Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Δεν είχα ούτε έναν σύμμαχο», λέει ο Katsuhiro Harada για την κριτική που δέχτηκε το Tekken 4

*
Ο παραγωγός της σειράς Tekken, Katsuhiro Harada αποκαλύπτει πως έφυγε από τη Namco για έναν χρόνο μετά το λανσάρισμα του Tekken 4, λόγω του άγχους που είχε εξαιτίας των κριτικών για τον τίτλο. Το Tekken 4 κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2001 για arcades και έπειτα μεταφέρθηκε στο PS2, έναν χρόνο μετά, με reviews ανάμεικτα στο σύνολό τους, όπως το 9/10 του IGN και το 6/10 από το περιοδικό Edge.

Πρόσφατα, ένας από τους ακόλουθους του Harada στο X εξήρε το παιχνίδι, χαρακτηρίζοντάς το ως το «πιο αυθεντικό και ώριμο Tekken που κυκλοφόρησε ποτέ» και επαινώντας την εισαγωγή των διαδραστικών επιπέδων.


Ο Harada απάντησε ότι ενώ τώρα χαίρεται που ακούει επαίνους για το Tekken 4, εκείνη την εποχή ένιωθε ότι το παιχνίδι είχε λάβει τόσο κακή υποδοχή που έχασε τα μισά του μαλλιά από το άγχος.

«Έχω επίγνωση αυτού του είδους των επαίνων», απάντησε ο Harada. «Αλλά τότε, ήμουν απόλυτα βομβαρδισμένος με κριτική - δεν είχα ούτε έναν σύμμαχο. Ούτε έναν. Αυτή είναι μια πολύ γνωστή ιστορία μέσα στην εταιρεία».

«Είχα τόσο πολύ άγχος εκείνη την εποχή που ανέπτυξα μια μυστηριώδη κατάσταση όπου όλες οι τρίχες στη δεξιά πλευρά του σώματός μου έπεσαν - μόνο στη δεξιά πλευρά. Ακόμη και οι τρίχες στα χέρια μου, τα φρύδια και οι βλεφαρίδες εξαφανίστηκαν.

«Τώρα, στο σήμερα, οι κριτικοί έχουν όλοι ξεχάσει τα παράπονά τους και έχουν μείνει μόνο όσοι θέλουν να επαινέσουν το παιχνίδι. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που αντιμετωπίζεται σαν αριστούργημα. Για μένα, είτε καλό είτε κακό, αυτός ο τίτλος παραμένει μια συνεχής υπενθύμιση και ένα μάθημα για τον εαυτό μου».

Ο Harada πρόσθεσε ότι παρά τις γενικά καλέ πωλήσεις του Tekken 4, έχει τις χειρότερες κριτικές στο Metacritic και από χρήστες της πλατφόρμας, σε σχέση με όλα τα άλλα κύρια παιχνίδια της σειράς.

«Στην πραγματικότητα, υπήρξε μια περίοδος - μόνο για περίπου ένα χρόνο πριν ξεκινήσει η ανάπτυξη του Tekken 5 - κατά την οποία έφυγα από τη Namco λόγω του άγχους και του σοκ», θυμήθηκε ο Harada. «Δεν είναι όμως ευρέως γνωστό το γεγονός». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...