Πήραμε θέση, έκατσε δίπλα μας ένας από τους artists της ομάδας για κουβέντα και οτιδήποτε άλλο χρειαστούμε. Μάθαμε ότι δεν διασκεδάζει καθόλου τη ζέστη στην οποία βρέθηκε (η Κολονία είχε χαρακτηριστικά υψηλότερες του κανονικού θερινές θερμοκρασίες αυτή τη φορά) φεύγοντας από την Σουηδία, πράγμα κάπως ειρωνικό αν σκεφτεί κανείς σε τι περιβάλλον εκτυλίσσονται τα γεγονότα κάθε Mad Max, ακόμη και του συγκεκριμένου παιχνιδιού στο οποίο έχει βάλει το χέρι του και ο ίδιος. Σε αυτό το ερημικό τοπίο πέσαμε κι εμείς. Ενημερωθήκαμε ότι το σημείο στο οποίο βρισκόμασταν προκύπτει στο 30% με 40% περίπου του παιχνιδιού, άρα, προφανώς, δεν είχαμε ιδιαίτερο υπόβαθρο για τα τεκταινόμενα. Το μόνο σίγουρο ήταν ότι έπρεπε να φτάσουμε στο στρατόπεδο της Pink Eye, να τα κάνουμε σμπαράλια και να την αναγκάσουμε να μας πει πού μπορούμε να βρούμε κινητήρα V8 που, για κάποιο λόγο, μας είναι απαραίτητο σε εκείνο το στάδιο του παιχνιδιού. Μικρή σημασία έχει αφού όλα αυτά είναι δικαιολογία για να πάρουμε γεύση από τους βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού. Με το customization του αυτοκινήτου να προέχει. Η ομάδα φρόντισε να έχουμε scrap, το νόμισμα του παιχνιδιού στην ουσία, για να κάνουμε τις πρώτες μας αγορές. Μπορούμε να διαλέξουνε κινητήρα, να αλλάξουμε σασί, να επιλέξουμε όπλο, να διακοσμήσουμε το σκουριασμένο κουφάρι του “πιστού μας αλόγου” και άλλα. Το σημαντικό βέβαια είναι άλλο. Προφανώς και με το πέρας του χρόνου αποκτούμε πρόσβαση σε καλύτερες λύσεις, ωστόσο δεν είναι μια επιλογή πάντα ξεκάθαρα ανώτερη από μια άλλη. Καθεμιά κάτι προσφέρει και κάτι αφαιρεί ως προς αντοχή, ταχύτητα, επιτάχυνση, κράτημα κ.λπ. Άρα οι σωστές επιλογές είναι εκείνες που διευκολύνουν τον τρόπο με τον οποίο προτιμά να παίζει κανείς, αλλά και τις όποιες συγκυρίες κατά την εξέλιξη των πραγμάτων εντός του παιχνιδιού.
Αποφασίσαμε ότι το ταξίδι είναι πιο σημαντικό από τον προορισμό, οπότε δεν βιαστήκαμε να φτάσουμε στην αντίπαλη βάση, αλλά κυρίως να διαπιστώσουμε τι μπορούμε να κάνουμε ως άλλοι Mad Max στο εικονικό εχθρικό περιβάλλον. Ένα από τα πρώτα στοιχεία που μας έκαναν εντύπωση είναι πως το “εξοπλίζω το αυτοκίνητο με όπλο” σημαίνει “εξοπλίζω μια τραγική και ηλιοκαμένη φιγούρα με το αντίστοιχο όπλο”. Η φιγούρα αυτή μένει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και ενεργοποιείται όταν αποφασίσουμε ότι πρέπει να ρίξουμε ό,τι έχουμε σε κάποιον αντίπαλο. Αν κρατά shotgun, συμβαίνει αυτό που φαντάζεστε, αν κρατά τεράστιο άγκιστρο γίνεται και πάλι αυτό που φαντάζεστε. Ο ίδιος είναι πολύ σημαντικός και στη συντήρηση του αυτοκινήτου. Όταν βγει ο Mad Max από αυτό, πιάνει αμέσως δουλειά, ακόμη και αν το όχημα έχει αρπάξει φωτιά. Το άγκιστρο πάντως είναι αρκετά χρήσιμο και εκτός μάχης. Παραπέμποντας κάπως σε Grand Theft Auto, το Mad Max ορίζει την επιθετικότητα κάθε περιοχής. Αν όμως βρούμε συγκεκριμένους πύργους, γαντζωθούμε με το άγκιστρο και τους ρίξουμε δίνοντας πόνο με την όπισθεν, το επίπεδο επιθετικότητας πέφτει και ο Mad Max συναντά λιγότερα εμπόδια και φασαρίες όταν περνά από την ίδια περιοχή. Αργότερα διαπιστώσαμε ότι η Avalanche Studios έχει και το Assassin’s Creed στην άκρη του μυαλού της, αφού υπάρχουν υπερυψωμένα σημεία στα οποία πρέπει να πάμε οδηγώντας, να ρίξουμε μια ματιά στη γύρω περιοχή και, ξάφνου, γεμίσει το αντίστοιχο τμήμα του χάρτη με σημεία ενδιαφέροντος.
Μάθαμε ότι υπάρχουν πολλά side quests, η πλειοψηφία των οποίων οδηγεί σε μάχες πάντως, ότι ο τίτλος γεμίζει εύκολα 30 με 40 ώρες από το χρόνο του παίκτη και πως πετρέλαιο, νερό και σκόρπια υλικά και ανταλλακτικά είναι οι σημαντικότερες έγνοιες του παίκτη. Οι πρώτες ύλες είναι αρκετές για να φτάσει κανείς στο τέλος του main quest χωρίς να λοξοδρομήσει, αλλά όσοι το ρίξουν στην εξερεύνηση θα βρουν ακόμη περισσότερα και, σε βάθος χρόνου, θα κάνουν τη ζωή τους ακόμη πιο εύκολη. Αν αυτό σημαίνει ότι θα παραγίνει εύκολη και πως θα χαλάσει η ισορροπία του endgame, είναι κάτι που θα διαπιστώσουμε όταν μπει ο Σεπτέμβριος. Για το τέλος αφήσαμε την περιγραφή της μάχης που, στο κομμάτι που δοκιμάσαμε τουλάχιστον, έχει δύο βασικά πρόσωπα. Από τη μία είναι η μάχη με οχήματα. Όπλα, συγκρούσεις και χαμός είναι αυτά που περιμένει κανείς και προσφέρονται σε αφθονία. Από την άλλη όμως ο Mad Max μπορεί να εγκαταλείψει όποτε θέλει το αυτοκίνητό του για μάχη σώμα με σώμα. Οι αντίπαλοι άλλοτε θα ακολουθήσουν το παράδειγμά του, άλλοτε όχι. Από τη λίγη ώρα που ξοδέψαμε δεν ήταν εύκολο να υποθέσουμε με βάση ποιο κριτήριο γίνεται το ένα ή το άλλο. Ίσως να παίζει ρόλο η διαφορά δυναμικότητας των εμπλεκόμενων αυτοκινήτων, ίσως και όχι. Και αυτό, θα το ξεκαθαρίσουμε σύντομα όμως.
Η ματιά μας στο παιχνίδι δεν ήταν αρκετή, όπως άλλωστε είναι και φυσικό σε τέτοιες περιπτώσεις. Οπότε για εμάς το Mad Max εξακολουθεί να είναι ό,τι και οι αμμοθύελλες που προκύπτουν τυχαία στον κόσμο του παιχνιδιού και κάνουν τον παίκτη να τρέχει πανικόβλητος για να σωθεί, να παρατήσει οτιδήποτε άλλο. Απρόβλεπτο δηλαδή. Αλλά ξέρετε τι λένε. “Ο καιρός γαρ εγγύς”.
Θα γράψω απλώς ότι εχω ξαναγραψει. Απογοήτευση πλήρης τα γραφικα..το voice over πολυ κακο όπως κ το distance εκει που οδηγάει εμφανίζεται σιγα σιγα στο δρόμο μπροστα θαμνοι, πετρες κτλ. Κ εκτός των αλλω οι απαιτήσεις στο pc είναι μεγαλύτερες κ απο το metal gear..εκει είναι που σε κάνει να τρελένεσαι! Αν είναι δυνατον.
Τα γραφικά κ.λπ. κρίνονται καλύτερα στο τέλος. Διότι και όταν το έχεις μπροστά σου το παιχνίδι, δεν ξέρει πότε έγινε compile το build. Δεν χρειάζεται βιασύνη. Η κυκλοφορία δεν είναι μακριά.
Εμενα μου αρεσει! Παντα με τρελαινε ο κοσμος του Mad Max, από παιδακι ακομη. Κι από ότι φαινεται την εχουν πετυχει την ατμοσφαιρα στο παιχνιδι.
Το hype στα ύψη,φαίνεται υπέροχο για τα γούστα μου,μακάρι να είναι καλό παιχνίδι και ελπίζω να μην μας απογοητεύσουν.
Σκέφτομαι να κάνω προ παραγγελία την ripper edition αλλά το φοβάμαι λίγο. Μάνο σαν διάρκεια σεναρίου έμαθες για το που βαδίζει; Αν είναι 5 με 8 ώρες απλά και τις υπόλοιπες 50 να κάνω επαναλαμβανόμενα side quests τότε χαίρω πολύ. Επίσης με χαλάει λίγο το τρίγωνο που εμφανίζεται πάνω από τους εχθρούς. Θα προτιμούσα το σήμα κινδύνου στα Batman. Γενικά τα φοβάμαι λίγο τα γραφικά, αλλά αν έχει καλό gameplay και μεγάλο σε διάρκεια σενάριο τότε θα είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
@Scott_Pilgrim
Η αλήθεια είναι ότι ρώτησα για τη διάρκεια και, προβλέψιμα, η απάντηση δεν ήταν αρκετά συγκεκριμένη. Άκουσα μεν για 40 ώρες στο περίπου, αλλά χωρίς breakdown μεταξύ main και side. Άρα θα μάθουμε με τον κλασικό τρόπο. Δοκιμάζοντας.
@yaponvezos
Έτσι όπως τον έκοψες απλά το απέφυγε ή σου έκανε ένα γενικό breakdown; Ρωτάω γιατί αν είναι μικρό λογικά θα ήθελε να το αποφύγει. Θα μου φανεί περίεργο μετά από 3 χρόνια να είναι μικρό developing να είναι μικρό.
Είδα άλλο ένα gameplay μιας ώρας και το customization του ήταν αρκετά βαθύ. Ακόμα φοβάμαι μήπως δεν έχει αυτό το Miller συναίσθημα. Μιλάω και με άτομα που το έχουν στη κατοχή τους οπότε ελπίζω σύντομα μου λυθούν οι απορίες,,,
@Scott_Pilgrim
Μικρή σημασία έχει. Διότι εμένα άλλο πράγμα με ανησυχεί. Έστω ότι είναι μεγάλο. Από τη στιγμή που μου είπαν πως η ποικιλία των side quests παίζει και...να μην υπάρχει, τι σημαίνουν οι ώρες που μπορεί να αφιερώσει κάποιος για χάρη του customization;
Η διάρκεια από μόνη της σπάνια σημαίνει κάτι ξεκάθαρο. Σημασία έχει και τι κάνουμε καθόλη τη διάρκεια. Μπορεί να κάνουμε παπάδες. Μπορεί όμως να κάνουμε και φασίνα.
@yaponvezos
H αλήθεια είναι πως πρέπει να υπάρχουν κάπου στα 4-5 διαφορετικού τύπου side quests και είναι γεμάτος όλο χάρτης από αυτά. Βέβαια δεν θέλω να παίρνω κάποιον στο λαιμό μου, καθώς έκανα skip σε εκείνο το σημείο και βέβαια τι μπορεί να καταλάβεις εκείνη τη στιγμή που τα κάνει ο άλλος όλα φράστα φρούστα. Σας έχει έρθει review κώδικας;
@Scott_Pilgrim
Please define "φράστα φρούστα". Το ακόυω πρώτη φορά ως έκφραση και αισθάνομαι ότι πρέπει, έστω μια φορά, να τη χρησιμοποιήσω συνειδητά για το γαμώτο.
Ο χάρτης είναι γεμάτος. Όμως κι αυτό είναι σχετικό. Δηλαδή. Αν πρέπει να πάω να ρίξω ένα tower και για το κάνω περάσω από μάχη, τότε το ζουμί είναι η μάχη. Όχι ένα άγκιστρο που πέταξα και έκανα όπισθεν για λίγα δευτερόλεπτα. Όταν πρέπει να κατακτήσω "vantage point" a la AC και για να το καταφέρω πρέπει πρώτα να γίνει (ξανά) της κακομοίρας, τότε πάλι με τη μάχη καταλήγω να ασχολούμαι.
Για αυτό και δεν βιάζομαι να υποθέσω με βάση όσο πρόλαβα να δω.
Όσο για το review code, τα πράγματα είναι περίεργα, όπως και με άλλους τίτλους, ελέω capital controls. Και αν κρίνεις από MGS V, δεδομένου ότι μιλάμε για τον ίδιο distributor, η απάντηση είναι "χμ...".
@yaponvezos
Φράστα φρούστα=στα γρήγορα. Ανοίγουμε και κανένα λεξικό Εμμανουήλ! :P
Καταλαβαίνω τι λες. Μου είπε πριν ένας που το έχει, πως υπάρχουν αρκετά διαφορετικά πράγματα να κάνεις. Βέβαια όπως λες ότι αν για να φτάσεις στο στόχο πρέπει να επαναλαμβάνεις συνέχεια κάποια πράγματα τότε χάνεται το νόημα. Αυτό δεν μου το διευκρίνισε και να σου πω την αλήθεια, μέχρι ένα σημείο εγώ προσωπικά θα ασχοληθώ. Για τα trophies έστω. Τώρα, αν το grinding που θα ζητάνε οι devs είναι τεράστιο τότε άστο.
Επίσης το παιδί μου είπε πως για να μπει στο 3ο από τα 5 acts, έπρεπε να κάνει κάποιες μεγάλες και ακριβές αναβαθμίσεις οπότε λογικά θα σε αναγκάζει να κάνεις κάμποσα side stuffs για να προχωρήσεις αλλά και για να μεγαλώσει η βασική διάρκεια. Το θετικό που ανέφερε είναι πως περνάς πάρα πολύ ευχάριστα την ώρα σου στο κόσμο του τίτλου(υποκειμενικό αυτό βέβαια).
Oι Ταινίες πολυ καλές, το game θα το χτυπήσω σίγουρα!!