Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Blue Reflection: Second Light Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Gust

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Koei

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Blue Reflection: Second Light
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://blue-reflection.com/secondlight/uk/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • EDITOR’S CHOICE

    8

    ENTERNITY SCORE
*
Μια παρέα από μαθήτριες, χωρίς μνήμες του παρελθόντος, βρίσκονται σε μια κατεστραμμένη εκδοχή της Γης, ολομόναχες… όμως τι έχει συμβεί; Το Blue Reflection: Second Light είναι το δεύτερο παιχνίδι της σειράς JRPG και το εξετάζουμε αναλυτικά, στο review του Χρήστου Χατζησάββα.

Από παιχνίδι έγινε anime κι από anime βρέθηκε με sequel του πρώτου παιχνιδιού. Το Blue Reflection είναι μια από τις δημιουργίες της Gust (σειρά Atelier, κ.ά.), ίσως όχι η διασημότερη αλλά σίγουρα άκρως ενδιαφέρουσα για πολλούς λόγους. Από το εξ ολοκλήρου γυναικείο καστ έως τη μίξη ειδών πάνω σε ένα στιβαρό κορμό JRPG, το Blue Reflection: Second Light παίρνει όσα λάτρεψαν οι παίκτες στο πρώτο παιχνίδι και τα εξελίσσει. Για αρχή, η πλοκή. Η νεαρή μαθήτρια Ao ξυπνά σε ένα ερημωμένο σχολείο, δίχως αναμνήσεις σχετικά με το πώς βρέθηκε εκεί, όμως συναντά κι άλλες (άγνωστες) μαθήτριες… οι οποίες επίσης δε θυμούνται τίποτα. Εξερευνώντας γύρω από το σχολείο, βλέπουν πως το κτήριο περιβάλλεται από απέραντο νερό και μέσω μαγικών γεφυρών μπορούν να εξερευνήσουν τα “Heartscapes”, περιοχές που ενώνονται με το σχολείο όμως είναι γεμάτες από δαίμονες. Τι συμβαίνει; Γιατί δε θυμούνται τίποτα; Πώς βρέθηκαν εκεί και πώς θα ξεφύγουν;




Οι κοπέλες, εξερευνώντας τα Heartscapes, ανακτούν σταδιακά κομμάτια των αναμνήσεών τους και καταλαβαίνουν τι πραγματικά έχει συμβεί. Υπάρχει μια γενική πλοκή που στηρίζεται πάρα πολύ στις προσωπικότητες και εμπειρίες των κοριτσιών, οπότε κάθε μικρή ιστορία των Heartscapes αποκτά άλλη σημασία όταν σιγά-σιγά το συνολικό παζλ συμπληρώνεται. Με ένα μεγάλο καστ από μαθήτριες που σταδιακά μπαίνουν στην ομάδα της Ao, οι χαρακτήρες είναι πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους και προσφέρουν κάτι διαφορετικό – άλλες είναι πιο καλογραμμένες, βέβαια, όμως δεδομένου του αριθμού τους είναι κάπως αναμενόμενο. Σε γενικές γραμμές, η ιστορία είναι καλογραμμένη και «κερδίζει πόντους» στηριζόμενη στις ιστορίες των κοριτσιών, καθώς ο παίκτης περνάει χρόνο με όλες τους και οι ανακαλύψεις προς το τέλος «χτυπούν» πιο δυνατά. Όσοι έπαιξαν το πρώτο παιχνίδι θα αναγνωρίσουν το μοτίβο στην πλοκή, όμως το Second Light στέκεται μόνο του χωρίς να απαιτεί από τον παίκτη να γνωρίζει τι έχει ήδη συμβεί. Σίγουρα όμως, ορισμένες ορολογίες και γεγονότα θα είναι πιο εύκολα κατανοητά για όσους έχουν παίξει το παιχνίδι ή έχουν δει το anime.



Εξερευνώντας τα Heartscapes, οι παίκτες χειρίζονται την Ao και δύο ακόμη φίλες της, έχοντας παράλληλα μια ακόμη κοπέλα σε ρόλο απομακρυσμένου Support. Κάθε χαρακτήρας έχει διαφορετική κλίση στη μάχη, με άλλους να επικεντρώνονται σε αλλεπάλληλες επιθέσεις, άλλους να προσφέρουν βοήθεια και να προστατεύουν συμμάχους κι άλλους να διαλέγουν κάτι ενδιάμεσο. Στη διάρκεια μιας μάχης, κάθε χαρακτήρας (φιλικός ή εχθρικός) επιτίθεται όταν έρθει η σειρά του, με τον παίκτη να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο το εικονίδιο του καθενός να κινείται σε μια οριζόντια στήλη. Συγκεντρώνοντας πόντους Ether μέσα στη μάχη (ανεκμετάλλευτούς γύρους πρακτικά, μιας και κάθε γύρος μετράει για 1000 πόντους Ether), ο παίκτης μπορεί να εξαπολύσει πιο ισχυρές επιθέσεις κι ικανότητες, οπότε παρότι πρόκειται για turn-based σύστημα, είναι έξυπνη επιλογή να μην εξαναγκάζεται ο παίκτης για μια κίνηση οπωσδήποτε σε κάθε γύρο. Οι ικανότητες των χαρακτήρων στοιχίζουν το λιγότερο 1000 Ether και το νούμερο αυξάνεται ανάλογα με τη δύναμη της ικανότητας, όμως υπάρχουν και ικανότητες που κοστίζουν π.χ. 1500 Ether οπότε δεν είναι όλα τα νούμερα στρογγυλά. Κάποιος που έχει μαζέψει 3000 Ether μπορεί να κάνει τρεις επιθέσεις 1000 Ether έκαστη, δύο των 1500 Ether, μία των 2000 Ether και μία των 1000 Ether η μία των 3000 Ether – γενικά οι επιλογές είναι πολλές, κι όλο αυτό υπολογίζεται επί τρία, μιας και ο παίκτης μπορεί να δώσει εντολές σε κάθε μία από τις τρεις μαχήτριες.



Αυτό επιτρέπει στις μαθήτριες να λάμψουν, καθώς η μία συμπληρώνει την άλλη σε κάθε κίνηση κι όταν επιτυγχάνουν combos (συνεχόμενες επιτυχημένες επιθέσεις) το combo multiplier αυξάνει τη δύναμη επόμενων επιθέσεων. Όμως, ορισμένες επιθέσεις εχθρών μπορούν να μηδενίσουν το combo counter – οπότε υπάρχει ένα ακόμη στρώμα στρατηγικής που πρέπει να έχει κατά νου ο παίκτης, δηλαδή τι επιθέσεις να περιμένει και πότε, ώστε έως τότε να έχει εκμεταλλευτεί πλήρως το combo multiplier. Μπορεί, βέβαια, και να προστατεύσει τον χαρακτήρα (και κατά συνέπεια, το combo) με ορισμένα abilities αρκεί να τα χρησιμοποιήσει έγκαιρα. Το σύστημα μάχης δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο ή πολύπλοκο, αλλά έχει αρκετό βάθος για να διασκεδάζει και κάθε μάχη δείχνει εντυπωσιακή χάρη στα τόσα εφέ και τις μεταμορφώσεις των μαθητριών. Συγκεντρώνοντας αρκετό Ether, οι μαθήτριες μεταμορφώνονται σε Reflectors και αποκτούν νέες, μαγικές στολές μαζί με ξεχωριστά μαγικά όπλα, όπως φυσικά και δραματικά αυξημένη δύναμη. Οι λάτρεις του Sailor Moon σίγουρα θα εκτιμήσουν την όλη ιδέα και υλοποίηση των Reflectors, τα οποία δεν είναι απλώς μια φαντεζί μεταμόρφωση, αλλά προσθέτουν ουσιαστικές αλλαγές στις ικανότητες κάθε μαχήτριας, ενώ ενεργοποιείται ή απενεργοποιείται κατά βούληση όταν ξεκλειδωθεί σε μια μάχη.



Πρόκειται, συνολικά, για μια έξυπνη και δυναμική παραλλαγή του κλασικού συστήματος μάχης των JRPG, η οποία κάνει τις μάχες να κυλούν σχεδόν σε πραγματικό χρόνο, «παγώνοντας» μονάχα για να δοθούν εντολές. Επιπλέον, οι δύο άλλες μαχήτριες πέραν της Ao, μπορούν είτε να ελέγχονται πλήρως από τον παίκτη είτε να λειτουργούν αυτόματα σε “Auto”, το οποίο πάλι αφήνει τον παίκτη να πάρει τον έλεγχο όποτε θέλει (π.χ. για μια έκτακτη εντολή). Έτσι, οι μάχες με απλούς εχθρούς έχουν πολύ καλή ροή, δεν γίνονται εύκολα κουραστικές, αλλά για κάποιον που εξερευνά τα πάντα και κάνει όλες τις side missions τότε μερική κούραση είναι αναπόφευκτη. Μοναδικό σημαντικά αρνητικό στη μάχη, είναι πως η κάμερα δεν ελέγχεται από τον παίκτη κατά τη βασική ροή κι έτσι ενδέχεται να βρεθεί σε πολύ παράξενες γωνίες, είτε πολύ κοντά στις ηρωίδες (άρα ο παίκτης χάνει την εικόνα των εχθρών και του πεδίου μάχης) είτε σε ένα σημείο που πραγματικά δε δείχνει κάτι ιδιαίτερο όμως χάνει πάλι το πεδίο της μάχης. Έξω από αυτή, κουνώντας την κάμερα υπάρχει το ενδεχόμενο ο παίκτης να τη φέρει σε μια γωνία που δημιουργεί θόλωμα, κάτι που κάποιες φορές δουλεύει καλά και δίνει μια παραμυθένια όψη, αλλά κυρίως, θα κάνει τον παίκτη να πιστέψει ότι… κάτι χάλασε.



Όσο οι παίκτες βρίσκονται στα Heartscapes (ουσιαστικά, τα dungeons του παιχνιδιού), εξερευνούν περιοχές όπως δάση, εγκαταλειμμένα κτήρια κ.ά. με βασικό στόχο να βρουν υλικά για να χτίσουν νέες εγκαταστάσεις πίσω στο σχολείο ή να μαγειρέψουν για να επιβιώσουν (όχι, δεν περιλαμβάνει στοιχεία survival) όμως μερικές φορές οι στόχοι είναι πιο σύνθετοι. Οι μαθήτριες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του ReSource, ενός app στα smartphones τους που τις κατευθύνει και δίνει κάποιες πληροφορίες, όμως δε φαίνεται να δίνει όσες ξέρει προσθέτοντας στο μυστήριο – τι είναι αυτό το app και ποιος το χειρίζεται, σε έναν κατεστραμμένο κόσμο; Εξερευνώντας λοιπόν τα Heartscapes, οι πρωταγωνίστριες θα βρουν υλικά αλλά και απαντήσεις σε μερικά ερωτήματά τους που θα τις φέρουν πιο κοντά στη λύση του μυστηρίου. Η αλήθεια είναι πως η εξερεύνηση δεν είναι τόσο διασκεδαστική όσο οι μάχες, καθώς τα περιβάλλοντα είναι πολύ στατικά, η κίνηση της Ao όχι πολύ γρήγορη (ακόμη και με τρέξιμο) ενώ οι δραστηριότητες σε ένα Heartscape είναι είτε συλλογή αντικειμένων είτε μάχη με εχθρούς είτε sneak για την αποφυγή μάχης. Η ανακάλυψη στοιχείων της ιστορίας είναι ένα πάντοτε σημαντικό κι ενδιαφέρον αποτέλεσμα της εξερεύνησης, αλλά η διαδικασία καθαυτή θα μπορούσε να έχει λίγη περισσότερη ζωντάνια ή να κρατάει λιγότερο. Η αλλαγή ρυθμού (προς το χειρότερο) είναι πολύ εμφανής αμέσως μετά από τις μάχες, όπου όλα συμβαίνουν τόσο γρήγορα αλλά δεν γίνονται χαώδη και μόλις τελειώσουν, τα πάντα γίνονται ξανά αργά.



Από την εξερεύνηση των Heartscapes και την ανακάλυψη αναμνήσεων/γεγονότων, πάντως, ο παίκτης θα μείνει κατά πάσα πιθανότητα ευχαριστημένος αφού το «κουβάρι» της βασικής πλοκής ξετυλίγεται όμορφα κι εμπλέκει όλες τις ηρωίδες. Πέρα από τα Heartscapes, οι παίκτες μπορούν να εκμεταλλευτούν τη λειτουργία “Bonding”, μέσω της οποίας περνούν περισσότερο χρόνο με άλλες κοπέλες, τις γνωρίζουν καλύτερα και ξεδιπλώνουν παρέα το «κουβάρι» των αναμνήσεων. Μέσω του Bonding και των Dates, οι παίκτες αποκτούν Talent Points για τις δύο εμπλεκόμενες, τα οποία χρησιμοποιούνται για διάφορους σκοπούς: απόκτηση νέων ικανοτήτων, απόκτηση fragments που προσφέρουν πλεονεκτήματα κατά τη διάρκεια μιας μάχης ή απόκτηση νέων blueprints για την κατασκευή εγκαταστάσεων στο σχολείο. Είναι μια ενδιαφέρουσα πτυχή του gameplay, αφού επιτρέπει στον παίκτη να γνωρίσει πολύ καλύτερα κάθε μία από τις βασικές ηρωίδες, παράλληλα εξερευνώντας διάφορα σημεία του σχολείου και βλέποντας όμορφα cutscenes. Μέσα σε αυτά, είναι προφανές ότι μιλάμε για απλές μαθήτριες που βρέθηκαν σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση κι όχι για σκληροπυρηνικές ηρωίδες που έχουν τα πάντα υπό έλεγχο. Δεν ξέρουν τι κάνουν, είναι φοβισμένες και χαμένες στο άγνωστο, όμως προσπαθούν να βρουν λύση και στέκονται η μία στο πλευρό της άλλης εντός κι εκτός μάχης. Δίνεται στον παίκτη η εντύπωση πως όντως δημιουργείται μια φιλία μεταξύ τους, γιατί πέρα από τους ατέλειωτους διαλόγους, περνούν ποιοτικό χρόνο μαζί, κάνοντας πράγματα που τις ευχαριστούν για να ξεχαστούν από την Αποκάλυψη την οποία βιώνουν.



Με όλα τα υλικά που συγκεντρώνουν, οι παίκτες μπορούν να μαγειρέψουν γεύματα και άλλα αντικείμενα, τα οποία προσφέρουν bonuses εντός της μάχης και προτείνεται να υπάρχουν αρκετά ανά χείρας προτού ξεκινήσουν την εξερεύνησή τους στα Heartscapes. Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, το αποτέλεσμα αλλάζει οπότε ο πειραματισμός είναι τεράστιο (και διασκεδαστικό) κομμάτι της διαδικασίας. Ακόμη καλύτερο είναι το Database του παιχνιδιού, όπου ο παίκτης μπορεί να ανατρέξει για να δει ποια αντικείμενα δημιουργήθηκαν με ποια υλικά, για να τα φτιάξει ξανά αν το επιθυμεί. Παρομοίως, το σύστημα School Development μοιάζει με το crafting, με τον παίκτη να κατασκευάζει εγκαταστάσεις στο σχολείο οι οποίες προσφέρουν bonuses και αλλάζουν την όψη του σχολείου. Δεδομένου ότι ο παίκτης εξερευνά σχεδόν κάθε πτυχή του σχολείου στη διάρκεια του παιχνιδιού, βλέποντάς το να αναπτύσσεται είναι αρκετά ωραίο και δείχνει στην πράξη όλα αυτά για τα οποία μοχθούν οι ηρωίδες μέσα στα εφιαλτικά Heartscapes. Κάτι που περισσότερα παιχνίδια θα μπορούσαν να υιοθετήσουν είναι το άριστο σύστημα fast travel, που μεταφέρει τον παίκτη σε πάρα πολλά σημεία του σχολείου με το πάτημα λίγων πλήκτρων, οπότε είτε απλά για εξερεύνηση είτε για εκπλήρωση κάποιου quest, το ταξίδι σε κάθε γωνιά του σχολείου είναι πανεύκολο. Λιγότερος χρόνος στο περπάτημα, περισσότερος χρόνος για διασκέδαση.



Όλα τα παραπάνω αλλάζουν, λίγο ή πολύ, το πώς εκτυλίσσεται μια μάχη, επιβραβεύοντας τον παίκτη που χτίζει εγκαταστάσεις αλλά και σχέσεις μεταξύ των κοριτσιών, με πολύτιμα Talent Points που μπορεί να αξιοποιήσει για να αποκτήσει νέες δυνάμεις ή βελτιώσεις στατιστικών, τα οποία με τη σειρά τους θα κάνουν ευκολότερες τις μάχες (κυρίως) με τα bosses. Πέρα από τα bosses, οι απλές μάχες προσφέρουν XP που βελτιώνει τα στατιστικά των ηρωίδων πιο γραμμικά, δηλαδή χωρίς να δίνει κάποια ελευθερία επιλογής στον παίκτη. Η εξέλιξη κάθε μαχήτριας είναι σημαντική και ουσιαστική, καθώς όλες οι βελτιώσεις αργά ή γρήγορα θα φανούν στη μάχη και κυρίως, στα bosses, τα οποία είναι πολύ εντυπωσιακά και οι μάχες μαζί τους ακόμη πιο δυναμικές. Οι κοπέλες μπορούν να εισέλθουν σε “one-on-one” phase πολεμώντας ένα boss, όπου αποκτούν διαφορετικές ικανότητες (π.χ. dodge, κάτι που δεν υπάρχει ως εντολή στις απλές μάχες) και κάνουν πολύ μεγαλύτερη ζημιά με κάθε χτύπημα. Τα φανταστικά εφέ και animations δίνουν άλλο αέρα στις κινήσεις τους ενώ σε αυτή τη φάση απομονώνονται από τις συμμάχους τους κι έτσι η δυσκολία μεγαλώνει. Για να τερματίσει κανείς το Blue Reflection: Second Light, θα χρειαστεί σχεδόν 40 ώρες αν δεν ασχοληθεί ιδιαίτερα με προαιρετικές δραστηριότητες (π.χ. Dates), το οποίο είναι μάλλον αναπόφευκτο, γιατί πέραν των πολλών πλεονεκτημάτων στο gameplay, είναι δύσκολο να εκτιμήσει κανείς τις κοπέλες και τη μεταξύ τους σχέση αν δεν ζήσει τις πιο προσωπικές στιγμές τους. Οι πιθανότητες λένε πως, ακόμη κι αν κάποιος δεν θέλει να ασχοληθεί με Dates, cooking κλπ όπου μπορεί να δει τις μαθήτριες να κάνουν κάτι παρέα και να διασκεδάζουν, η όλη ξεγνοιασιά τους θα τον συνεπάρει στο τέλος – οπότε οι 40 ώρες εύκολα γίνονται 50 ή 60.



Τα side quests είναι, κατά κύριο λόγο, ενδιαφέροντα και καθόλου λίγα σε πλήθος, όμως ακριβώς αυτό ρίχνει το ρυθμό λίγο. Δεδομένου ότι κι ο παίκτης θα πρέπει, λίγο ή πολύ, να εξερευνά ξανά και ξανά ορισμένα Heartscapes για να συλλέξει πολύτιμα αντικείμενα, υπήρξαν στιγμές που το παιχνίδι έδωσε την αίσθηση του «φουσκώματος» - δεν ήταν αρκετά δυνατή για να κουράσει πάρα πολύ, αλλά σίγουρα θα μπορούσαν να φύγουν λίγα «λιπαρά». Παίζοντας σε PlayStation 5 την έκδοση του PlayStation 4, η απόδοση ήταν εξαιρετικά σταθερή και δεν παρατηρήθηκαν πτώσεις σε καρέ, που όμως είναι κλειδωμένα στα 30fps (ορισμένα παιχνίδια της Gust, όπως και το πρώτο Blue Reflection, είχαν ξεκλείδωτο framerate). Σε PlayStation 4 Pro, διαπιστώθηκαν ελάχιστες, σπάνιες περιπτώσεις πτώσης καρέ σε μάχες με πολλά εφέ μαζί, οπότε ναι μεν δεν διατηρεί τέλειο ρυθμό αλλά στην πράξη είναι αμελητέο έως μηδαμινό το πρόβλημα. Εικαστικά, το παιχνίδι είναι πανέμορφο και οι ηρωίδες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους σε χαρακτηριστικά και εκφράσεις, οπότε οι πανομοιότυπες σχολικές στολές δεν μπερδεύουν. Τα τοπία είναι εξίσου όμορφα, αν και όπως σημειώθηκε νωρίτερα, στατικά σε σημείο που προκαλούν βαρεμάρα μετά από ώρα όταν φύγει η πρώτη, θετική εντύπωση. Τουλάχιστον υπάρχουν αρκετά διαφορετικά περιβάλλοντα και ποικιλία εχθρών ώστε η εξερεύνηση των Heartscapes να μη γίνεται «αγγαρεία».



Οι στολές των κοριτσιών, δηλαδή σε μορφή Reflector, είναι ευφάνταστες και καλοσχεδιασμένες όπως και τα όπλα τους, τα εφέ μετά από κάθε επίθεση και η φάση “one-on-one” με τα bosses, όπως και ορισμένα τοπία που ο παίκτης βλέπει σε dates. Είναι ένα παιχνίδι που προκαλεί τον παίκτη να βγάζει συχνά screenshots και μάλιστα, τον παροτρύνει έχοντας συμπεριλάβει ένα αρκετά ενδελεχές Photo Mode. Η μουσική έχει επίσης δεχτεί ιδιαίτερη φροντίδα, με ένα εκπληκτικό βασικό κομμάτι, δυναμική μουσική στη μάχη και πιο ξέγνοιαστη, χαλαρή κατά τα Dates. Φυσικά, κάθε μέρος του παιχνιδιού είναι ντυμένο με μουσική και το soundtrack φέρνει μια χαλάρωση που οι παίκτες ίσως αναζητήσουν κι εκτός παιχνιδιού (δυστυχώς δεν υπάρχει στο Spotify, τουλάχιστον στη χώρα μας). Ένα άλλο θετικό, αλλά κάπως ανάμικτο, είναι οι φωνές. Έχει πολύ καλό ιαπωνικό dub, αλλά δεν επιλογή για αγγλικό κι είναι παιχνίδι με αρκετό διάβασμα, οπότε ίσως γίνει λίγο κουραστικό για κάποιους (όμως, γνωρίζοντας το είδος, πιθανότατα δε θα ενοχλήσει τόσο η απουσία του).



Το Blue Reflection: Second Light είναι μια εκπληκτική προσπάθεια για ένα διαφορετικό JRPG, που συνδυάζει με μαεστρία παρελθόν και παρόν στο σύστημα μάχης, αλλά και επιπλέον μηχανισμούς όπως το School Development και το Bonding μέσω των Dates. Οι πρωταγωνίστριες είναι ενδιαφέρουσες όπως και οι ιστορίες τους, ενώ η μουσική και ο οπτικός τομέας είναι άψογοι. Σίγουρα θα επωφελούταν από πιο δυναμικά dungeons, καθώς στην παρούσα φάση είναι αρκετά στατικά και κάπως βαρετά, όπως και πιο ομοιόμορφα side quests μιας και κάποια είναι ωραία όμως άλλα ρίχνουν το ρυθμό. Όσοι λατρεύουν τα JRPG ή/και anime, είτε έχουν προηγούμενη επαφή με τον κόσμο του Blue Reflection είτε όχι, θα ανακαλύψουν εδώ ένα αξιομνημόνευτο παιχνίδι. 
EDITOR’S CHOICE

8

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Όμορφη και προσωπική ιστορία με πολλές πρωταγωνίστριες
  • Έξυπνα σχεδιασμένο σύστημα μάχης με φοβερό ρυθμό και δυναμική
  • Οπτικοακουστικά, ένα καλοσχεδιασμένο παιχνίδι που προσφέρει ξεγνοιασιά
  • Ενδιαφέροντα συστήματα School Development και Bonding/Dates
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
  • Στατικός, βαρετός αλλά όμορφος κόσμος «πληγώνει» την εξερεύνηση
  • Ο ρυθμός υποφέρει σε κάποια σημεία, δεδομένης και της μεγάλης διάρκειας
  • Η κάμερα θα μπορούσε να έχει λάβει λίγη περισσότερη φροντίδα
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*