Να σημειωθεί πως το Red Dead Redemption 2 προωθήθηκε από την Rockstar Games με την αποκλειστικότητα του PS4 σε πρώτο πλάνο. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως τόσο στις διαφημιστικές καμπάνιες που «έτρεξαν» μέσω της ελληνικής αντιπροσωπείας στα διάφορα κλαδικά και μη sites, αλλά και στα ίδια τα ποσταρίσματα της Rockstar στα social media με target το ελληνικό κοινό αναφερόταν αποκλειστικά και μόνο η έκδοση PS4. Υπάρχει μια πολύ περίεργη κατάσταση σε όλο αυτό το θέμα, η οποία αξίζει να σημειωθεί σε επόμενη στήλη, αλλά το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως ειδικά τα Facebook posts ήταν έτσι δημιουργημένα ώστε να τονίζουν πως το παιχνίδι είναι σχεδόν αποκλειστικότητα για το σύστημα της Sony. Το σκεπτικό πίσω από αυτήν την απόφαση δεν το γνωρίζουμε και σίγουρα το μήνυμα που περνούσε ήταν λάθος, αλλά σίγουρα οι παράμετροι της συνεργασίας Sony-Rockstar έχουν αρκετά παρακλάδια. Έχουμε δει κι άλλες φορές στο παρελθόν συνεργασίες εταιρειών με third party developers και το πως γίνεται η προώθηση, αλλά ποτέ δεν ήταν κάτι τόσο κάθετο.
Ασχέτως του παραπάνω θέματος, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πώς αντέδρασε το κοινό και στην ανακοίνωση για native 4K στην έκδοση για το Xbox One X, που βγήκε στο φως της δημοσιότητας μια μέρα πριν το λανσάρισμα, δηλαδή την τελευταία στιγμή. Επηρέασε όσους είχαν προπαραγγείλει και πιθανότατα έχουν και τα δύο συστήματα;
Οι πληροφορίες που καταφέραμε να μαζέψουμε από το λιανεμπόριο είναι ξεκάθαρες. Οι προπαραγγελίες κινήθηκαν στα κλασικά επίπεδα και η κατάσταση με την ανακοίνωση του 4Κ στο Xbox One X δεν φάνηκε να συγκινεί σε σημαντικό βαθμό τους gamers. Ελάχιστες παραγγελίες έγιναν στα ελληνικά καταστήματα για την έκδοση Xbox One μετά την ανάλυση του Digital Foundry, κάτι που μαρτυρά ότι είχαν κατασταλάξει όλοι σε ποια έκδοση θα αγοράσουν.
Το παράδοξο του λανσαρίσματος είναι πως το Red Dead Redemption 2 έφερε την ελληνική αγορά χωρισμένη σε δύο κατηγορίες. Στις μεγάλες αλυσίδες που έχουν έντονο χαρακτήρα εμπορίας videogames, η αναλογία πωλήσεων PS4/Xbox One εκδόσεων κινήθηκε στην παραδοσιακή αναλογία 8/1 με 10/1, δηλαδή για κάθε 8 ή 10 κόπιες για το PS4 πωλούταν και 1 στο Xbox One. Πάνω κάτω δηλαδή στα μερίδια που έχουν στην αγορά οι δύο εταιρείες.
Το παράδοξο έρχεται στη δεύτερη κατηγορία, στην οποία περιλαμβάνονται τα μικρότερα καταστήματα (ανεξάρτητα), αλλά και οι μεγάλες αλυσίδες που είναι ευρέως γνωστές για την εμπορία των λευκών συσκευών. Σε αυτήν την κατηγορία, οι πληροφορίες που συλλέξαμε αναφέρουν πως η αναλογία πωλήσεων έφτασε το 4/1 με 6/1, δηλαδή για κάθε 4 ή 6 κόπιες PS4, πωλούνταν και 1 για το Xbox One.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity