Τι συμβαίνει λοιπόν όταν αυτά τα “σφυροδρεπανοφόρα” όντα κάνουν επίθεση και πως μπορούμε εμείς να τους σταματήσουμε; Αφού μιλάμε για τίτλο που ανήκει στη σειρά “Trials” οι μοτοσικλέτες είναι μέρος του συνόλου. Αλλά με τέτοια υπόθεση και με το Trials Of The Blood Dragon να στέκεται περισσότερο ως spin off παρά ως κανονική κυκλοφορία, τα περιθώρια για πειραματισμό είναι αρκετά και ευπρόσδεκτα. Οι σταθερές όμως είναι πάντα εδώ. Θα χρειαστεί έτσι να φτάσετε και πάλι από το σημείο A στο σημείο B στο μικρότερο δυνατό χρόνο και με όσα λιγότερα retries γίνεται για την καλύτερη δυνατή επίδοση. Η μοτοσικλέτα σας (μια μόνο αυτή τη φορά) είναι το πρώτο εργαλείο που θα σας δοθεί και όλα λειτουργούν όπως τα θυμάστε, με τα physics να κάνουν και πάλι εξαιρετική δουλειά. Οι εκπλήξεις έρχονται λίγο αργότερα, όταν θα συναντήσετε επίπεδα που είτε σας προσφέρουν πολυβόλο όσο είστε πάνω στη μηχανή, είτε stages όπου ο χαρακτήρας σας κινείται πεζός, είτε σε περιπτώσεις με jetpacks, άλλα οχήματα κ.λπ. Το Trials Of The Blood Dragon χρησιμοποιεί όλα τα παραπάνω όχι μόνο για να φρεσκάρει το ίδιο το gameplay αλλά και για να δικαιολογήσει τα γεγονότα της ιστορίας του.
Το Trials Of The Blood Dragon λαμβάνει χώρα 12 χρόνια μετά τα γεγονότα του Far Cry 3: Blood Dragon και η απαραίτητη σεναριακή σύνδεση είναι παρούσα για να αποκτήσει μια διαφορετική νότα το όλο οικοδόμημα.
Το τι συμβαίνει σε αυτά τα νέα τμήματα, δυστυχώς, δεν είναι όσο καλό φαίνεται αρχικά. Η γενικότερη αλλαγή που έχει επέλθει από αυτές τις προσθήκες είναι η δυσκολία που προσφέρει το ίδιο το level design, όπου η έλλειψη πραγματικής πρόκλησης είναι διάχυτη από την αρχή έως το τέλος. Ταυτόχρονα, ειδικά στα επίπεδα για μοτοσικλέτες, το θέαμα είναι πραγματικά εξαιρετικό. Όταν όμως έρθει η ώρα να κατεβείτε από τη μηχανή σας (ή από οποιοδήποτε άλλο όχημα σας προσφέρει ο τίτλος) η κατάσταση δεν είναι καθόλου κολακευτική. Τα τμήματα στα οποία κινείστε πεζοί έχουν σαφές πρόβλημα χειρισμού μιας και ο χαρακτήρας “γλιστρά” πολύ, κάνονας αδικαιολόγητα δύσκολο σε σημεία ένα απλό άλμα. Το level design δεν ξεπερνά τον πήχη του “basic” και οι αντίπαλοι που σας σκοτώνουν με μια μόνο ριπή παραμονεύουν. Τουλάχιστον έχετε και εσείς ένα όπλο για να αμυνθείτε, αν και η απλή πραγματικότητα είναι πως τα συγκεκριμένα τμήματα, απλά δεν προσφέρουν τίποτα και το μόνο που καταφέρνουν είναι να σπάσουν την όποια συνοχή του συνόλου.Θα χρειαστεί έτσι να φτάσετε και πάλι από το σημείο A στο σημείο B στο μικρότερο δυνατό χρόνο και με όσα λιγότερα retries γίνεται για την καλύτερη δυνατή επίδοση.
Αντίστοιχες πρωτοβουλίες σημειώνονται και σε άλλα επίπεδα, τόσες ώστε τα τμήματα με τις μοτοσικλέτες να είναι τόσο αραιά και ξεχωριστά (παρά την πολύ απλή χάραξη των διαδρομών) που θα τα ζητάτε με μανία. Κατά περίσταση θα αναλάβει δράση ένα μικρό τηλεκατευθυνόμενο αμαξάκι, ένα τεράστιο τεθωρακισμένο όχημα με 8 ρόδες, βαγονάκι ορυχείου, jetpack για το χαρακτήρα σας ή συνδυασμός όλων των στοιχείων που έχουμε αναφέρει έως τώρα σε ένα επίπεδο. Τα επιπλέον οχήματα είτε προσφέρουν την ίδια αίσθηση με τις μοτοσικλέτες (βαγονάκι), είτε...απλά πάνε ευθεία. Ναι, υπάρχει επίπεδο όπου απλά έχοντας πατημένο το γκάζι θα φτάσετε απροβλημάτιστα έως το τέλος του επιπέδου. Το jetpack σίγουρα ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρον.
Μέχρι ένα σημείο είναι μιας και τα physics μαζί με την τεράστια ελευθερία κινήσεων που διαθέτετε μπορούν να κάνουν πολλά και καλά. Αλλά τελικά μάλλον δεν θέλουν μιας η τόσο μεγάλη ελευθερία, σε συνδυασμό με το σχεδιασμό των επιπέδων, αφήνει μια απόλυτα “ξεβίδωτη” και λανθασμένα ρευστή αίσθηση. Για να το πούμε πιο απλά, ο χειρισμός στα συγκεκριμένα τμήματα ήθελε διαφορετικό ζύγι με μανούβρες και “γκάζι”. Όλα τα παραπάνω από ένα σημείο και μετά θα τα συναντάτε ως συστατικά επιπέδων, κάτι που σημαίνει πως ένα μόνο stage θα διαθέτει παραπάνω του ενός gameplay segment. Και η απλή πραγματικότητα είναι πως ενώ σε ένα σημείο υπάρχει εξαιρετικός ρυθμός και ένταση, αμέσως μετά όλα χάνονται για ένα απόλυτα ανούσιο platforming session λίγων (ή και περισσότερων) δευτερολέπτων. Πόσο μάλλον τα (ευτυχώς πολύ λίγα) σημεία όπου υπάρχει κάποιου είδους αλληλεπίδραση με το background που σας κρατά ακίνητους στο ίδιο σημείο για περισσότερο απ' όσο είναι λογικό.
Δεν είναι πάντως όλα λάθος στο Trials Of The Blood Dragon. Ανάμεσα στα νέα στοιχεία υπάρχει και grappling hook που προσφέρεται σε συγκεκριμένα επίπεδα και μόνο με τα “καλά” οχήματα. Ειδικά στα τελευταία επίπεδα το συγκεκριμένο εργαλείο πραγματικά λάμπει και δείχνει πόσα περισσότερα θα μπορούσαν να γίνουν με αυτό αν οι προτεραιότητες της Red Lynx δεν ήταν λανθασμένες. Αφού πάντως ολοκληρώσετε τον τίτλο (δεν θα δυσκολευτείτε όσο νομίζετε ακούγοντας τη λέξη “Trials”) το μόνο που πραγματικά μένει είναι να επιστρέψετε σε επίπεδα για καλύτερη επίδοση. Δεν υπάρχει περισσότερο πραγματικό περιεχόμενο για να σας κρατήσει παραπάνω ενώ εξαρχής μιλάμε για έναν τίτλο με μικρή συνολικά διάρκεια. Το Trials Of The Blood Dragon καταφέρνει να είναι η πιο κακή και η πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση τίτλου της σειράς Trials την ίδια στιγμή. Κερδίζει τους πάντες με το στιλ του (αν και το χιούμορ του δεν καταφέρνει να πιάσει τόπο), διαθέτει ίσως τα πιο εντυπωσιακά “κομμάτια” σε όλη τη σειρά - νομίζουμε δεν έχετε ταξιδέψει ξανά με τη μηχανή σας πάνω σε πυρηνικό πύραυλο εν πτήση – αλλά διαλύει ό,τι καλό υπάρχει προσθέτοντας αρκετά ανούσια νέα στοιχεία. Η απλή πραγματικότητα είναι πως το συγκεκριμένο spin off είναι μάλλον το Trials για όσους δεν άντεχαν ποτέ τα Trials. Με πολύ μειωμένη δυσκολία, πολύ πιο απλή χάραξη διαδρομών (αν και δεν λείπουν μερικές στιγμές ακατέργαστου μεγαλείου) αλλά όχι εκπτώσεις σε θέαμα, σίγουρα κάποιοι θα το δούνε με καλύτερο μάτι. Οι υπόλοιποι θα χαθούν κάπου ανάμεσα στο νερόβραστο platforming και την απορία για το πόσο λίγο χρησιμοποιήθηκε το grappling hook.
Το καλό που μπορούμε να κρατήσουμε είναι πως η Red Lynx έχει διάθεση για πειραματισμό. Ακόμα και όταν δεν μιλάμε για spin off, η σειρά Trials έχει φτάσει σε ένα επίπεδο που λίγος παραπάνω πειραματισμός (ακόμα και με ιδέες από τα community levels) είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος. Μέχρι ένα σημείο το Trials Of The Blood Dragon τα πήγε καλά σε αυτό, ίσως και γιατί καταφέρνει να διατηρήσει ως προτεραιότητα το ταξίδι από το σημείο Α στο σημείο Β, παρά τα τόσα νέα του στοιχεία. Έχει ακόμα πολύ δρόμο όμως για να μας πείσει πως μπορεί να καταφέρει κάτι διαφορετικό που να είναι και καλό. Άλλωστε τα εξωγήινα σφυροδρέπανα θέλουν δουλειά πολύ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity