Η πόλη έχει δημιουργηθεί με πάρα πολύ υψηλό επίπεδο λεπτομέρειας, κάτι που ανακαλύψαμε μετά από μια πρώτη βόλτα που μας έκανε ένας άνθρωπος της ομάδας ανάπτυξης. Τα πάντα θυμίζουν την μαγική εκείνη εποχή, από το ρουχισμό των ανθρώπων, μέχρι και το στολισμό των μαγαζιών, από τα οχήματα που κινούνται στους δρόμους, μέχρι και την αρχιτεκτονική που κυριαρχεί στα κτίρια. Η πόλη είναι χωρισμένη σε δέκα περιοχές, κάθε μία από τις οποίες ελέγχεται και από διαφορετική οργάνωση. Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, ο παίκτης καλείται να ολοκληρώσει διάφορες αποστολές, έτσι ώστε να φτάσει στον «εγκέφαλο» κάθε μίας από αυτές και να τον ξεπαστρέψει για να πάρει την περιοχή στον έλεγχό του.
Όπως μας τονίστηκε, ο παίκτης έχει πλέον περισσότερες επιλογές στα του gameplay, αφού μπορεί να προσεγγίζει κάθε αποστολή και κάθε εχθρό απόλυτα αθόρυβα και να τον εξοντώνει χωρίς να δίνει το στίγμα του στους τριγύρω. Ταυτόχρονα όμως, η κλασική δράση με τους ασταμάτητους πυροβολισμούς και τις εκρήξεις σε όλα τα δυνατά σημεία κάθε περιοχής είναι και πάλι εδώ. Στην αποστολή που μας παρουσιάστηκε, ο Lincoln έφτασε να αντιμετωπίσει έναν προαγωγό που βρισκόταν στον πρώτο όροφο ενός κτιρίου. Αφού περάσαμε αθόρυβα τους πάντες και φτάσαμε στο δωμάτιό του, αποφασίσαμε να τον εξοντώσουμε με καραμπίνα. Όπως καταλαβαίνετε, η συμμορία του έκανε πάρτι έξω από την πόρτα του δωματίου.
Στη συνέχεια κινηθήκαμε σε μια αποστολή που έπρεπε να φτάσουμε στον επικεφαλής μιας οργάνωσης, μέσα σε ένα ποταμόπλοιο (το κλασικό, με την μεγάλη ρόδα στο πίσω μέρος). Αφού διασχίσαμε κάθε πιθανό δωμάτιο, σκοτώσαμε τους εχθρούς με κάθε πιθανό τρόπο (και ιδιαίτερα βίαια, όσον αφορά στο τελειωτικό χτύπημα), είδαμε τα πάντα να διαλύονται μπροστά μας. Δεν χρειάζεται να χαλάσουμε την έκπληξη όσων δουν τον τίτλο αργότερα μέσα στη χρονιά, αξίζει όμως να σημειώσουμε πως η ομάδα ανάπτυξης θέλει από τους παίκτες να ολοκληρώσουν όλες τις αποστολές. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρουν να αποκτήσουν μεγαλύτερη επιρροή στις διάφορες περιοχές και να δημιουργήσουν πιο άνετα τη δική τους συμμορία.
Όλα τα παραπάνω βέβαια, συμβαίνουν με τη συνοδεία της κατάλληλης μουσικής επένδυσης, στην οποία η Hangar 13 έχει δουλέψει σχεδόν ιδανικά. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά παραπάνω αυτή τη στιγμή, πέραν του να περιμένετε με αγωνία την 7η Οκτωβρίου 2016.
Το παιχνίδι το περιμένω πως και πως. Γιατί όλα τα παιχνίδια τέτοιου τύπου πρέπει να έχουν stealth μηχανισμούς;
Πέφτουν πιστολίδια και ο άλλος μιλάει στο τηλέφωνο αν αυτό δεν είναι χαμηλό AI τότε τι να πω...Ελπίζω να το διορθώσουν..
emena to pexnidi mou arese kai anipomono na vgi
isos ine kalo na min exi se ka8e pexnidi poli skepsi
apla pragmata vgenis skotonis kataktas perioxes kai meta to idio me kapos kalo story oste kata kapio tropo na de8is me ton protagonisti
Καλά όλα αυτά αλλά δεν αναφερεις το σημαντικότερο. Την οδήγηση,έστω πως σου φάνηκε στο βίντεο που σας εδειξαν.
ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ !!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ!!!