Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Helldivers 2: Ο CEO της Arrowhead μιλάει για την χειρότερη περίοδο του παιχνιδιού και πώς την αντιμετώπισαν

NEWS
  • 4 ώρες πριν

Η Nintendo δυσκολεύτηκε πολύ σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό μετά το Wii U

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Με το Verdansk, το Call of Duty Warzone επέστρεψε στην κορυφή των streaming charts

FREE GAMES
  • 9 ώρες πριν

Τι είναι τελικά αυτές οι ρίγες που βλέπουμε σε όλες τις πετσέτες;

NEWS
  • 10 ώρες πριν

Λουκέτο στη Ubisoft Leamington

NEWS
  • 12 ώρες πριν

Παίκτης κρασάρει το Super Mario Bros 2 και πετυχαίνει το ταχύτερο 2D Mario speedrun! (video)

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Η NASA εντόπισε ένα περίεργο φαινόμενο στον Άρη

NEWS
  • 15 ώρες πριν

Κι όμως η Ελλάδα έχει εφαρμογή τύπου Google Maps για τις χιλιομετρικές αποστάσεις!

NEWS
  • 16 ώρες πριν

Νέο cartridge με arcade games του Neo Geo και κονσόλα ετοιμάζει η δημιουργός του Evercade

NEWS
  • 19 ώρες πριν

Πλέον όλοι μπορούν να φτιάξουν εικόνες σε στυλ Studio Ghibli με το GhatGPT

NEWS
  • 20 ώρες πριν

Το PlayStation φέρεται να σταμάτησε τη συνεργασία με τη Sweet Baby Inc. ακυρώνοντας διάφορα projects (video)

NEWS
  • 06/04

Ένα απομονωμένο σπίτι και δύο αδέρφια σε απόγνωση είναι το νέο σκηνικό του Bring Her Back της Α24 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Οι φίλοι της Marvel επιθυμούν διακαώς ο Doctor Doom να αντιμετωπίσει τον Thanos στο Avengers: Doomsday

NEWS
  • 05/04

Το Star Wars: Tales of the Underword μάς ξανασυστηνει τον υπόκοσμο του αγαπημένου σύμπαντος (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο μαγνητικό πεδίο της Γης

NEWS
  • 05/04

Έρχεται prequel του Killing Eve με πρωταγωνίστρια την Carolyn Martens

NEWS
  • 05/04

Ο πρωταγωνιστης του Iron Fist θέλει άλλη μια ευκαρία στο MCU

NEWS
  • 05/04

H Disney ακυρώνει την live action ταινία για το Tangled (Μαλλιά Κουβάρια) μετά την αποτυχία του Snow White

NEWS
  • 05/04

Shuhei Yoshida: «Το PlayStation θα πρέπει να πάψει να εστιάζει σε γραφικά αιχμής»

NEWS
  • 05/04

Έρχονται οι Emma Frost και Ultron στην επόμενη σεζόν του Marvel Rivals (trailer)

VIDEO NEWS
  • 05/04

Five Nights at Freddy’s 2: Teaser trailer με επανεμφάνιση του William Afton

VIDEO NEWS
  • 05/04

“Ο κόσμος πρέπει να αποδεχτεί τις αλλαγές” λέει ο artist του Donkey Kong Country για το νέο design του χαρακτήρα (trailer)

VIDEO NEWS
  • 04/04

Ο Showrunner της σειράς The Last of Us του HBO πιστεύει πως οι συνολικές πωλήσεις του GTA 6 θα έχουν ως μόνο ανταγωνισμό… τη Βίβλο

NEWS
  • 04/04

Φόβοι πως οι νέοι δασμοί του Trump θα εκτοξεύσουν τις τιμές των iPhone που θα φτάσουν τα 2300 δολάρια!

NEWS
  • 04/04

Η Nintendo εξηγεί γιατί το Nintendo Switch 2 δε θα μπορεί να αναπαράγει όλους τους τίτλους του πρώτου Switch στην εντέλεια

NEWS
  • 04/04

Digital Foundry: Το The Last of Us: Part II Remastered του PC τα πηγαίνει χειρότερα -αναλογικά- από την PS4 έκδοση! (video)

NEWS
  • 04/04

Μάθαμε ποια θα είναι τα GameCube games του Nintendo Switch Online στο launch του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Προσφορά: Μπορείς να αποκτήσεις τώρα δωρεάν ένα smartphone Redmi Note

NEWS
  • 04/04

Αυτή θα είναι η τιμή του Nintendo Switch 2 Welcome Tour demo

NEWS
  • 04/04

Νέα gameplay videos για τα Mario Kart World, Donkey Kong Bananza και άλλα Nintendo Switch 2 games

NEWS
  • 04/04

Πρώτα σημάδια αντίστασης κατά της νέας τιμολογιακής πολιτικής της Nintendo στα games του Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επί του πιεστηρίου: Ακυρώνεται η έναρξη των προ- παραγγελιών του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Tsamba_Gamer: Mafia III: Definitive Edition, South of Midnight και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 04/04

H Hori ανακοίνωσε Nintendo Switch 2 Camera σε μορφή Piranha Plant!

NEWS
  • 04/04

Χάος από παράπονα χρηστών στο Treehouse: Live του Nintendo Switch 2

NEWS
  • 04/04

Επιτέλους, ημερομηνία κυκλοφορίας για το Drive Rally σε PC και κονσόλες (trailer)

NEWS
  • 04/04

Θα έχουμε θέματα drift στα Joy-Cons 2 του Nintendo Switch 2; Η Nintendo απαντά… πλαγίως

NEWS
  • 04/04
  • 1

Nintendo Switch 2: Τιμή για κονσόλα, παιχνίδια και περιφερειακά στην Ευρώπη

NEWS
  • 04/04

Gametech Playground Ep83: €470 για το Nintendo Switch 2, €90 για το Mario Kart World!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 04/04

The Odyssey: Η ταινία του Christopher Nolan είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, αλλά η Universal ήδη την εκθειάζει και λέει πως ο Όμηρος θα ήταν περήφανος

NEWS
  • 04/04

To Marathon της Bungie κατακλύζει τα social media του PlayStation

NEWS
  • 04/04

Φήμη: Το Titanfall 3 θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2026

NEWS
  • 04/04

Με South of Midnight οι επόμενες προσθήκες στο Game Pass

FREE GAMES
  • 04/04

Division 2: Συζήτηση με τον Associate Creative Director Chadi El Zibaoui

*
Στο πλαίσιο ενός event που διοργάνωσε η Ubisoft για το Division 2 στην Ουάσιγκτον είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε και με τον associate creative director του τίτλου, τον Chadi El Zibaou. Ο Chadi ξεκίνησε να εργάζεται ως level designer σε casual games για παιδιά το 2008 και το 2010 μπήκε στην ομάδα της Ubisoft για να εργαστεί στο κομμάτι του level design για το Assassin’s Creed Brotherhood Multiplayer. Εργάστηκε ακόμη στο Assassin’s Creed Revelations ως map lead level designer, δουλειά την οποία διατήρησε και στα Assassin’s Creed III και Assassin’s Creed IV: Black Flag. Ξεκίνησε να δουλεύει στη σειρά Division με το πρώτο game το 2014 ως mission design director και πλέον στο δεύτερο μέρος της σειράς είναι ο associate creative director.



Enternity: Αρκετοί παίκτες είναι ιδιαίτερα σκεπτικοί στο πως θα συμπεριφέρεται το παιχνίδι στις απλές εκδόσεις των κονσολών, στα base PS4 και Xbox One, μπορούμε να πούμε κάτι συγκεκριμένο για αυτές;
Chadi El Zibaoui: Η ομάδα χωρίστηκε κατάλληλα, ώστε να δουλευτεί το Division 2 σε ορισμένα τμήματα ξεχωριστά ανά πλατφόρμα. Δεν υπήρχε κάποια πολύ συγκεκριμένη έκδοση πάνω στην οποία δώσαμε βάρος. Κάθε hardware είναι ξεχωριστό και θεωρώ πως αυτό που έχουμε πετύχει σε όλα τα formats θα είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικό για τους fans.

E: Έχουμε μπροστά μας μια αλλαγή από το κρύο και χιονισμένο περιβάλλον της Νέας Υόρκης σε ένα πιο ζεστό της Ουάσιγκτον. Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι σε αυτή την αλλαγή;
CEZ: Κοιτάξτε, με το χιόνι μπορείς εύκολα να κρύψεις και κάποια πράγματα, κάποιες περιοχές. Σχεδιαστικά, το χιόνι χρησιμοποιείται και για να καλύψει κάποια τμήματα του χάρτη. Όπως είδατε και μόνος σας, πλέον όλα είναι μπροστά στα μάτια του παίκτη. Ο κόσμος έχει λοιπόν περισσότερη λεπτομέρεια κι αυτό είναι αποτέλεσμα της μεγάλης έρευνας που κάναμε. Ήταν για μας ένα challenge να δημιουργήσουμε αυτή την αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι σε επίπεδο σχεδιασμού.

E: Πως βοηθάει λοιπόν αυτός ο κόσμος με την τόση λεπτομέρεια στο να κατανοήσει ο παίκτης την ιστορία, που βρίσκεται τι έχει συμβεί, αλλά και να νιώσει καλύτερα την ατμόσφαιρα της κατεστραμμένης Ουάσιγκτον και την ανάγκη της επιβίωσης;
CEZ: Στόχος μας είναι από τα πρώτα λεπτά να καταλάβει ότι βρίσκεται 7 μήνες μετά το πρώτο παιχνίδι, με τον ιό να έχει εξαπλωθεί ακόμη περισσότερο. Στο πρώτο παιχνίδι, ο ιός απλά ξέσπασε στο Μανχάταν. Ήταν η αρχή της καταστροφής, μπορείς να σκεφτείς και από μέσα σου ότι το περιστατικό είναι περιορισμένο και δεν θα επεκταθεί, θα βρεθεί κάποια λύση. Οπότε η δουλειά μας εδώ ήταν να καταφέρουμε σχεδιαστικά να πείσουμε τον παίκτη πως ο κόσμος δεν τα κατάφερε, να δει με τα μάτια του ότι η κατεστραμμένη πόλη είναι η…κανονικότητα και να αποφασίσει να πατήσει πάνω σε αυτό για να προσπαθήσει να βρει τη λύση. Στόχος μας είναι να πούμε την ιστορία του πως οι άνθρωποι συνεργάζονται και προσπαθούν να βρουν τη λύση για αυτό που συνέβη.



Ε: Φαίνεται -και ιδιαίτερα στα παιχνίδια της Ubisoft, όπως το Far Cry 5 και το Assassin’s Creed Odyssey- πως ο κόσμος λατρεύει να ζει κάποιες ιστορίες πέραν της βασικής σε έναν ανοιχτό κόσμο γεμάτο προκλήσεις. Πηγαίνει το Division 2 ένα βήμα παραπέρα σε αυτό το επίπεδο;
CEZ: Έχουμε να κάνουμε με ένα ανοιχτό κόσμο. Σαφώς υπάρχει μια συγκεκριμένη δομή, αλλά μέσα στην πορεία του παιχνιδιού, ο παίκτης θα έρθει μπροστά σε νέες ιστορίες (μικρές ή μεγάλες). Ο κόσμος σε πολλά σημεία μιλάει από μόνος του, λέει ιστορίες. Το τι έχει συμβεί, το πως κατέληξε έτσι ένας συγκεκριμένος χώρος ή ένα κτίριο της πόλης. Όλο αυτό δίνει στον παίκτη τη δυνατότητα να δει μόνος του την κατάσταση και να δημιουργήσει ίσως και κάποιες εικόνες στο μυαλό του.

E: Έχοντας ως δεδομένο την κριτική που έγινε στο πρώτο παιχνίδι για την ομοιότητα αρκετών αποστολών (και ως προς τη δομή), αλλά και το πόσο πετυχημένα η Ubisoft έσωσε το Rainbow 6 Siege, τι ακριβώς πρέπει να περιμένουμε σε επίπεδο extra content; Που θα εστιάσετε περισσότερο;
CEZ: Αυτή τη στιγμή εργαζόμαστε σε ότι έρθει μέσα στην πρώτη χρονιά του παιχνιδιού. Θα δείτε το πως κάποια factions επηρεάζουν την ιστορία, το περιεχόμενο που έχει στα χέρια του ο παίκτης και όλες τις νέες δραστηριότητες που θα εμφανίζονται σε συχνά χρονικά διαστήματα. Το PvP είναι επίσης σημαντικό και έχουμε ρίξει αρκετό βάρος εκεί. Υπάρχει γενικά αρκετό περιεχόμενο από την αρχή, ήταν σημαντικό για εμάς με το feedback που είχαμε από το community. Ήταν για εμάς αρκετά χρήσιμη η πληροφορία που είχαμε από το πρώτο παιχνίδι, το πως αντιδρούσε η κοινότητα σε οτιδήποτε θεωρούσε ότι έλειπε ή εμφανιζόταν στην πορεία.

E: Όσον αφορά στα microtransactions και τα loot boxes, πως θα χειριστείτε αυτό το θέμα στο Division 2;
CEZ: Δεν αλλάζουμε κάτι εδώ. Θέλουμε και το Division 2 να είναι δίκαιο για όλους τους παίκτες. Οπότε όλα τα microtransactions που θα βρουν στο παιχνίδι θα έχουν να κάνουν με την εμφάνιση και όχι με το ίδιο το gameplay. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Massive Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...