Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Έρευνα: To 58% των εσόδων του PC gaming για το 2024 προέρχεται από microtransactions

NEWS
  • 1 ώρα πριν

Rematch: Ορίστηκε η σέντρα για τον ποδοσφαιρικό τίτλο της δημιουργού του Sifu (trailer)

VIDEO NEWS
  • 4 ώρες πριν

Ο ήχος έναρξης των Windows 95 προστέθηκε στη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου

NEWS
  • 7 ώρες πριν

Η COSMOTE φέρνει στην Ελλάδα αποκλειστικά τη συνδεσιμότητα μέσω κινητής στο Apple Watch

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10 ώρες πριν

«Easter Family Fun»: Πάσχα στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10 ώρες πριν

Η Toys For Bob του Crash Bandicoot 4 θέλει να φτιάξει ένα καινούργιο Banjo Kazooie (video)

VIDEO NEWS
  • 10 ώρες πριν

Το Physint του Hideo Kojima στοχεύει να σπάσει το φράγμα μεταξύ videogames και κινηματογράφου

NEWS
  • 13 ώρες πριν

Το ChatGPT θα θυμάται παλαιότερες συνομιλίες των χρηστών

NEWS
  • 22 ώρες πριν

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Χωρίς το DLC η Nintendo Switch 2 Edition

NEWS
  • 23 ώρες πριν
  • 1

Ο Teruyuki Toriyama είναι ο συνιδρυτής της Sirius Studio

NEWS
  • 11/04

The Last of Us: Η τηλεοπτική σειρά έδωσε τεράστια ώθηση στα video games

NEWS
  • 11/04

Δεν θα χρειάζεται PSN account για να παίξετε το Marathon σε PC και Xbox

NEWS
  • 11/04

Γνωρίζουμε τον Monoco του Clair Obscur: Expedition 33 (trailer)

VIDEO NEWS
  • 11/04

Tsamba_Gamer: Hogwarts Legacy, Blue Prince και άλλα δωρεάν games

FREE GAMES
  • 11/04

Το Disney Illusion Island θα πάψει να είναι αποκλειστικό του Nintendo Switch

NEWS
  • 11/04

Στο ράφι φέρεται να μπήκε η σειρά Tomb Raider της Phoebe Waller-Bridge

NEWS
  • 11/04

“Δεν υπάρχει δια βίου ιδιοκτησία στα video games”, επαναλαμβάνει η Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Αυτές είναι οι 5 μεγάλες αλλαγές που φημολογούνται για το iPhone 17 Pro

NEWS
  • 11/04

Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας του Mafia: The Old Country

NEWS
  • 11/04

Gametech Playground Ep84: "Καπέλο" στην ελληνική τιμή του Nintendo Switch 2!

GAMETECH PLAYGROUND
  • 11/04

Απίστευτο: το τόξο του Τσουμπάκα από το Star Wars πουλήθηκε έναντι 768 χιλιάδων δολαρίων

NEWS
  • 11/04

Πως θα βρείτε φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί για εσάς στο internet

NEWS
  • 11/04

H πιο θρυλική ελληνική τηλεοπτική σειρά μπήκε στο ANT1+ χωρίς να το πάρει χαμπάρι κανείς

NEWS
  • 11/04
  • 1

Παιχνίδι που προωθούσε σεξουαλική κακοποίηση αφαιρέθηκε από το Steam σε πολλές χώρες

NEWS
  • 11/04

Στο χαμηλότερή τους τιμή έπεσαν οι μετοχές της Ubisoft

NEWS
  • 11/04

Οι δασμοί Trump βάζουν μπλόκο και στις προ-παραγγελίες των προϊόντων της Razer

NEWS
  • 11/04

Ο Reggie Fils-Aimé τη λέει εμμέσως στη Nintendo το επί πληρωμή Welcome Tour του Nintendo Switch 2 (video)

NEWS
  • 10/04

Η δυνατότητα cross-save του Vampire Survivors για PS5 και PS4 καθυστερεί λόγω νομικών θεμάτων

NEWS
  • 10/04

To Nintendo Switch 2 ενδέχεται να πωλείται με «ζημιά» κατά το λανσάρισμά του

NEWS
  • 10/04

Ο Neil Druckmann ξεκαθαρίζει εκ νέου την κατάσταση περί The Last of Us Part 3 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Το The Last of Us Complete είναι γεγονός (trailer)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Η Nintendo ξεκαθαρίζει την κατάσταση με τα cartridges των Switch 2 Edition games

NEWS
  • 10/04

Νέες αυξήσεις στην τιμή του PS Plus ανακοίνωσε η Sony τι συμβαίνει με την Ελλάδα

NEWS
  • 10/04

Shawn Layden: “Η αποκλειστικότητα δικαιολογεί την τιμή των €90 για τα παιχνίδια του Nintendo Switch 2” (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Εμπλουτίζεται η βιβλιοθήκη με τα animated backgrounds του PS5

NEWS
  • 10/04
  • 1

Αμφίβολη, προς το παρόν, η κυκλοφορία του Nintendo Switch 2 στην Κίνα

NEWS
  • 10/04

Το χειρότερο παιχνίδι του Metacritic διαπρέπει πλέον στο Steam

NEWS
  • 10/04

Προσοχή αν δεις αυτήν την ειδοποίηση της Google στο Android smartphone σου

NEWS
  • 10/04

Το ευρωπαϊκό ψηφιακό πορτοφόλι έρχεται για όλους (video)

NEWS
  • 10/04

Atomfall Review

REVIEWS
  • 10/04

Gigabit Voucher: Επιταγή 200 ευρώ για όλους με στόχο την αναβάθμιση του internet τους, τα βήματα

NEWS
  • 10/04

Στο μέλλον ίσως γίνουν κανόνας οι native μεταφορές σε PC τίτλων του PS2

NEWS
  • 10/04

O Jeff Grubb υποστηρίζει πως οι φήμες για το Titanfall 3 είναι εκτός πραγματικότητας

NEWS
  • 10/04

Η Sony παρουσιάζει τρία νέα ηχεία της σειράς ULT POWER SOUND σε σύμπραξη με τον παγκόσμιο σούπερ σταρ Post Malone

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • 10/04

Η Women in Games καλεί τη Valve να αφαιρέσει από το Steam παιχνίδι που προωθεί τη σεξουαλική βία

NEWS
  • 10/04

Animal Crossing: New Horizons – Το νησί θα μεταφερθεί εύκολα από το Nintendo Switch στο Nintendo Switch 2

NEWS
  • 10/04

Ανάκαμψη για το Devil May Cry 5 μετά τη πρεμιέρα του anime του Netflix

NEWS
  • 10/04

Μόνο με τίτλους του GameCube θα είναι συμβατό το αντίστοιχο controller του Nintendo Switch 2 (video)

VIDEO NEWS
  • 10/04

Φήμη: Το Nintendo Switch 2 θα έχει τις ίδιες επιδόσεις με το PlayStation 4 σε third-party games

NEWS
  • 10/04

Πιο φιλική πλατφόρμα όλων το Xbox, αποφάνθηκε το κοινό

NEWS
  • 09/04

Ανακοινώθηκε το roadmap του Diablo 4 μέχρι και το 2026

NEWS
  • 09/04

Watch Dogs 2: Αναζωπύρωση ελπίδων Dreamhack ή Fauxhack;

*
Με το stream που τελείωσε μόλις πριν λίγο μάθαμε, μεταξύ άλλων, ότι το Watch Dogs 2 θα κυκλοφορήσει φέτος, στις 15 Νοεμβρίου 2016, ακριβώς σε περίοδο δηλαδή που περιμένουμε να βλέπουμε τις περισσότερες αν όχι τις πιο φιλόδοξες εμπορικά, ενίοτε και δημιουργικά, κυκλοφορίες. Το θέμα είναι αν το νέο Watch Dogs άπτεται και των δύο χαρακτηρισμών. Η απάντηση δεν είναι σαφής, αλλά οι πρώτες ενδείξεις αφήνουν την εντύπωση ότι η παραγωγή κινήθηκε προς λογική και αναγκαία κατεύθυνση. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι μέρος της παρουσίασης αφιερώθηκε στον πρώτο τίτλο και στο αιώνιο κλισέ που πάντα ακούμε και μονίμως ελπίζουμε να αποδειχθεί ότι δεν είναι μόνο λόγια. Η ομάδα ανάπτυξης εξηγεί λοιπόν ότι άκουσε τα παράπονα κοινού και κριτικών για τον πρώτο τίτλο και προσπάθησε να κινηθεί αναλόγως. Αν και είναι αδύνατο να ξέρουμε ποια είναι η τύχη του σεναρίου (ο πρώτος τίτλος ήταν γεμάτος δυσάρεστες εκπλήξεις ως προς αυτό), είναι σαφές ότι έγινε ένα από τα ζητούμενα: ο Aiden αποτελεί παρελθόν. Ο hacker που συνειδητοποιούσε λίγο πριν το τέλος ότι ίσως βρει πιο εύκολα με hacking την αδελφή του, σε σχέση με το να διαλύει και σκοτώνει ό,τι κινείται, αντικαθίσταται από τον Marcus Halloway. Και η δράση μεταφέρεται στο San Francisco, εγκαταλείποντας το Chicago. Η πρώτη αλλαγή έχει αυτονόητο όφελος, αφού επιτρέπει σε όλους να αφήσουν πίσω έναν καθαρά προβληματικό πρωταγωνιστή και να ελπίζει σε κάτι διαφορετικό και καλύτερο.



Η αλλαγή της πόλης όμως είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά λογική και ενδιαφέρουσα. Η πόλη χρησιμοποιεί φυσικά το λειτουργικό σύστημα και υποδομή ονόματι ctOS. Στο San Francisco η κουλτούρα είναι χαρακτηριστικά τεχνολογική, αφού εκεί βρίσκεται και η Silicon Valley, εκεί ορίζονται τεχνολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν την καθημερινότητα όχι μόνο σε τοπικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Γεγονός που δίνει καθαρότερο πάτημα στην οργάνωση Dedsec, και όχι μόνο, να ασχοληθεί και να αγωνιστεί για κάτι σοβαρό, κάτι που μπορεί καθένας να κατανοήσει, έστω και με ελάχιστη αντίληψη κάποιων τεχνολογικών εξελίξεων. Στο παιχνίδι ισχύος συμμετέχουν εγκληματικές οργανώσεις με προφανείς στόχους, εταιρείες που δεν επιχειρούν απλά να προστατεύσουν το προϊόν τους, το κοινό και τα συμφέροντά τους, αλλά υποκύπτουν φαίνεται, όπως και στην πραγματικότητα, στον πειρασμό να επηρεάσουν καταστάσεις με σκοπό το κέρδος, ακόμη και αν ζημιώνεται οποιοσδήποτε άλλος. Φυσικά, υπάρχει και η κοινότητα Dedsec που επαναστατεί για ιδεολογικούς σκοπούς. Ακόμη και στα σπλάχνα της τα πράγματα δεν είναι ενιαία με διαφορετικούς χαρακτήρες να καταφεύγουν ευκολότερα στη βία, άλλους να κάνουν το αντίθετο κ.λπ. Κατά την Ubisoft, μπορεί να γίνει (σχεδόν) λόγος για προσομοίωση του San Francisco. Δεν κυριολεκτεί βέβαια, εννοεί πάντως ότι είναι πιο ζωντανή και σχεδιασμένη να λειτουργεί περισσότερο αυτόνομα. Συνεπώς δεν υπάρχει για να αντιδρά απλά στις πράξεις και τις επιλογές του παίκτη. Πολίτες ακολουθούν το πρόγραμμά τους, μπορούν να προκύπτουν δυναμικά τσακωμοί και άλλα περιστατικά, ακόμη και αν ο παίκτης μένει ακίνητος και δεν εμπλέκεται με κανέναν τρόπο σε αυτές τις…περιπέτειες.



Η περιοχή είναι ξεκάθαρα πολυπολιτισμική με τον δικό της χαρακτήρα και αυτό αποτυπώνεται και στην επιλογή του Marcus ως πρωταγωνιστή. Δεν είναι ντόπιος, έρχεται από το Oakland, δεν μεγάλωσε στα “λούσα” ενώ πρόλαβε να κατηγορηθεί αδίκως για έγκλημα που δεν διέπραξε. Δεν φτάνει αθώος στην πόλη λοιπόν, ούτε και ποτισμένος ακριβώς με την τοπική πραγματικότητα. Ενσωματώνεται και ξεχωρίζει ταυτόχρονα. Με τη λογική αυτή είναι λιγότερο «βαρύς» από τον Aiden, κάτι που αποτυπώνεται και από τις καλύτερες επιδόσεις του στο parkour. Ας πούμε λοιπόν ότι, σε θέματα πλοήγησης τουλάχιστον, το Watch Dogs θα έρθει λίγο πιο κοντά ακόμη στο Assassin’s Creed έστω και αν διαφέρει σημαντικά σε άλλους τομείς. Η Ubisoft υποστηρίζει ότι πρόσεξε ώστε η αλληλουχία των κινήσεων να είναι πιο ομαλή και οργανική.
Η λογική του hacking, από την άποψη ότι ο καθένας προσπαθεί να φτιάξει τα δικά του εργαλεία και κινείται ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του, εκφράζεται και σε άλλα μέρη του gameplay. Για παράδειγμα υποστηρίζεται η δημιουργία όπλων με 3D printers, κάτι που γενικότερα εξερευνάται όντως στις μέρες μας. Αντιστοίχως μπορεί να φτιάξει αυτοσχέδια «εργαλεία» όπως το μάλλον αγαπημένο του όπλο, που δεν είναι άλλο από μια μπάλα του μπιλιάρδου με κορδόνι. Όποιος θυμήθηκε έστω και φευγαλέα τον Steven Seagal, είναι φυσιολογικό, μην αισθάνεστε άσχημα. Η λογική είναι πως από τη στιγμή που στην πραγματικότητα όλο και πιο παράξενα πράγματα δυνατά με απλά υλικά και «συνταγές» που μπορεί να βρει κάποιος online προκύπτει από την κουλτούρα του hacking και του σχετικού ακτιβισμού και επηρεάζει αναπόφευκτα περιπτώσεις στις οποίες έχουμε συνηθίσει να ελπίζουμε σε shotguns. Έχει και άλλα «παιχνίδια, όπως τηλεκατευθυνόμενα drones, ιπτάμενα και μη, που δεν λένε όχι και σε first person view. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε κατά πόσο το video είναι αντιπροσωπευτικό του παιχνιδιού, σε τεχνικό επίπεδο, μπορούμε να πούμε πως ναι. Δεν ήταν τόσο σκηνοθετημένο ώστε να χωρούν οι παρεμβάσεις που είχαν γίνει για την πρώτη μας γνωριμία με το franchise ενώ και η οι επιδόσεις φαίνονται «γήινες» όχι μη ρεαλιστικά ιδανικές.



Στην ουσία των πραγμάτων όμως τι φαίνεται ότι έχει νόημα να περιμένουμε; Το hacking διευρύνεται για αρχή. Ο παίκτης θα μπορεί να κάνει hack σε οποιοδήποτε πολίτη και σε οποιοδήποτε όχημα. Όχι όμως σε οποιοδήποτε σύστημα της πόλης. Ειδικά στην περίπτωση των πολιτών, οι επιλογές είναι περισσότερες αφού κάποιες φορές μπορεί το ζητούμενο να είναι ένας απλός αντιπερισπασμός, με σκοπιμότητα ή για διασκέδαση, άλλες φορές όμως χρειάζεται κάτι πιο ευρύ, ομαδικό hack δηλαδή με area of effect. Μπορεί δηλαδή ο παίκτης να στείλει κάτι σε όλους τους πολίτες που βρίσκονται κοντά, εφόσον κάτι τέτοιο είναι χρήσιμο. Σε γενικές γραμμές λοιπόν αν έχει τεχνολογία πάνω του και κινείται, είναι λογικός στόχος. Αυτήν τη δόση βέβαια θα δοθεί και λίγη έμφαση στην τηλεκατεύθυνση. Ο παίκτης θα μπορεί να πάρει τον έλεγχο, απομακρυσμένα (από παραδίπλα δηλαδή), οποιουδήποτε οχήματος και να το χειριστεί. Όταν έρθει η ώρα να δοκιμάσετε την τύχη σας με κάποιο κλαρκ, όλο και κάποια τρέλα θα κάνετε, είμαστε σίγουροι. Είδαμε ότι δεν αποκλείεται και ο έλεγχος σκάφους στη θάλασσα και σίγουρα θα θελήσετε να μάθετε αν «πάει» στη στεριά. Διότι….games. Και χωρά και κανένα selfie εδώ κι εκεί.



Ένα από τα βασικά παράπονα βέβαια στον πρώτο τίτλο ήταν η έμφαση στον απόλυτο χαμό και την καταστροφή, κάτι που αντιτίθεται γενικά στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί συνήθως ένας hacker. Στο δεύτερο μέρος ακούμε υποσχέσεις ότι ο παίκτης έχει την ευκαιρία να συνδυάσει διαφορετικές προσεγγίσεις ή και να αφιερωθεί μόλις σε μία. Θέλει να κάνει χαμό; Εύκολο. Θέλει να προχωρήσει βασιζόμενος σε hacks; Μπορεί. Θέλει να αφιερωθεί σε stealth; Κατά την Ubisoft μπορεί να το κάνει και αυτό. Μπορεί και να τα συνδυάσει όλα. Δεν είναι ανάγκη να σκοτωθεί κανείς από τη στιγμή που υπάρχει taser gun. Είναι πολύ μεγάλη υπόσχεση αυτή βέβαια, υπόσχεση που θυμίζει λόγια που είναι πιο φυσικό να συνοδεύουν Deus Ex και σίγουρα ότι τίτλος της Ubisoft, πόσο μάλλον τίτλο με σαφή συγγένεια με τους μηχανισμούς και τη δομή της σειράς Assassin’s Creed. Ως προς το multiplayer τα πράγματα φαίνονται απλά. Την πρώτη φορά ουσιαστικά είχαμε εισβολές ενός παίκτη στον κόσμο ενός άλλου κ.λπ. Τώρα επιστρέφουμε πιο πολύ σε λογική που θυμίζει ελαφρώς το Assassin’s Creed Unity, αφού η έμφαση είναι στο co-op. Οι παίκτες μπορούν να συναντηθούν στον ίδιο κόσμο και να αποφασίσουν να συνεργαστούν. Το τι σημαίνει αυτό στην πράξη, τι προσφέρει και τι είδους δραστηριότητες μπορεί να περιμένει κανείς παραμένει ερωτηματικό βέβαια. Με E3 και Gamescom να γεμίζουν το καλοκαίρι βέβαια, όλο και κάποιο κενό θα καλυφθεί.



Είναι σίγουρο ότι η Ubisoft έδωσε βάση στην κριτική. Το ερώτημα βέβαια είναι ποιος θα είναι ο τελικός αντίκτυπος, δεδομένου ότι η ανάπτυξη του sequel ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, ακολουθώντας δηλαδή τον κλασικό γρήγορο ρυθμό που χαρακτηρίζει την ανανέωση των μεγάλων franchises της γαλλικής εταιρείας. Αυτό σίγουρα θα φανεί το Νοέμβριο, όχι νωρίτερα. Αλλά εδώ θα είμαστε.



Δείτε και τα δύο trailers που δημοσίευσε η Ubisoft




Διαβάστε επίσης: σε ποιες και πόσες εκδόσεις θα κυκλοφορήσει το Watch Dogs 2 και τι θα περιλαμβάνουν.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Watch Dogs 2
    • 18+ pegi 18+
      • 6.8 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (9)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://watchdogs.ubisoft.com/ FOLLOWERS 12 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • GamingFun
    • Πράγματι το Watch Dogs 2, θα θυμίζει κάπου κάπου και το Deus Ex: Mankind Divided. Αυτό δεν είναι αναγκαστικά κακό.
      Μακάρι το Watch Dogs 2 να αποδειχτεί ένα διαμάντι όταν με το καλό κυκλοφορήσει.

    • achilleas1983
    • Τα γραφικα δειχνουν πολυ καλα φοβαμαι ομως μηπως θα ειναι ετσι στις νεες κονσολες που θα βγουν και στις παλαιοτερες θα υπαρξει καποιο downgrade αν συμβει αυτο ελπιζω τουλαχιστον να μην ειναι μεγαλη η διαφορα.

    • PORTAL
    • Δύο ειναι τα τεινά. Επειδη φετος δε βγαινει Assassin's Creed, ή θα δώσουν βάρος στο Watch Dogs και θα δουμε κατι καλο ή θα το χρησιμοποιήσουν ως αρπαχτή για να καλύψουν το κενό του AC. Ποντάρω στο δεύτερο.

      Τα trailer ειναι αθλια. Το πρωτο δεν δειχνει απολυτως τιποτα περα απο το γεγονος οτι η Ubisoft νομιζει οτι προμοταρει κατι με απηχηση Red Dead και ο κοσμος θα τρελαθει απο μισο πλανο, και τα αλλα δυο στην καλυτερη μοιαζουν με διαφημιση ρουχων στο Mtv το 2005.

    • Georgebor
    • Τα γραφικά δείχνουν πολύ ανώτερα από το προηγούμενο..Έμενα και το πρώτο δεν με χάλασε απλά δεν ήταν αυτό που περιμέναμε!Ήταν πολύ μονότονο και βαρετό κάποιες στιγμές και δεν έδειχνε να έχει ουσία.Ήταν όμως διασκεδαστικό και έκανες αυτόν τον χαμό!Απλά το περιμέναμε πολύ καλύτερο ενώ ήταν ένα παιχνίδι της σειράς!

    • yaponvezos
    • Το πρώτο είχε κάνει το hacking ανέκδοτο σε μεγάλο βαθμό. "Press X to hack something" δεν ισοδυναμεί με "μεταφέρω κάτι από την ατμόσφαιρα του hacking scene".

      Το χειρότερο όμως ήταν η πλοκή και η αστεία ανάπτυξη χαρακτήρων.

      Δεν είναι σοβαρό να είσαι hacker με άλλους hackers για back up και να σκέφτεσαι προς το τέλος του παιχνιδιού, αφού έχεις ξεκάνει το σύμπαν, ότι μάλλον είναι λογικό να βρεις που κρατείται η αδελφή σου μέσω hacking. Κι ο Will Ferrell για πλάκα μόνο θα ακολουθούσε τέτοια γραμμή.

      Χώρια ότι απέτυχε πλήρως να ασχοληθεί με τη μεγάλη εικόνα, περί παρακολούθησης και προσωπικής ελευθερίας. Ήταν σαν να παίζεις στην ταινία Taken με καλύτερο κινητό στο μεγαλύτερό του διάστημα.

      Η Ubisoft κουφή δεν είναι στην προκειμένη όπως φαίνεται. Αλλά θα δείξει αν άκουσε ή παράκουσε και παίζουμε σπασμένο τηλέφωνο.

*
Loading...