"Είμαστε πολύ ευγνώμονες για την αγάπη σας για το παιχνίδι μας. Ωστόσο, για να απολαύσετε σωστά το κύριο παιχνίδι, παρακαλούμε να είστε χαλαροί με το demo", είπε η δημιουργός του Stellar Blade. "50+ ώρες παιχνιδιού στο demo… φοβόμαστε!".
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Ampere Analysis, το demo είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, προσελκύοντας ένα περίπου 690.000 ενεργούς χρηστες καθημερινά. Συγκριτικά, το demo για το επίσης αποκλειστικό του PS5, Final Fantasy 7 Rebirth συγκέντρωσε 380.000 ενεργούς χρήστες καθημερινά.
Το παιχνίδι της Square Enix συνέχισε να προσελκύει περίπου 2,2 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες καθημερινά όταν κυκλοφόρησε.
"Η διαφημιστική καμπάνια γύρω από το Stellar Blade – που επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στα μοντέλα χαρακτήρων του – μπορεί να είχε ως αποτέλεσμα διογκωμένο ενδιαφέρον για το demo και το ποσοστό των παικτών που θα αγοράσουν το παιχνίδι όταν λανσαριστεί ίσως είναι χαμηλότερο σε σχεση με τους ανταγωνιστές του», δήλωσε η Louise Wooldridge, διευθύντρια έρευνας της Ampere για παιχνίδια.
"Παρά κάποιες ομοιότητες στο είδος, το στυλ και επομένως το πιθανό κοινό, το Stellar Blade και το FFVII Rebirth αντιπροσωπεύουν αρκετά διαφορετικές εμπορικές περιπτώσεις", συμολήρωσε.
"Το FFVII Rebirth βασίζεται σε μια κλασσική σειρά με πιστούς οπαδούς οπαδούς – συν, είναι μια συνέχεια και όχι ένα αυτόνομο παιχνίδι. Ως εκ τούτου, είναι απίθανο πολλοί από όσους ασχολήθηκαν με το demo να το έκαναν από περιέργεια ή λόγω της διαφημιστικής καμπάνιας και σε αυτή την περίπτωση η αγορά της πλήρους έκδοσης είναι πιο προβλέψιμη".
"Το Stellar Blade, από την άλλη πλευρά, είναι μια ολοκαίνουργια IP χωρίς προϋπάρχοντες fans, καθιστώντας ακόμα πιο δύσκολη την πρόβλεψη των εμπορικών του επιδόσεων".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity