Το Kotaku έχει δημοσιεύσει πολλά στοιχεία και λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο που δεν συμπεριλήφθηκε τελικά, τους χαρακτήρες και τις περιοχές που προστέθηκαν ή αφαιρέθηκαν πριν την κυκλοφορία του Destiny. Μετά την κυκλοφορία του τίτλου, η ομάδα ανάπτυξης του Diablo 3 επισκέφτηκε τη Bungie για να συζητήσουν σχετικά με τη διαδικασία λανσαρίσματος του Reaper of Souls expansion. Από τότε το The Taken King expansion (διαβάστε το review εδώ) έτυχε θετικής υποδοχής από τους παίκτες, ενώ οι παραλληλισμοί μεταξύ Destiny και Diablo 3 είναι πλέον σαφείς.
Η Bungie πρόσφατα άλλαξε τα αρχικά της σχέδια που προέβλεπαν την κυκλοφορία mini-DLC expansions για το The Taken King και αντ' αυτών προτίμησαν ένα διαφορετικό μοντέλο με δωρεάν updates που θα χρηματοδοτείται από τις μικρό-συναλλαγές. Πάντως, πολύ σύντομα, το μυαλό και οι προσπάθειες όλων θα στραφούν στο Destiny 2 που αναμένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2016. Τέλος, για την ανάπτυξη του Destiny χρησιμοποιήθηκε η game engine της Bungie, ωστόσο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ήταν η αιτία να καθυστερήσει η ανάπτυξη του τίτλου και σύμφωνα με πηγές του kotaku ίσως είναι και η αιτία που θα δυσκολευτεί το στούντιο να ανταπεξέλθει στο ετήσιο χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει.
2016 το destiny 2; Πολύ νωρίς δεν είναι ρε παιδιά; Εδώ μιλούσαν για 10ετές πλάνο υποστήριξης στο πρώτο destiny και αν θυμάμαι καλά το δύο δεν ήταν μέσα στα πλάνα τους.