Η designer της Acquire, Hitomi Furuta, εξήγησε πώς είχε αρχικά σχεδιάσει τον Mario ώστε να φαίνεται διαφορετικός από το παρελθόν, αλλά η Nintendo αντίτεινε ότι δεν θα ταίριαζε με το στυλ των προηγούμενων τίτλων Mario & Luigi.
«Η πρόκλησή μας ήταν να αναπτύξουμε τρισδιάστατα γραφικά που θα αναδείξουν τη μοναδική ελκυστικότητα της σειράς Mario & Luigi και θα τη διαφοροποιούσαν από άλλα παιχνίδια Mario», είπε ο Furuta. «Ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν το είχαμε συνειδητοποιήσει όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη, κάτι που μας οδήγησε σε μια τεράστια παράκαμψη».
«Και στην αναζήτησή μας για ένα νέο στυλ Mario & Luigi, κάποια στιγμή καταλήξαμε να προσπαθούμε να παρουσιάσουμε έναν πιο έντονο, πιο τραχύ Mario», γέλασε. «Στη συνέχεια λάβαμε σχόλια από τη Nintendo ότι πρέπει να στοχεύσουμε να καταστήσουμε την καλλιτεχνική διεύθυνση αναγνωρίσιμη από τους θαυμαστές, ότι ανήκει στη σειρά Mario & Luig»i.
«Μετά από αυτό, μπορέσαμε να περιορίσουμε την εστίασή μας στο πώς θα μπορούσαμε να συνδυάσουμε δύο πράγματα: την ελκυστικότητα των εικονογραφήσεων με, για παράδειγμα, στιβαρά περιγράμματα και τολμηρά, μαύρα μάτια και τη γοητεία των κινούμενων σχεδίων που απεικονίζουν τους δύο χαρακτήρες να κινούνται κωμικά. προς όλες τις κατευθύνσεις. Νομίζω ότι τότε αρχίσαμε επιτέλους να αναπτύσσουμε ένα στυλ τέχνης που είναι μοναδικό σε αυτό το παιχνίδι».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity