Εννοείται πως το gameplay κινείται κι αυτό στα πρότυπα των 8 bit τίτλων και, αναμενόμενα, στα χνάρια του Mega Man. Πρόκειται, όπως και το Azure, για δισδιάστατο shooter, όμως σε αντίθεση με το μεγάλο του αδερφό, το Mighty Gunvolt κινείται σε πιο κλασικές διαδρομές. Εδώ το shooting παίζει τον παραδοσιακό του ρόλο και δεν περιορίζεται στο tagging των αντιπάλων, κάτι που αυτομάτως το ξεχωρίζει αισθητά από το Azure. Οι πίστες (για να χρησιμοποιήσουμε και εμείς όρους της εποχής) δείχνουν να αντλούν την έμπνευσή τους από το Azure, ενώ η γενικότερη δομή του τίτλου αποτελεί μάλλον πιστή αντιγραφή από τον ίδιο τίτλο. Οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους τρεις χαρακτήρες, τους Gunvolt, Ekoro και Beck, καθένας από τους οποίους διαθέτει διαφορετικό σετ κινήσεων. Ο Gunvolt εξαπολύει μια δευτερεύουσα ηλεκτρική επίθεση, η Ekoro μπορεί να αιωρείται για λίγο και να μετατρέπει τους εχθρούς σε συμμάχους και ο Beck μπορεί να κάνει dash.
Το Mighty Gunvolt δείχνει βγαλμένο από τη χρυσή εποχή των 8 bit, με sprites που χρησιμοποιούν το πολύ τέσσερα χρώματα, αναλογία οθόνης 4:3 και soundtrack που μοιάζει να βγαίνει από κάποιο περίεργο custom chip ήχου της εποχής.
Παρά το ότι οι πίστες είναι κοινές και για τους τρεις, οι διαφορές στις κινήσεις δημιουργούν ευκαιρίες για ποικιλία και πολλές φορές υποχρεώνουν σε αλλαγή στρατηγικής, κυρίως στις φάσεις με τα bosses. Το βασικό πρόβλημα του τίτλου (κάτι που ίσως δικαιολογείται και από το δωρεάν χαρακτήρα του) είναι η διάρκειά του. Παρά την ύπαρξη τριών χαρακτήρων και διαφορετικών στρατηγικών, οι παίκτες έχουν στη διάθεσή τους μόνο 5 πίστες, η ολοκλήρωση των οποίων δεν ξεπερνά συνολικά τη μισή ώρα (ανά χαρακτήρα). Ναι ο τίτλος είναι (προσωρινά) δωρεάν, όμως η μικρή του διάρκεια δεν του επιτρέπει να αναδειχτεί. Άλλωστε, όσο φανατικός του είδους και αν είναι κάποιος, η επανάληψη των ίδιων επιπέδων μετά από λίγο καταντάει σίγουρα κουραστική.Η αισθητική του Mighty Gunvolt είναι ίσως το δυνατότερο χαρτί του. Εκτός από την αναλογία 4:3 που “βγάζει μάτια”, ειδικά στα κλασικά 3DS.
Για όσο διαρκεί το Mighty Gunvolt πάντως το gameplay που προσφέρει είναι ικανοποιητικό. Όπως και στο Azure, το κάθε επίπεδο χωρίζεται ουσιαστικά σε δύο μέρη, το βασικό και το κομμάτι του boss, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο μια ανομοιογένεια. Αν και λιγότερο εμφανής σε σχέση με το Azure, καθώς το χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας που χαρακτηρίζει το Mighty Gunvolt και τα λιγότερο ενδιαφέροντα bosses αναδεικνύουν ως ένα βαθμό τα βασικά τμήματα των επιπέδων, η ανομοιογένεια εξακολουθεί να υπάρχει, τονίζοντας την κάπως κενή σχεδίαση των πιστών. Εννοείται πως η μικρή διάρκεια του τίτλου δεν επιτρέπει την ανάπτυξη κάποιας ενδιαφέρουσας ιστορίας, κάτι που βολεύει την ομάδα ανάπτυξης, η οποία ηθελημένα προσπάθησε να ακολουθήσει και εδώ την εποχή των 8 bit. Μάλιστα, η κακή μετάφραση και τα λάθη θυμίζουν ανάλογα σφάλματα τίτλων της τότε εποχής, μόνο που αυτήν τη φορά όλα έχουν γίνει μάλλον επίτηδες προς χάρη της αισθητικής.
Ναι το Mighty Gunvolt προσφέρεται δωρεάν μαζί με το Azure (έστω και για λίγο καιρό ακόμα) και το gameplay είναι σίγουρα άνω του μετρίου, αλλά αυτό δεν κρύβει τα κενά στη σχεδίασή του. Η μικρή διάρκεια το μετατρέπει μάλλον σε DLC για το Azure (η ομάδα ανάπτυξης κυκλοφόρησε πάντως την πρώτη επέκταση με τέσσερα νέα επίπεδα, αλλά όχι δωρεάν), ενώ η σχεδίαση των επιπέδων προσπαθεί να τονίσει τα κομμάτια των bosses, τα οποία όμως δεν είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Όλα τελειώνουν πολύ γρήγορα, ακόμα και αν κάποιος αποφασίσει να επαναλάβει τον τίτλο με όλους τους διαθέσιμους χαρακτήρες. Ως έχει, το δημιούργημα της IntiCreates λειτουργεί περισσότερο ως περισπασμός μέχρι την κυκλοφορία του Mighty No. 9 και λιγότερο ως ολοκληρωμένος τίτλος.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity