Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Outriders Worldslayer Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    People Can Fly

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Μετά από όλες τις σημαντικές κυκλοφορίες των τελευταίων μηνών, επιστρέφουμε σε ένα παιχνίδι που είχαμε αφήσει στην άκρη. Τι λέει λοιπόν το Outriders Worldslayer;

Το Outriders λανσαρίστηκε το 2021, προσφέροντας στους παίκτες ένα ανάμεικτο στυλ παιχνιδιού που δεν συναντάμε τόσο συχνά. Η ομάδα ανάπτυξης πήρε το ρίσκο να συνδυάσει τα στοιχεία ενός semi-open world looter shooter RPG με κανονική ιστορία και campaign, με αυτά των γνωστών live service games, χωρίς όμως να προσφέρει τελικά live service. Όλο το endgame διατέθηκε δωρεάν με updates, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές και προσθήκες στη φόρμουλα, όπως microtransactions, battle pass, επέκταση της ιστορίας και οτιδήποτε άλλο. Το Outriders διακρίθηκε για το εξαιρετικό σύστημα looter-shooter που διαθέτει, ενώ το πιο εθιστικό στοιχείο ήταν η καταιγιστική δράση στην οθόνη του παίκτη, με αρκετούς συνδυασμούς αντικειμένων, όπλων και mods προκειμένου να σπείρει ο καθένας τον πανικό του όπως επιθυμεί. Το στοιχείο που το έκανε να ξεχωρίσει όμως, ήταν και αυτό που το κατέστησε βαρετό από ένα σημείο και μετά. Το συνεχόμενο πιστολίδι και η ασταμάτητη αναβάθμιση του loot στο endgame, έκαναν το gameplay βαρετό, καθώς δεν υπήρχε αρκετή ποικιλία για να κρατήσει τους παίκτες. Το Worldslayer expansion επιχειρεί να δώσει λύση στα προβλήματα του Outriders και σε αυτό το review θα αναλύσουμε αν τελικά το πετυχαίνει και πόσο αξίζει να επενδύσετε για να επιστρέψετε στον πλανήτη Enoch.




Ξεκινώντας, το Outriders: Worldslayer προσθέτει επιπλέον campaign, το οποίο συνεχίζει την ιστορία που είχε την αφήσει- στη μέση- το αρχικό παιχνίδι. Ενώ όλο το περιεχόμενο απαιτεί να έχετε ολοκληρώσει την ιστορία του πρώτου μέρους και να έχετε συμμετάσχει στο ένα και μοναδικό endgame activity που υπήρχε, σας δίνει ταυτόχρονα τη δυνατότητα να ξεκινήσετε να παίζετε κατευθείαν τη νέα ιστορία με την κλάση που θα επιλέξετε να είναι 30 level και να έχει όλα τα skills προκαθορισμένα. Αφού η ανθρωπότητα εγκατέλειψε τη Γη για τον πλανήτη Enoch, ο χαρακτήρας του παίκτη, μέλος του στρατού της ανθρωπότητας – των Outriders – απέκτησε εξωγήινες δυνάμεις από τις περίεργες καταιγίδες που λαμβάνουν χώρα στον νέο πλανήτη. Αυτές οι καταιγίδες ονομάστηκαν «anomalies» και ο Outrider σας με την ομάδα του, συνέλλεξαν δεδομένα από τα drop pods που είχε χάσει η ανθρωπότητα, προκειμένου να μπορέσουν να ερμηνεύσουν τη φύση των νέων δυνάμεων του Enoch. Έτσι, ανακάλυψαν πως αν οι καταιγίδες συνεχίσουν, όλη η ζωή στον πλανήτη θα εξαφανιστεί. Στην ιστορία του Worldslayer, δίνονται απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που άφησε το πρώτο μέρος σχετικά με το τι είναι το anomaly, πως προκαλείται και πως να το σταματήσουμε.



Κατά την διάρκεια του single player campaign, γίνεται γρήγορα σαφές πως το expansion δεν επηρεάζει με κάποιον σημαντικό τρόπο τη μάχη, τα boss fights ή την εξέλιξη του χαρακτήρα. Όλη η ιστορία πηγαίνει από μάχη σε μάχη, με εσάς στη μέση να εξαπολύετε τις μυστηριώδεις δυνάμεις σας για να καταστρέψετε κάθε είδους εχθρό. Οποιοσδήποτε μπει στο Outriders: Worldslayer περιμένοντας κάτι διαφορετικό, ή κάτι πιο πλούσιο, θα απογοητευτεί. Υπάρχουν νέα είδη εχθρών με διαφορετικές κινήσεις που φρεσκάρουν λίγο τη φόρμουλα της μάχης, αλλά όχι κάτι αξιοπρόσεκτο για να θεωρηθεί σημαντική αναβάθμιση. Σκοτώνετε – λουτάρετε – φοράτε το νέο εξοπλισμό – προχωράτε στο επόμενο objective. Αυτή είναι όλη η φύση του νέου campaign, ακριβώς όπως το προηγούμενο. Παρόλα αυτά, το Worldslayer δεν είναι ένα expansion που ήρθε να διορθώσει το single player, αλλά το endgame. Εκεί, βλέπουμε μια σειρά από προσθήκες. Η πρώτη είναι τα pax talent trees, τα οποία έρχονται να προστεθούν στα τρία πρώτα talent trees που υπήρχαν μέχρι το level 30. Σε αυτά, όσο αποκτατάτε experience ξεκλειδώνετε pax points με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε νέα passive και active skills για να εμπλουτίσετε το build του χαρακτήρα σας. Τα δύο νέα talent trees του κάθε class λειτουργούν ως δύο διαφορετικά "subclasses" τα οποία προσθέτουν ακόμη περισσότερη ουσία στις ήδη υπάρχουσες classes.



H δεύτερη και πιθανότατα πιο σημαντική προσθήκη είναι τα apocalypse tiers. Στον αρχικό τίτλο, ο παίκτης μπορούσε να αυξήσει το world tier του παιχνιδιού προκειμένου να ανεβάσει την δυσκολία και να πάρει καλύτερο loot. Το σύστημα των world tiers αντικαταστάθηκε πλήρως με τα apocalypse tiers, τα οποία είναι συνολικά 40. Αυτά εισάγουν σημαντικές αλλαγές στο πως παίρνετε το loot και τι loot θα είναι αυτό. Το σύστημα των apocalypse tiers προσθέτει αρκετή επαναληψιμότητα, καθώς ο παίκτης ωθείται να παίζει ξανά και ξανά το ίδιο περιεχόμενο σε μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας για να δυναμώσει ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του. Ανεβάζοντας το επίπεδο, ο παίκτης θα επιβραβευθεί με «apocalypse loot». Τα apocalypse weapons και armor έχουν ένα επιπλέον mod slot σε σχέση με το παλαιότερο gear, κάτι το οποίο ενώ δεν του φαίνεται προσθέτει πολλές ώρες παραμετροποίησης για τη δημιουργία ενός καλύτερου build. Τα νέα αντικείμενα μπορούν να ταιριάξουν με πολλούς τρόπους στο στυλ παιχνιδιού της κάθε κλάσης και του κάθε χρήστη.



Η τρίτη προσθήκη είναι το ascension. To ascension είναι ένα σύστημα πολύ παρόμοιο με το paragon levelling του Diablo III. Όταν ο χαρακτήρας φτάσει στο level 30, που είναι το μέγιστο, αποκτά πρόσβαση στο ascension system. Κάθε φορά που ανεβαίνει level, ο παίκτης επιβραβεύεται με ένα ascension point το οποίο μπορεί να ξοδέψει σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες προκειμένου να πάρει μικρά boost σε δυνατότητες όπως cooldown, reload speed, damage και πολλά άλλα. Για να ξεκλειδώσετε όλες τις δυνατότητες του ascension απαιτούνται σημαντικά πολλές ώρες. Έτσι, οι παίκτες που αφιερώνουν πολύ χρόνο στον τίτλο θα έχουν την δυνατότητα να εξελίσσουν για πολύ καιρό τον χαρακτήρα τους. Τέλος, φτάνουμε στην νέα δραστηριότητα του end game, η οποία έρχεται να προστεθεί στα expeditions του αρχικού Outriders. Διαθέσιμο στους παίκτες μετά το τέλος της ιστορίας θα είναι ένα dungeon που ονομάζεται «Trials of Tarya Gratar». Σε αυτό, οι παίκτες καλούνται να σχηματίσουν ομάδα για να μπορέσουν να φτάσουν όσο πιο μακριά γίνεται στο dungeon. Μάλιστα, υπάρχει και επιλογή δρόμου κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα επίπεδο, κάτι το οποίο δημιουργεί την ψευδαίσθηση της επιλογής στην διαδρομή. Παρόλα αυτά, το μοτίβο δεν αλλάζει πολύ στο νέο dungeon. Οι παίκτες καλούνται να πυροβολήσουν τα πάντα, να λουτάρουν και να εξέλθουν. Ακόμη χειρότερο είναι το γεγονός πως το εν λόγω dungeon δεν έχει τυχαίο χάρτη. Κάθε φορά που θα εισέρχεστε θα τρέχετε και θα σκοτώνετε τα ίδια τέρατα, στα ίδια δωμάτια. Το μόνο που αλλάζει είναι το που θα έχετε ορίσει το apocalypse tier σας. Δεν προσπαθούμε να εκμηδενίσουμε την νέα δραστηριότητα, αντιθέτως, είναι διασκεδαστική και επιβραβεύει με πολύ καλό loot τους συμμετέχοντες. Επιπλέον, σε αντίθεση με τα expeditions, υπάρχει συνέχεια της ιστορίας όσο φτάνετε πιο μακριά στο dungeon. Παρόλα αυτά, μετά από κάποιες φορές επανάληψης καταντάει άλλη μια πληκτική δραστηριότητα.



Η έκδοση του PlayStation 5 δεν φέρνει πολλά περισσότερα στο τραπέζι από ότι αυτή του PlayStation 4. Δεν υπάρχει υποστήριξη για adaptive triggers, ούτε haptic feedback. Ταυτόχρονα, όχι απλά δεν υποστηρίζεται 3D Audio, αλλά ο ήχος είναι τόσο κάκιστα σχεδιασμένος που πολλές φορές δεν ακούγεται καν από ποια κατεύθυνση προέρχεται, ενώ οι φωνές των χαρακτήρων αυξομειώνονται σε ένταση χωρίς κάποιον προφανή λόγο. Έντονα παρατηρήσαμε πως αν στέκεστε με την πλάτη σας σε έναν χαρακτήρα που μιλάει, τότε αυτός ακούγεται εξωφρενικά δυνατά, ενώ αν γυρίσετε να τον κοιτάξετε η φωνή χαμηλώνει. Η ελαφρώς καλύτερη ανάλυση, τα λίγο πιο γρήγορα loadings και το πιο σταθερό framerate είναι τα μοναδικά πράγματα που χωρίζουν το PlayStation 4 από το PlayStation 5. Η αναβάθμιση είναι δωρεάν για τους κατόχους του τίτλου σε κονσόλα παλαιότερης γενιάς.



Αν πούμε ότι δεν διασκεδάσαμε παίζοντας Outriders: Worldslayer, θα είναι ψέματα. Το σύστημα μάχης παραμένει ξεχωριστό, διαδραστικό, με πάρα πολλή δράση και ακόμη περισσότερες επιλογές προσέγγισης. Αφενός λοιπόν, το expansion πετυχαίνει τον σκοπό του να εμπλουτίσει το παιχνίδι με περισσότερες δραστηριότητες endgame, προκαλώντας τη δίψα στον παίκτη να βελτιώνει διαρκώς τον χαρακτήρα, ακόμη και αν παίζει συνεχώς τις ίδιες πίστες. Αφετέρου όμως, κάνει τα ήδη υπαρκτά μειονεκτήματα του τίτλου πιο έντονα. Μπλέκει ακόμη πιο βαθιά στον ατέρμονα βρόγχο του «πυροβόλα για να λουτάρεις και να πυροβολείς καλύτερα, για να λουτάρεις, για να πυροβολείς καλύτερα…». Τα boss fights παραμένουν δραματικά βαρετά, καθώς όλα τα bosses, με εξαίρεση κυριολεκτικά μόνο ένα, είναι απλά υπερμεγέθη τέρατα τα οποία έχουν υπερβολικά περισσότερους πόντους ζωής και το μόνο διαφορετικό είναι πως χρειάζεστε περισσότερες σφαίρες και όρεξη για να τα σκοτώσετε. Η ιστορία λαμβάνει χώρα σε έναν υπερβολικά ενδιαφέροντα και πολλά υποσχόμενο πλανήτη, στον οποίο με κάποιο μαγικό τρόπο η ομάδα ανάπτυξης κατάφερε να βάλει το πιο βαρετό και προβλέψιμο σενάριο, γεμάτο ατάκες με τεράστια δόση «Αμερικανιάς, κάκιστο voice acting και άψυχους χαρακτήρες. Το endgame μετά από μερικές ώρες προκαλεί την εντύπωση πως δεν πρόσθεσε κάτι ουσιαστικό, απλά έβαλε διαφορετικά πράγματα προκειμένου να γίνει βαρετό σε λίγο περισσότερες ώρες. Αν το Outriders ήταν ένα «απλά καλό» burger που είχατε βαρεθεί να τρώτε, τότε το Worldslayer είναι το ίδιο burger με προσθήκη λίγου λιωμένου τυριού. Καλύτερο; Ίσως. Αλλά δεν είναι αρκετό για να μην ξαναγίνει βαρετό πολύ γρήγορα. Εν κατακλείδι, τα στοιχεία που ήταν διασκεδαστικά είναι τώρα πιο διασκεδαστικά και τα στοιχεία που ήταν πληκτικά, τώρα είναι εξίσου πληκτικά. 

5.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Τα pax talent trees προσθέτουν ενδιαφέρουσες επιλογές στα builds
  • Tα apocalypse tiers προσκαλούν τον παίκτη να επαναλαμβάνει το περιεχόμενο
  • Το σύστημα ascension δημιουργεί την αίσθηση της προόδου μετά το τέλος της ιστορίας
  • Τα νέα αντικείμενα προσθέτουν πολλές επιλογές παραμετροποίησης
  • Το σύστημα μάχης είναι ακόμη πιο διασκεδαστικό
  • Το νέο endgame λειτουργεί καλά και προσθέτει ποικιλία
  • Δυνατότητα εκκίνησης από το νέο campaign
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Η ιστορία είναι βαρετή με κάκιστο voice acting και σενάριο
  • Δεν υπάρχει καμία καινούργια κλάση
  • Το ένα και μοναδικό objective είναι «πήγαινε εκεί, σκότωσε αυτό/ αυτά»
  • Τα boss fights είναι χρονοβόρα και βαρετά
  • Συνεχής επανάληψη στους ίδιους χάρτες
  • Καμία υλοποίηση των δυνατοτήτων του DualSense και του PlayStation 5
  • Κάκιστος ήχος
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*