Ένα από αυτά είναι το λεγόμενο Burst (του τίτλου). Είναι ένας μηχανισμός που ανταμείβει τον παίκτη που επιλέγει την πιο ριψοκίνδυνη προσέγγιση για την ολοκλήρωση ενός επιπέδου. Στην ουσία, ο παίκτης καλείται να εξουδετερώνει τους αντιπάλους του σχεδόν εξ επαφής για να κερδίζει επιπλέον πόντους. Όσους περισσότερους αντίπαλους εξουδετερώσει στη σειρά, τόσο μεγαλύτερη και η ανταμοιβή. Αν και αρχικά ο όλος μηχανισμός ακούγεται ενδιαφέρων, στην ουσία ο παίκτης μπορεί να τον αγνοήσει εντελώς καθώς οι ανταμοιβές δεν αξίζουν το ρίσκο, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι η σχεδίαση των επιπέδων ευνοεί συνήθως και αναμενόμενα τις επιθέσεις από απόσταση. Σίγουρα προσφέρει ένα ακόμα επίπεδο πρόκλησης, όμως οι περισσότεροι θα καταλήξουν να αγνοούν τον μηχανισμό, μιας και δεν προσφέρει ουσία. Αντίθετα, ο δεύτερος βασικός μηχανισμός του τίτλου έχει μεγαλύτερο νόημα. Πρόκειται για τη δυνατότητα που έχει ο παίκτης να προσαρμόσει τα όπλα του. Από μόνος του ο μηχανισμός δεν λέει κάτι, όμως η ομάδα ανάπτυξης έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα και το σύστημα χαρακτηρίζεται από απροσδόκητο βάθος. Ο παίκτης μπορεί να προσαρμόσει πάρα πολλές πτυχές των όπλων του αρκεί φυσικά να έχει συγκεντρώσει τα απαραίτητα CP από τα επίπεδα. Μπορεί να πειράξει την ταχύτητα, τον αριθμό και την πορεία των σφαιρών που εξαπολύουν, να αυξήσει τη ζημιά που προκαλούν, να συνδέσει όπλα σε άλλα όπλα κ.ο.κ.
Η απαίτηση για CP αναγκάζει τον παίκτη να επαναλαμβάνει τα επίπεδα με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να ανακαλύψει μυστικούς χώρους που θα τον ανταμείψουν με ακόμη περισσότερα CP. Το σύστημα συνδυάζεται εξαιρετικά και με την ελευθερία ολοκλήρωσης των επιπέδων με όποια σειρά θέλει ο παίκτης, μιας και ο τελευταίος μπορεί να αφήσει για λίγο στην άκρη ένα επίπεδο ή boss που τον δυσκολεύει, να συλλέξει CP από άλλα επίπεδα, να προσαρμόσει το όπλο ανάλογα με το εν λόγω boss και να επιστρέψει με περισσότερες πιθανότητες. Πρόβλημα αποτελεί η παρουσίαση του όλου συστήματος, μιας και δεν δίνονται επαρκείς επεξηγήσεις για τον τρόπο που λειτουργεί και τα μενού (λόγω της 8-bit αισθητικής) δεν είναι και τα πλέον λειτουργικά. Όμως σίγουρα το customization system είναι από τα δυνατά χαρτιά του τίτλου. Το άλλο δυνατό χαρτί είναι φυσικά τα bosses, που τα περισσότερα ανακυκλώνονται από το Mighty No. 9, αλλά εξακολουθούν να προσφέρουν σωστή πρόκληση, με ποικιλία επιθέσεων και μοτίβων. Οι μάχες απαιτούν αντανακλαστικά, απομνημόνευση και σωστή προσαρμογή των όπλων, αν και οι πιο έμπειροι θα μπορέσουν να τα καταφέρουν και χωρίς αναβαθμίσεις.
Θα έλεγε κανείς ότι το Mighty Gunvolt Burst εμφανίζεται αρκετά ολοκληρωμένο. Παρά τη μικρή του αρχική διάρκεια, η επανάληψη που απαιτεί το σύστημα προσαρμογής των όπλων, αλλά και οι ανταμοιβές που δεν είναι δυνατόν να συλλεχθούν στο πρώτο playthrough αυξάνουν αρκετά την αντοχή του τίτλου στο χρόνο. Το Burst, παρά το ότι αποτελεί μέρος του τίτλου, απογοητεύει αφού δεν προσφέρει κάτι το ουσιαστικό και το πιθανότερο είναι να αγνοηθεί από τη μεγάλη πλειοψηφία των παικτών. Τουλάχιστον η Inti Creates κατάφερε να αποφύγει το κακό παράδειγμα του Mighty No. 9 και να προσφέρει έναν πιο γεμάτο και σωστό τίτλο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity