Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Ημερομηνία κυκλοφορίας και νέες πληροφορίες για το MindsEye του Leslie Benzies (trailer)

VIDEO NEWS
  • 49 λεπτά πριν

Φήμη: H Naughty Dog εργάζεται με "μυστικότητα" στην ανάπτυξη ενός τίτλου τα τελευταία τρία χρόνια

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Η Warner Bros. Games φέρεται να ακύρωσε το Hogwarts Legacy Definitive Edition

NEWS
  • 11 ώρες πριν

«Οι 8χρονοι δεν ονειρεύονται το PlayStation 6», δηλώνει ο επικεφαλής του Netflix Gaming

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Τα «μυστηριώδη» Nintendo Switch 2 Edition games ίσως υποδηλώνουν remasters τίτλων του original Switch

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Nintendo Switch 2: Κυκλοφόρησαν νέες εικόνες που παρουσιάζουν τον σχεδιασμό του

NEWS
  • 14 ώρες πριν

Μέσω του Nintendo Today app ανακοινώθηκε η ημερομηνία πρεμιέρας της ταινίας The Legend of Zelda (video)

VIDEO NEWS
  • 15 ώρες πριν

Η Ajax Systems κυκλοφόρησε το DoorBell

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 15 ώρες πριν

Tsamba_Gamer: RoboCop: Rogue City, Cat Quest και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 16 ώρες πριν

Τα νέα Mini LED Monitors της TCL αναβαθμίζουν το gaming σε Επαγγελματικό επίπεδο

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 16 ώρες πριν

Forbidden Forests: Το κλασσικό παιχνίδι του C64 μεταφέρεται στη σύγχρονη εποχή (trailer)

VIDEO NEWS
  • 17 ώρες πριν

Γαλαξιακό ταξίδι στο παρελθόν με το Gradius ORIGINS σε κονσόλες και υπολογιστές (trailer)

VIDEO NEWS
  • 18 ώρες πριν

Nintendo Direct: Κυκλοφόρησε το SaGa Frontier 2 Remastered (trailer)

VIDEO NEWS
  • 19 ώρες πριν

Ανακοινώθηκε και κυκλοφορεί μέσα στη χρονιά το Marvel Cosmic Invasion (trailer)

VIDEO NEWS
  • 20 ώρες πριν

Η director του Dragon Age: The Veilguard εργάζεται σε νέο παιχνίδι της Wizards of the Coast

NEWS
  • 21 ώρες πριν

Gametech Playground Ep82: Η ώρα του Switch 2

GAMETECH PLAYGROUND
  • 22 ώρες πριν

Assassin’s Creed Shadows: Προσέλκυσε 3 εκ. παίκτες σε μία εβδομάδα

NEWS
  • 23 ώρες πριν

Άρχισε ξανά τα αινίγματα για το The Last of Us Part 3 ο Neil Druckmann (video)

VIDEO NEWS
  • 24 ώρες πριν

O Cristiano Ronaldo θα βρίσκεται στο roster του Fatal Fury: City of the Wolves (trailer)

VIDEO NEWS
  • 28/03

Την ώρα που ετοιμάζει το επόμενο Tomb Raider, απολύσεις προσωπικού ανακοίνωσε η Crystal Dynamics

NEWS
  • 28/03

Η νέα σεζόν του Dr. Who φέρνει νέο συνταξιδιώτη και σκοτεινά μυστικά (trailer)

VIDEO NEWS
  • 28/03

Nintendo Direct: Ανακοινώθηκε το PATAPON 1+2 REPLAY (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Η Nintendo ανακοίνωσε την εφαρμογή Nintendo Today (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/03

H Ubisoft και η Tencent δημιούργησαν θυγατρική για να στηρίξουν το Assassin's Creed, το Far Cry και το Tom Clancy's Rainbow Six

NEWS
  • 27/03

Το μυστηριώδες πλήκτρο C του Nintendo Switch 2 επιβεβαιώθηκε, χάρη σε προωθητικό υλικό του Nintendo Today app

NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Έρχεται το 2026 το Tomodachi Life: Living the Dream (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Ακόμα ένα gameplay trailer για το Pokémon Legends: Z-A

VIDEO NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Νέο trailer απέκτησε το Dragon Quest I & II HD-2D Remake

VIDEO NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Η Nintendo φέρνει την "επανάσταση" στα ψηφιακά παιχνίδια με το Virtual Game Card (trailer)

VIDEO NEWS
  • 27/03

Nintendo Direct: Το νέο trailer του Metroid Prime 4: Beyond παρουσιάζει τον κόσμο του παιχνιδιού

VIDEO NEWS
  • 27/03

H POCO ανεβάζει τον πήχυ με τη νέα σειρά POCO F7: απόλυτη δύναμη, αβίαστη απόδοση

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 27/03

Ο Charlie Cox περιγράφει τον τραυματισμό του στη διάσημη σκηνή μάχης του Daredevil (video)

VIDEO NEWS
  • 27/03

Πρώτα πλάνα από το σκηνικό του event για το Nintendo Switch 2 στη Νέα Υόρκη

NEWS
  • 27/03

Το Avengers: Doomsday φέρνει μεγάλα ονόματα της Fox πίσω για την επική ταινία των αδελφών Russo! (video)

VIDEO NEWS
  • 27/03

Ξεκίνησαν οι ανοιξιάτικες εκπτώσεις του Epic Games Store

NEWS
  • 27/03

Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land Review

REVIEWS
  • 27/03

Poco F7 Pro Hands on Video

PREVIEWS
  • 27/03

Νέες λεπτομέρειες για το Overture expansion του Lies of P

NEWS
  • 27/03

Τα παιχνίδια του Xbox στη κορυφή των charts προ-παραγγελιών του PlayStation Store

NEWS
  • 27/03

H CDPR δεν θα χρησιμοποιήσει generative AI στην ανάπτυξη του The Witcher 4

NEWS
  • 27/03

«Δεν είχα ούτε έναν σύμμαχο», λέει ο Katsuhiro Harada για την κριτική που δέχτηκε το Tekken 4

NEWS
  • 27/03

InZOI: Ο ανταγωνιστής του The Sims είναι πιο «wishlisted» από το Hollow Knight: Silksong στο Steam

NEWS
  • 27/03

Αποκαλυπτήρια για το F1 25 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 26/03

Ξεκαθάρισε η κατάσταση για τον ορίζοντα κυκλοφορίας του The Witcher 4

NEWS
  • 26/03

Με RoboCop: Rogue City οι επόμενες προσθήκες στο PlayStation Plus

FREE GAMES
  • 26/03

Jeff Grubb: «Ο Kratos θα πρωταγωνιστεί και στο επόμενο God of War»

NEWS
  • 26/03

Φήμη: Σε τρεις φάσεις το λανσάρισμα του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 26/03

Απέχουμε λιγότερο από μία ημέρα από το επόμενο Nintendo Direct

NEWS
  • 26/03

Μεγάλοι εκδότες σκέφτονται σοβαρά την αναβολή κυκλοφοριών για να αποφύγουν το GTA 6

NEWS
  • 26/03

Dune Awakening: Μπορεί να το «τρέξει» το PC σας;

NEWS
  • 26/03

Κάποιος έφτιαξε ένα…εφιαλτικό καβούρι-PlayStation (video)

NEWS
  • 26/03

Δείτε πως «τρέχει» overclocked Nintendo Switch τα Zelda: Tears of the Kingdom και άλλα «βαριά» games με πάνω από 60fps (video)

VIDEO NEWS
  • 26/03

Assassin’s Creed Shadows και Anti-Social Social Club συνεργάζονται σε νέα ρούχα

NEWS
  • 26/03

SnadPS4: Διαθέσιμη η πιο σταθερή έκδοση του PS4 emulator με σημαντικές βελτιώσεις (video)

NEWS
  • 26/03

Samsung Galaxy A56 Review

REVIEWS
  • 26/03
  • 1

Η Mojang το ξεκαθαρίζει, το Minecraft δεν θα γίνει free-to-play

NEWS
  • 26/03

Assassin’s Creed Shadows: Τα νούμερα μαρτυρούν την επιτυχία του

NEWS
  • 26/03

Fate/Samurai Remnant Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Omega Force

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei Tecmo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Fate/Samurai Remnant
    • 16+ pegi 16+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://www.koeitecmoamerica.com/fate-sr/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    8.5

    ENTERNITY SCORE
*
Η σειρά Fate συχνά πειραματίζεται και το Fate/Samurai Remnant δεν αποτελεί εξαίρεση. Συνδυάζοντας γνώριμα στοιχεία και gameplay με ένα φρέσκο σκηνικό, επιχειρεί να διαφέρει ουσιωδώς από τους προκατόχους του. Τελικά, αφήνει καλές εντυπώσεις; Ο Χρήστος Χατζησάββας έπαιξε και αναλύει.

Από anime μέχρι visual novels και musou, η σειρά Fate έχει δοκιμάσει πολλά και είναι δύσκολο να «παγιδευτεί» σε ένα είδος. Υπάρχουν κοινά στοιχεία στην πλοκή κάθε κυκλοφορίας, όμως τι θεωρείται μέρος των κανονικών γεγονότων και τι όχι, είναι δύσκολο να οριστεί με ευκολία. Οπότε το Fate/Samurai Remnant φαίνεται ως μια προσπάθεια να αποτιναχτούν τα πολύπλοκα μπαγκάζια της σειράς, φέρνοντας φρέσκες ιδέες στη γνώριμη φόρμουλα. Στον πυρήνα είναι το σκηνικό, η περίοδος Edo της Ιαπωνίας του 17ου αιώνα. Πρωταγωνιστής είναι ο Miyamoto Iori, το όνομα του οποίου θυμίζει τον θρυλικό ξιφομάχο Miyamoto Musashi κι όχι τυχαία – είναι ο θετός γιος του. Ο Iori δεν διαθέτει κάποια εξαιρετική ικανότητα, ενώ ως πολύ νεαρός, δεν κουβαλάει το θρύλους και μάχες στην μάχη του όπως ο θετός πατέρας του. Βέβαια, για να δοθεί μια μαγική νότα στην ιστορία και να ξεκινήσουν τα πραγματικά εντυπωσιακά, βρίσκεται μπλεγμένος σε κάτι τεράστιο: την Waxing Moon Ritual.




Χρίζεται Master και πλέον, σκοπός είναι να αντιμετωπίσει έξι άλλους Masters σε θανατηφόρες μάχες, με τον νικητή να κερδίζει την εκπλήρωση μιας ευχής του. Κάθε Master συνοδεύεται από ένα Servant, ένα πλάσμα εξίσου -αν όχι περισσότερο- θανατηφόρο και μαγικό που πολεμάει μαζί με τον αφέντη του. Στην περίπτωση του Iori, σύντροφός του είναι η Saber, μια μυστηριώδης νεαρή γυναίκα εξαιρετικά ικανή τόσο με το ξίφος όσο και με τη μαγεία. Λίγο-πολύ, το πώς θα κινηθεί η πλοκή είναι ήδη ξεκάθαρο. Η ομάδα Iori και Saber σταδιακά έρχεται αντιμέτωπη με άλλους Masters και Servants, με στόχο να επικρατήσουν. Σε ένα σημείο, η ιστορία μπορεί να ακολουθήσει διαφορετικό μονοπάτι, ουσιαστικά προσφέροντας τρεις ιστορίες που μπορούν να βιώσουν οι παίκτες. Αλλάζουν οι μάχες και οι χαρακτήρες σε κάθε μονοπάτι, οπότε σίγουρα υπάρχει λόγος να επιστρέψει κανείς για να εξερευνήσει και τα τρία μονοπάτια.



Ο σκελετός της ιστορίας δεν είναι ούτε εξαιρετικά πρωτότυπος, ούτε διαφέρει από την γενική δομή των προηγούμενων τίτλων, οπότε το πραγματικό «ζουμί» βρίσκεται στους χαρακτήρες. Η δυναμική μεταξύ των Iori και Saber είναι απολαυστική, καθώς ο Iori βρίσκεται σε καταστάσεις που δύσκολα διαχειρίζεται, ενώ η Saber μοιάζει με απλό άνθρωπο κι όμως δεν είναι. Τα πιο απλά σημεία του πολιτισμού τής προξενούν εντύπωση, συνέχεια έχει απορίες για τους ανθρώπους και τον τρόπο που λειτουργούν, έχοντας μια απλούστερη εικόνα για όλα. Το δίδυμο είναι, με διαφορά, οι πιο καλογραμμένοι χαρακτήρες του παιχνιδιού και παρά τον διάλογο που μπορεί να φανεί υπερβολικά εκτενής σε σημεία, δεν κουράζει. Κάτι που μάλλον θα κουράσει περισσότερο και ευκολότερα, είναι ο ρυθμός. Οι πρώτες 8-10 ώρες, δίχως υπερβολή, είναι γεμάτες ορολογίες, χαρακτήρες και γεγονότα – όλα μέσα στα πρώτα δύο κεφάλαια. Αφενός ο όγκος της πληροφορίας κι αφετέρου ο τρόπος (ατέλειωτοι διάλογοι και cutscenes) βγάζουν τον παίκτη εκτός ρυθμού για μεγάλα διαστήματα, ενώ το gameplay κάνει το αντίστροφο.



Προσφέρει αρκετή ποικιλία ώστε κάθε μάχη να είναι δυναμική και ευχάριστη, ακόμη και σε εχθρούς που πρακτικά εξουδετερώνονται με ένα χτύπημα. Ο Iori σταδιακά αποκτάει πρόσβαση σε επιπλέον Stances, αλλάζοντας τον τρόπο που λειτουργεί ως μαχητής. Εκεί που μία στάση είναι αργή και δυνατή για να σπάει άμυνες, μία άλλη του δίνει δύο ξίφη και απίστευτη ταχύτητα αλλά μειωμένη δύναμη. Επιπλέον, όσο ο παίκτης σημειώνει πρόοδο, αποκτάει πρόσβαση σε αμυντικά και επιθετικά ξόρκια, όπως και ικανότητες που συνδέονται με τον εκάστοτε Servant που συντροφεύει τον Iori. Μάλιστα, γεμίζοντας την αντίστοιχη μπάρα μέσα από τις μάχες, μπορεί για λίγα δευτερόλεπτα να παίξει ως Servant έχοντας πρόσβαση σε διαφορετικού τύπου μαχητές και ικανότητες. Φυσικά, συνδυάζοντας light και heavy attacks εκτελούνται διάφορα combos, ενώ το παιχνίδι πρακτικά ωθεί τον παίκτη να αλλάζει διαρκώς stance, καθώς αν το πράξει μια συγκεκριμένη στιγμή μέσα σε combo εκτελεί μια ακόμη δυνατότερη επίθεση. Βάζοντας τα parries και dodges στην εξίσωση, τα οποία χρειάζονται περισσότερο σε μάχες με (mini) bosses, οι συνδυασμοί που μπορεί να φτιάξει κανείς είναι πολλοί. Εν ολίγοις, η ποικιλία κρατάει φρέσκια τη μάχη ξεκινώντας με έναν κορμό που εμπλουτίζεται καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.



Πέραν της μάχης, υπάρχει ένα ακόμη ενδιαφέρον κομμάτι στο gameplay: ένα μίνι παιχνίδι στρατηγικής. Σε διάφορα σημεία της ιστορίας, ο Iori θα κληθεί να περάσει σε μια άλλη διάσταση, μέσω των ley lines. Ένας χάρτης ορίζεται σε δύο μισά, με την μεριά του Iori χρωματισμένη μπλε και την εχθρική με κόκκινο χρώμα. Ο παίκτης κινεί τον Iori κατά μήκος συγκεκριμένων γραμμών για να φτάσει στην αντίπαλη πλευρά και να καταστρέψει την πηγή, όμως στην πορεία συναντάει πιόνια των εχθρών που επιχειρούν το ίδιο. Οπότε, θα πρέπει να φυλάει τα νώτα του παράλληλα με τις κινήσεις προς την εχθρική βάση ενώ κάθε συνάντηση με εχθρό καταλήγει σε μάχη. Είναι απλό και σύντομο, όποτε συμβαίνει, δίνοντας μια ανάσα από τις μάχες και τους διαλόγους. Ένα μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού είναι και η περιπλάνηση στο χωριό, όπου ο Iori μπορεί να αγοράσει υλικά και προμήθειες από τα καταστήματα, όπως και να βρεθεί αντιμέτωπος με εχθρούς σε ενέδρες. Δεν πρόκειται για τεράστια περιβάλλοντα, αλλά τα σύντομα side-quests και η απλή εξερεύνηση όμορφων τοπίων της παλιάς Ιαπωνίας δίνουν κίνητρο για εξερεύνηση. Ανακαλύπτοντας τα διάφορα ζωάκια που κρύβονται στα στενά και χαϊδεύοντάς τα, ο Iori αποκτά και λίγο HP πίσω – όχι απλά επιτρέπεται να αλληλεπιδράσει μαζί τους ο παίκτης, αλλά έχει κι έναν λόγο να το κάνει.



Η μετακίνηση από περιοχή σε περιοχή γίνεται μέσω ενός μεγάλου χάρτη, γλιτώνοντας χρόνο αλλά προσφέροντας εκπλήξεις. Για παράδειγμα, αρκετά νωρίς στο παιχνίδι εμφανίστηκε μια νέα περιοχή. Επιλέγοντάς τη, εμφανιζόταν μια προειδοποίηση πως κάτι τρομερό περιμένει εκεί τον Iori, αλλά παρέμενε η δυνατότητα μετακίνησης. Τον Iori υποδέχθηκε ένα τεράστιο, πανίσχυρο boss που τον έβγαλε νοκ άουτ σε δευτερόλεπτα. Εννοείται πως το boss αυτό παρέμεινε στο σημείο αργότερα, όταν ο Iori ενδυναμώθηκε και μπορούσε να το αντιμετωπίσει, ωστόσο η αναπάντεχη πρώτη μάχη ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Από τις μάχες, τα καταστήματα και τα side-quests, ο παίκτης αποκτάει εξαρτήματα για να βελτιώσει το ξίφος του Iori. Πρόκειται για τυπικές αναβαθμίσεις στατιστικών και ενίοτε, σε σπανιότερα εξαρτήματα, προσφέρονται επιπλέον ιδιότητες (π.χ. ποσοστιαία αύξηση άμυνας). Το καλύτερο είναι πως όλες οι αλλαγές είναι εμφανείς στο ξίφος, από την προστασία έως τη χειρολαβή, κάτι που δεν εμφανίζεται συχνά σε παιχνίδια του είδους.



Εννοείται πως ο ίδιος ο Iori «αναβαθμίζεται» με παρόμοιο τρόπο, συγκεντρώνοντας πόντους όταν κατακτά ένα νέο level τους οποίους ξοδεύει στο skill tree του. Παρομοίως, το ίδιο συμβαίνει με τους Servants. Τα skill trees δεν αλλάζουν δραματικά τον τρόπο που λειτουργεί ο Iori, προσφέροντας νέες ικανότητες και αναβαθμίσεις που εμπλουτίζουν το ήδη πλούσιο σύστημα μάχης, χωρίς να το κάνουν αχρείαστα πολύπλοκο. Στο κομμάτι των γραφικών, η δουλειά που έχει γίνει είναι εξαιρετική. Τα χωριά, οι εχθροί, οι χαρακτήρες είναι υπέροχα σχεδιασμένα με αισθητική anime. Σημαντικά γεγονότα ανάμεσα στα κεφάλαια προβάλλονται σε μορφή πάπυρου ζωγραφισμένου στο χέρι, καταφέρνοντας να δώσουν άλλη μια νότα ομορφιάς σε ένα ήδη όμορφο παιχνίδι. Οι ηθοποιοί κάνουν εξίσου καλή δουλειά (προτιμήθηκαν οι ιαπωνικές φωνές) και γενικώς, η ποιότητα παραγωγής είναι υψηλή σε κάθε επίπεδο. Το ίδιο ισχύει για την μουσική, που περιλαμβάνει έντονες και ήρεμες ορχηστρικές μελωδίες σε ισόποσες δόσεις. Κομμάτια όπως “Cosmic Air” και “Blood Wind” δίνουν μια καλή αίσθηση του τι μπορεί να περιμένει κανείς και σίγουρα δεν απογοητεύουν.



Συνολικά, το Fate/Samurai Remnant είναι μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στη σειρά, εξερευνώντας κάτι εντελώς νέο και κρατώντας αρκετά κοινά στοιχεία ώστε να θεωρείται κομμάτι της. Η μάχη, οι χαρακτήρες και η ποιότητα παραγωγής είναι τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού, ενώ τα σκαμπανεβάσματα στον ρυθμό και η εντελώς βασικού επιπέδου εξερεύνηση είναι τα κυριότερα προβλήματα. 
EDITOR’S CHOICE

8.5

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Απολαυστική μάχη με πολλά κομμάτια που συνδυάζονται αρμονικά
  • Ενδιαφέροντες χαρακτήρες και πλοκή, με τρία διαφορετικά μονοπάτια
  • Άψογη μουσική και οπτικός τομέας
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Ο ρυθμός είναι συχνά πιο αργός από όσο θα έπρεπε, δεδομένης της μεγάλης διάρκειας
  • Η εξερεύνηση δεν προσφέρει κάτι ενδιαφέρον
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...