Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Χαοτική η ανάπτυξη του Ultrahand

*
Όσοι έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με το The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, γνωρίζουν το πόσο μεγάλη ελευθερία κινήσεων τους προσφέρει το παιχνίδι. Βεβαίως, για να υπάρχει αυτή η δυνατότητα, κάποιοι προγραμματιστές έχουν δώσει τον καλύτερό τους εαυτό, μιας απαιτούνται χιλιάδες ώρες δοκιμών για να δουλευουν όλα στην εντέλεια.

Κατά τη διάρκεια ενός panel για το Tears of the Kingdom στο πλαίσιο του GDC 2024, ο physics programmer της Nintendo, Takahiro Takayama αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατούσε στο studio κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του Ultrahand και περιγράφει κάτι χαοτικό. Ακόμα και πριν ξεκινήσει η ανάπτυξη του Ultrahand ο Takayama ήταν σίγουρος ότι ο δρόμος μέχρι να δουλέψει σωστά θα ήταν μακρύς.


"Όταν είδα το προτότυπο, ενθουσιάστηκα γιατί κατάλαβα ότι θα ήταν ένα υπέρχο παιχνίδι, αλλά θα ήταν πολύ, πολύ δύσκολο. Αναρωτήθηκα, αλήθεια θα φτιάξουμε αυτό", είπε ο Takayama.

"Άκουγα πράγματα όπως, "Έσπασε", "Πέταξε" και απαντούσα, "Το γνωρίζω, θα το διορθωσουμε αργότερα"", συμπλήρωσε. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*