Συμπλήρωσε δε πως «αυτήν την εβδομάδα μπήκα κι εγώ σε ψηφιακή ουρά για να παραγγείλω το δικό μου PS5 Pro. Υπάρχει κάτι πραγματικά ξεχωριστό στο ταξίδι από την εργασία πάνω σε πρωτότυπο υλικό μέχρι την υλοποίησή του, με την τεράστια πνευματική και ανθρώπινη προσπάθεια που απαιτείται από χιλιάδες ανθρώπους για την αποστολή μιας τέτοιας κονσόλας με περισσότερους από 50 τίτλους λανσαρίσματος. Δεν έχω χάσει ποτέ αυτόν τον παιδικό ενθουσιασμό που νιώθω όταν προγραμματίζω σε ένα νέο dev kit ή τον ίδιο ενθουσιασμό όταν φτάνει η πραγματική κονσόλα στο σπίτι και ξεκινάω για πρώτη φορά ένα παιχνίδι στο οποίο έχω δουλέψει».
I want to add that this week I virtually stood in the queue to order my home PS5 Pro - there is something really special about the journey from working on prototype hardware to it becoming a real thing with the immense intellectual and human effort it takes from thousands of…
— Martin Griffiths (@Griff_) September 28, 2024
Ο Griffiths έχει εργαστεί σε πολλά games, όπως τα Populous: The Beginning, Dungeon Keeper 2, Quake III, Need for Speed: Shift, Syndicate και Project CARS, πριν μπει στην ομάδα της Hallo Games και δουλέψει στο No Man's Sky. Το No Man’s Sky είναι ένα από τα 56 games που έχουν επιβεβαιωθεί ως «enhanced για το PS5 Pro» και προς το παρόν δεν έχουμε παραπάνω πληροφορίες από το βρετανικό στούντιο για το πως θα αλλάζει το game προς το καλύτερο με αυτήν την έξτρα ιπποδύναμη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity