Ανακοινώνοντας την προηγούμενη καθυστέρηση του Freelancer τον Μάιο, η IO είπε ότι η δυνατότητα να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στην ανάπτυξη της λειτουργίας ήταν "μια πολυτελής απόφαση" που μπορούσε να λάβει, που έγινε δυνατή λόγω των εξαιρετικών πωλήσεων του παιχνιδιού.
"Το Hitman 3 σημείωσε επιτυχία και λόγω αυτής, είμαστε σε θέση να δώσουμε στην ομάδα μας αυτόν τον επιπλέον χρόνο για το ρετουσάρισμα και να εξασφαλίσει ότι το mode είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις φιλοδοξίες μας".
Τώρα, η IO δηλώνει ότι η τελευταία καθυστέρηση ήταν αποτέλεσμα της αύξησης του μεγέθους του project.
"Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε πέρα από τον αρχικό μας σχεδιασμό και να συμπεριλάβουμε σχεδόν όλες τις τοποθεσίες από το World of Assassination από την πρώτη μέρα. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να κάνουμε την εμπειρία όσο το δυνατό καλύτερη από την πρώτη κιόλας ημέρας κυκλοφορίας", σημειώνει η εταιρεία.
Πριν από το λανσάρισμα, η IO σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μία κλειστή beta για το Freelancer. Λεπτομέρειες για τη δοκιμή, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου απόκτησης πρόσβασης, θα ανακοινωθούν στις 27 Οκτωβρίου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity