Ο λόγος γιια το PSRetrox που αναπτύσσεται από τον Joaquín Lucas Nieto (njoacodev) στο GitHub. Θα επιτρέπει στους προγραμματιστές να κάνουν reverse engineering σε παιχνίδια του PS2 και να τα κάνουν recompile ως native μεταφορές για PC, παρόμοια με τους recompilers για άλλες κονσόλες, όπως το N64Recomp και το XenonRecomp του Xbox 360.
Το C++ recompilation tool θα διαθέτει «ενσωματωμένα εργαλεία για το decompiling και το decoding των game assets, όπως ο ήχος, τα μοντέλα 3D, ο πηγαίος κώδικας κ.λπ.
Επί του παρόντος, το PSRetrox έχει ολοκληρωθεί μόνο κατά το 8%, και υποστηρίζεται ότι αναπτύσσεται για το recompilation του Crash Twinsanity προς το παρόν. Έτσι, είναι αβέβαιο αν το εργαλείο θα χρησιμοποιηθεί και για άλλους τίτλους του PS2, ενώ ο δημιουργός του δηλώνει πως το project μπαίνει σε παύση για τους επόμενους μήνες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity