"Η ανάπτυξη ενός πλήρους παιχνιδιού παίρνει 4- 5 χρόνια και αλλάζει κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Οπότε, σκεφτόμουν να προσφέρω κάτι σε μορφή επεισοδίων, όπως μια δραματική σειρά, όπου ένα επεισόδιο ετοιμάζεται και διανέμεται. Το Ground Zeroes προοριζόταν να είναι ένα πείραμα".
Η ιαπωνική έκδοση της ανάρτησης του Kojima στο Twitter προσφέρει λίγες περισσότερες πληροφορίες, αναφέροντας ότι το πλάνο ήταν η παραγωή και διανομή του πρώτου επεισοδίου και μετά τα έπαιρναν σειρά το δεύτερο και το τρίτο, που θα βασίζονταν σε feedback από το κοινό".
"Όμως, πολλοί πίστευαν πως το Ground Zeroes ήταν ένα πλήρες παιχνίδι και δεν το κατανόησαν. Πιστεύω πως ήταν πολύ νωρίς".
In fact, it was my big intention to launch GZ. The development of a full game takes for 4-5 yrs. Times change during production. So I thought of offering an episodic format, like a streamed drama, where one episode is produced and distributed. GZ was meant to be an experiment. https://t.co/EeyJAs2HCR
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 20, 2023
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity