνέντευξη με το Rolling Stone, αν και η ομάδα δεν έδωσε περαιτέρω λεπτομέρειες ή άμεσα σχόλια. Για σύγκριση, το Dragon Age: Inquisition κυκλοφόρησε με συνολικά οκτώ expansions, τόσο για single-player όσο και για multiplayer.
Developers που εργάζονταν στο επόμενο Mass Effect αποσπάστηκαν για να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του Dragon Age: The Veilguard, και εργαζόμενοι από το στούντιο Motive (Iron Man) ανατέθηκαν επίσης σε αυτό το project για να βοηθήσουν στην κυκλοφορία.
Ο creative director της BioWare, John Epler, δεν αποκάλυψε νέες πληροφορίες για το Mass Effect στη συνέντευξη, αλλά συζήτησε την πιθανότητα να ασχοληθεί ξανά η BioWare με multiplayer. Το Dragon Age: The Veilguard σχεδιάστηκε αρχικά ως παιχνίδι live-service, πριν μετατραπεί σε single-player. Όσο για το Mass Effect, μένει να δούμε αν θα έχει multiplayer, αν και ο Johm Epler εκτιμά τη «συγκέντρωση που προσφέρει το single-player».
«Είναι δυνατόν να αφηγηθείς μια δυνατή ιστορία σε multiplayer. Το Final Fantasy XIV το καταφέρνει εξαιρετικά», δήλωσε. «Ωστόσο, το multiplayer εισάγει κάποιες επιπλοκές, όπως οι αλλαγές στην κατάσταση του κόσμου όταν οι παίκτες κάνουν μεγάλες επιλογές».
Το Dragon Age: The Veilguard κυκλοφόρησε στις 31 Οκτωβρίου και σημείωσε το καλύτερο ντεμπούτο για παιχνίδι της BioWare στο Steam, φτάνοντας τους 89.000+ ταυτόχρονους παίκτες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity