Είχαμε λοιπόν το περιθώριο να δοκιμάσουμε το ένα και μοναδικό story mission. Όχι ότι δεν υπήρχαν τα κλασικά side ή περίπου side missions όπως διαμάχες μεταξύ captains και λοιπά συμπληρωματικά. Αυτά όμως είναι γνωστά. Οπότε μας έτρωγε η περιέργεια για το ένα και μοναδικό story mission που, κατά τον άνθρωπο της Warner, ήταν και η πιο δύσκολη δραστηριότητα στο demo. Το πήραμε πατριωτικά πάνω στη νύστα και καταλήξαμε σε μια τοποθεσία όπου μια ομάδα από υπερβολικά θρησκευόμενα Uruk φαινόταν ότι προσπαθούν να φέρουν κάτι στην επιφάνεια με επικλήσεις. Στόχος ήταν να εξοντώσουμε συγκεκριμένο αριθμό από acolytes και ύστερα το Uruk που έκανε κουμάντο. Όλα έγιναν, αρκετά εύκολα μάλιστα, αλλά η επίκληση πέτυχε φυσικά. Και για τον κόπο μας ήρθαμε αντιμέτωποι με ένα Balrog και το αυτονόητο boss fight που χωριζόταν σε πολλαπλά στάδια. Εννοείται ότι Celebrimbor και Talion δεν έχουν ελπίδα μόνοι κόντρα σε Balrog, οπότε, με τη βοήθεια της Shelob, είχαμε και το δικό μας τέρας για τη μάχη. Πρώτα για αντιπερισπασμό, ώστε να στοχεύσουμε συγκεκριμένα, πιο ευάλωτα σημεία του Balrog, ύστερα για καβάλημα, κυνηγητό με το Balrog και μάχη…τέρας με τέρας. Όλα πήγαν καλά, δεν νιώσαμε καμία πίεση. Αρχίσαμε να απορούμε λοιπόν μιας και κάτι παρεμφερές στο Shadow Of Mordor ήταν σίγουρα πιο απαιτητικό.
Κάπου μεταξύ εξερεύνησης του νέου, πιο πολυπληθούς skill tree, που φάνηκε να έχει περισσότερα βήματα εξέλιξης βασικών skills και του νέου χάρτη σχέσεων στο σύστημα Nemesis, όπου φαίνεται και πόσο κοντά στο θάνατο είναι ένας Captain, ξεκίνησε η κουβέντα με τον εκπρόσωπο της Warner που μας είχε τάξει δύσκολο quest. Υποστήριξε λοιπόν ότι παίζαμε σε Easy διότι έτσι είναι ρυθμισμένα τα συγκεκριμένα demo. Όταν ρωτήσαμε με ποια λογική έγινε η επιλογή αυτή, μας θύμισε ότι στο Shadow Of War η δυσκολία προσαρμόζεται αυτόματα, ανάλογα με την απόδοση του παίκτη, πόσο συχνά πεθαίνει ο Talion κ.λπ. Με αυτό το σκεπτικό όμως θα έπρεπε να είχαμε πιεστεί περισσότερο αφού η όλη διαδικασία κύλησε με άνεση. Αναρωτηθήκαμε λοιπόν, αφού είναι έτσι, γιατί έμεινε το παιχνίδι στο Easy; Η απάντηση; Γιατί εκεί έχει ρυθμιστεί το demo. Και συνακόλουθη απάντηση; Ότι δεν έχει σημασία και πάλι γιατί η προσαρμογή γίνεται αυτόματα έτσι κι αλλιώς, κι ας έχει χειροκίνητες επιλογές το μενού του παιχνιδιού. Σε εκείνο το σημείο αντιληφθήκαμε ότι δεν υπάρχει ελπίδα συνεννόησης. Κι επειδή μας φαίνεται πραγματικά απίθανο να είναι τόσο εύκολο το παιχνίδι στην τελική του μορφή, θα υποθέσουμε ότι είχαμε μια άτυχη στιγμή. Και οι δυο πλευρές.
Θα θέλαμε να είχαμε περισσότερο χρόνο με νέα skills. Επίτηδες αγνοήσαμε τα skill points που είχαμε διαθέσιμα στο demo, για να δούμε τι μπορούσαμε να πετύχουμε με τα πιο βασικά. Και τα πήγαμε μια χαρά, με τον αστερίσκο περί της δυσκολίας ασφαλώς. Παρατηρήσαμε επίσης πως το πρώτο κύμα διαθέσιμων skills κρατά τον Talion σχετικά κοντά στην κατάληξή του στο πρώτο παιχνίδι, ενώ προσθέτει και κάποιες διευκολύνσεις, όπως τα μεγαλύτερα άλματα στην αναρρίχηση με τη βοήθεια του Celebrimbor. Υποψιαζόμαστε λοιπόν ότι στην πορεία του παιχνιδιού ο Talion θα καταλήξει αισθητά ισχυρότερος και πιο ευέλικτος σε σχέση με την πρώτη του περιπέτεια. Όλα αυτά βέβαια ένας τρόπος υπάρχει να διαπιστωθούν. Και μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού, απλά κάνουμε υπομονή. Όπως όλοι.
Ελπίζω να είναι όντως εύκολο, γιατί το Shadow Of Mordor, το βρήκα αδικαιολόγητα δύσκολο, τουλάχιστον στην αρχή του.
Δεν γουστάρω τα δύσκολα παιχνίδια, θέλω τρέχω το παιχνίδι και να το απολαμβάνω χωρίς ανούσιες δυσκολίες.