Χαίρετε Χαίρετε.
Στο νέο επεισόδιο έχω καλεσμένο τον βετεράνο κριτικό και δημοσιογράφο Νίκο Παπακωνσταντίνου, με τη βοήθεια του οποίου αναλύω την ύπαρξη των ΑΑΑ στη βιομηχανία των videogames, από την εμφάνισή τους μέχρι και σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιούμε την κατηγορία των RPGs -μια κατηγορία που ιστορικά ήταν η πιο πιθανή να κυριαρχήσει στον τομέα των ΑΑΑ- για να εντοπίσουμε γιατί αυτό δεν έγινε και πώς αυτό μας οδήγησε στη σύγχρονη δημιουργία των action/action adventure/lite RPG που, πλέον, είναι σχεδόν η μοναδική που δικαιολογεί τα τεράστια κόστη ανάπτυξης.
Να είστε όλοι καλά.
Πλ ωραία ήταν η συζήτηση.... καταλήξαμε σίγουρα και πόσο πολύπλοκα είναι τα rpg με ότι φάσμα και να καταπιαστουν...... θα ήθελα τέλος και μια αναφορά για τα quad a παιχνίδια... έχουν ανακοινωθεί 3-4 και νομίζω απλά μας κοροϊδεύουν.... όσο για triple a θα επιμείνω και γω στην ιδέα ότι δεν έχει σχέση με ποιότητα αλλά ενας συνδιασμός budget διαφήμισης μεγάλης ομάδας μεγάλου τεχνικού ελέγχου που σε τελική ανάλυση σου δίνει την εντύπωση ότι υπάρχει ένα τεράστιο συνεργείο προγραμματιστών απο πίσω. Αν έγινε καλή δουλειά σημαίνει ότι όλοι αυτοί συνεργάστηκαν καλά αν όχι σημαίνει ότι ακόμα και αν ο καθένας έκανε καλή δουλειά δεν υπήρχε ουσιαστική ηγεσία και χημεία.
τελος το Ορυχείο και το gameup;